רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
כול הקווים האחרים
מתחילים אחרי 6:00, אני מדבר על פועלים שחייבים להיות במקום העבודה ב 6:00.
קו 201 מתחיל כאמור ב-05:20
וכמו כן קו 289 ממסוף שפינוזה באזור יוצא החל מ-05:20 כל 15-20 ד', כך שלא צריכה להיות בעיה.
 

846

Active member
קו 201 מתחיל כאמור ב-05:20
וכמו כן קו 289 ממסוף שפינוזה באזור יוצא החל מ-05:20 כל 15-20 ד', כך שלא צריכה להיות בעיה.
מי שיסע בקו 201 ילך ברגל כמה ק"מ
כדי להגיע לעומק איזור התעשיה, רח' המשביר למשל. וגם קו 289 לא מגיע לשם, ישבתי אתמול עם נציג השרות כחצי שעה בצ'אט והוא ניסה לבדוק את כל האפשרויות ולבסוף הודה שאין אפשרות מעשית.
 

nitsansh

New member
מי שיסע בקו 201 ילך ברגל כמה ק"מ
כדי להגיע לעומק איזור התעשיה, רח' המשביר למשל. וגם קו 289 לא מגיע לשם, ישבתי אתמול עם נציג השרות כחצי שעה בצ'אט והוא ניסה לבדוק את כל האפשרויות ולבסוף הודה שאין אפשרות מעשית.
זו בעיה גדולה להוסיף נסיעה או שתיים בשעות
האלה?
 

nitsansh

New member
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
דני, השד לא כזה נורא...
תהיה מתקפת הסברה מרוכזת בתחנות ובאוטובוסים שתתחיל ב-28 ביוני ותסתיים ב-6 ביולי. זה לא אופטימלי אבל די סביר. ההדרכה היא באמת מינימלית (אגב, 4 שעות ולא שעתיים) אבל זה לא ענין כזה מסובך שרק מדעני טילים מבינים... כשצריך לגייס כמות אדירה של אנשים לזמן קצר כזה אתה לא מצפה לכוח אדם מעולה... נדמה לי שחוץ מידיעת עברית אין דרישות סף לדיילים שיעבדו בפרויקט הזה, והם יעשו מה שהם יכולים/רוצים... כל דייל יהיה צמוד לתחנה ואמור להכיר את הקווים שעוברים בתחנה הזו ולא יותר מזה... כשלא יודעים מפנים את הנוסעים למרכז המידע בטלפון או לאינטרנט... נראה לי שבהדרכה שמו יותר דגש על התלבושת (מכנסיים ארוכים כהים, חולצה לבנה וכובע עם הלוגו של הפרויקט) מאשר על הקניית ידע בפרטי השינויים הצפויים... לחלק הזה הוקדשה בקושי חצי שעה...
 

Dannycom

New member
דני, השד לא כזה נורא...
תהיה מתקפת הסברה מרוכזת בתחנות ובאוטובוסים שתתחיל ב-28 ביוני ותסתיים ב-6 ביולי. זה לא אופטימלי אבל די סביר. ההדרכה היא באמת מינימלית (אגב, 4 שעות ולא שעתיים) אבל זה לא ענין כזה מסובך שרק מדעני טילים מבינים... כשצריך לגייס כמות אדירה של אנשים לזמן קצר כזה אתה לא מצפה לכוח אדם מעולה... נדמה לי שחוץ מידיעת עברית אין דרישות סף לדיילים שיעבדו בפרויקט הזה, והם יעשו מה שהם יכולים/רוצים... כל דייל יהיה צמוד לתחנה ואמור להכיר את הקווים שעוברים בתחנה הזו ולא יותר מזה... כשלא יודעים מפנים את הנוסעים למרכז המידע בטלפון או לאינטרנט... נראה לי שבהדרכה שמו יותר דגש על התלבושת (מכנסיים ארוכים כהים, חולצה לבנה וכובע עם הלוגו של הפרויקט) מאשר על הקניית ידע בפרטי השינויים הצפויים... לחלק הזה הוקדשה בקושי חצי שעה...
האם הדיילים יעבדו ביום שישי ומוצ"ש?
הרי הרה-ארגון מתחיל ב- 1 ביולי שזה יום שישי. האם הדיילים יסייעו לעשרות אלפי המבלים בלילה הלבן שיהיו הראשונים שיתנסו במערכת החדשה?
 

nitsansh

New member
האם הדיילים יעבדו ביום שישי ומוצ"ש?
הרי הרה-ארגון מתחיל ב- 1 ביולי שזה יום שישי. האם הדיילים יסייעו לעשרות אלפי המבלים בלילה הלבן שיהיו הראשונים שיתנסו במערכת החדשה?
רק מספר מצומצם יעבדו בששי ומוצ"ש
המספרים הם בערך כך: בימי החול (28-30 ביוני, 3-6 ביולי) יהיו כ-2000 דיילים בתחנות מ-6.30 בבוקר עד 19.00 בערב. ביום ששי כ-200 דיילים (בערך מ-8 עד 1), במוצאי שבת כ-50 (מצאת השבת עד 11 בלילה). לגבי הלילה הלבן (זה ב-30 ביוני?) לא ידוע לי על הכנות מיוחדות. במשך הלילה של חמישי/ששי אמור "גדוד" של עובדים טכניים להחליף את כל שלטי התחנות כך שביום ששי בבוקר הם יהיו מוכנים... בנוסף לדיילים בתחנות יהיו דיילים שייסעו באוטובוסים בקוים החדשים והמשונים שיחלקו דפים ספציפיים של אותם קוים. הם ייסעו כל המשמרת שלהם הלוך וחזור מקצה לקצה... הדיילים בתחנות יחלקו לנוסעים חוברות עם הסבר כללי על הרה-ארגון ומפות של כל הקוים המקומיים והמרכזיים (לא הבין-עירוניים שלא משתנים בפעימה הזו) שנוסעים באותו אזור. אלה אותן מפות שמופיעות באתר האינטרנט. בכל חוברת יש גם דברי פתיחה של השר וראש העיר הרלבנטי (שמתהדרים בנוצות שלא ממש מגיעות להם...), מפה כללית של האזור וגם מפה של אזור מרכז תל אביב. וגם יש דפים עם התדירויות של כל קו ושעות התחלה וסיום (גם זה זהה לאינטרנט) מה שאין בחוברות, וזו פשלה לדעתי, הוא הדף עם מספרי הקוים המבוטלים והחלופות שלהם. הדף הזה נמצא בחוברת הדרכה לדיילים שלא מיועדת לנוסעים. זה גם לא נוח לדיילים שעוד לא למדו את החומר בע"פ וצריכים לחפש בחוברת נפרדת איזה קוים בוטלו. בעיקרון, מה שמצפים מהדיילים לעשות זה להסביר את השינויים הכלליים בענין שיטת הכרטוס המשותף, אזורי התעריף, ובגדול מהם היתרונות של הרה-ארגון, ולדעת באופן ספציפי רק את המידע הרלבנטי לתחנה שבה הם יהיו מוצבים, או אם תרצו מרותקים למשל 7 ימים עם הפסקות בלילות ובסו"ש... אם מישהו מצליח ללמוד מעבר לזה זה לא מזיק, בתנאי שהוא באמת יודע כי הזהירו אותנו בשום אופן לא "לחרטט" תשובות. ההוראה שקיבלנו היא שכשלא יודעים תשובה לשאלות על קוים, לא לבזבז יותר מדי זמן ולהפנות את השואלים למספר הטלפון או האינטרנט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה