רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.
בכיף. העובדות והאמת הן החשובות ביותר והן
חלק אינטגרלי מבכתיבה שלך כאן כבר שנים רבות. אי לכך - מי שמתקיף אותך, מתקיף למעשה אותי !
 

אני2010

New member
משהו שמאוד מדאיג אותי לגבי אגד
אתמול נסעתי בקו 73 ולא ראיתי מכונה של רב-קו עליו. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שהוא לא יודע שיהיה כרטוס משותף בשלב זה. בהנחה ששבועיים לפני הרה-ארגון עדיין אין מכונות כרטוס חדשות ב"אגד" אני מאוד מודאג מהיכולת ליישם את הרפורמה בכרטוס יחד עם הרה-ארגון, וזה לכשעצמו יכולה להיות סיבה טובה לדחות את ביצוע הפעימה השנייה עד סיום ההיערכות של אגד. מישהו פה (אולי נהג באגד כותב) יודע מה קורה עם העניין הזה?
אולי זה היה אוטובוס ונהג שלא מהאיזור
 

אני2010

New member
משהו שמאוד מדאיג אותי לגבי אגד
אתמול נסעתי בקו 73 ולא ראיתי מכונה של רב-קו עליו. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שהוא לא יודע שיהיה כרטוס משותף בשלב זה. בהנחה ששבועיים לפני הרה-ארגון עדיין אין מכונות כרטוס חדשות ב"אגד" אני מאוד מודאג מהיכולת ליישם את הרפורמה בכרטוס יחד עם הרה-ארגון, וזה לכשעצמו יכולה להיות סיבה טובה לדחות את ביצוע הפעימה השנייה עד סיום ההיערכות של אגד. מישהו פה (אולי נהג באגד כותב) יודע מה קורה עם העניין הזה?
יש מצב שהאוטובוס והנהג לא מהאיזור
לא נראה לי שיש נהג מהאיזור שלא מעודכן במה שהולך להיות זה כבר זמן שהם אמורים להיות מקצוענים בכל מה שקשור לשאלות האלה
 

Shark Alarm

New member
1 ליולי כל המחירים מתאחדים ל 6.40 שח
מראשון עד לכביש 5 מורשה בצפון , פתח תקווה ראש העין במזרח , תא " רמת גן בני ברק , גבעתיים חולון בת ים ,יהוד אור יהודה ,כל האזורים האלה מכל נקודה שהנוסע בוחר לעלות ולרדת במחוז חפצו כרטיס בודד יעלה 6,40 נוער 3,20 כל זה כולל בדן אגד קויים מטרופלין ,כל הגוש הזה מכבד כרטיס חופשי חודשי אחד כלומר אין יותר צבעים ,מחיר חדש 227 רגיל 113,50 אזרח ותיק נוער בכרטיס בודד משלם 3.20 בכל הנוש הזה או כרטסיה ב64.00 שח של 20 נסיעות כנל אזרח ותיק , וחדש כרטיס חופשי ל שעה וחצי לכל אוטבוס של דן אגד קויים מטרופלין בתנאי שהוא טעון ברב קו במחיר מצחיק 6.40 לכל הגוש שהזכרתי כמו כן מתבטל כרטיס מנייר יומי אבל עובר לתוך הרב קו במחיר של 14,00 שח, ותיק 7,00 החל משעה 9.00
האם ניתן יהיה לרכוש את הכרטיס

לנסיעה חד פעמית במחיר 6.40 ש"ח אצל הנהג ללא צורך ברכישת כרטיס "רב קו"
 

nadav1974

New member
מה הסיפור של הארגון מחדש ב1 ביולי ?
ביטול קווים מחיר יקר יותר פחות תחנות, ויותר ללכת ברגל תדירות לא גבוהה יותר, ולפעמים אף נמוכה יותר מי מחפש לקצץ על חשבון הציבור ?
חלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
 
חלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
על פי אתר הארגון מחדש, 42/142, 65 ו-67 לא
יעצרו בתחנה הזאת, בדיוק כמו ש-20, 42 ו-67 לא עוצרים שם היום. אין לי מושג למה שמים שם שלט חדש.
 

אוהד11

New member
חלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
בחולון כבר הזדרזו לתלות את השלטים המרובעים
הקטנים של הקווים החדשים על חלק מהתחנות, ואנשים יתהו ויטעו היכן הקו החדש שהם ממתינים לו ואינו מופיע
 

אורישקי

New member
חלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
בחלק מהתחנות שבסוקולוב כבר שינו לגמרי
 

stratomaximus

New member
מה הסיפור של הארגון מחדש ב1 ביולי ?
ביטול קווים מחיר יקר יותר פחות תחנות, ויותר ללכת ברגל תדירות לא גבוהה יותר, ולפעמים אף נמוכה יותר מי מחפש לקצץ על חשבון הציבור ?
פעימת תיקון בגוש-דן תבוצע באוקטובר
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-270663-00.html כך לפי מנכ"ל משרד התחבורה.
 

droriko

New member
פעימת תיקון בגוש-דן תבוצע באוקטובר
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-270663-00.html כך לפי מנכ"ל משרד התחבורה.
מה הם נפלו שם על השכל?
הרי בעצמם אמרו שהבשורה הגדולה של הרפורמה זה להוציא קוים ישירים מתוך השכונות , אז אם הם חוזרים בהם אז בשביל כל הרפורמה המזורגגת הזאת לעזזל? לא , זה לא הגיוני שקו שנוסע שעה וחצי מבת ים או חולון צריך גם לעשות סיבוב בתוך הדר יוסף או בנווה שרת(כמו 42) . אם הם רואים שקו 6 לא מספיק תדיר אז שיוסיפו לו עוד סידורים ! מה הסיפור פה בכלל?. גם לא מבין איך נותנים לגנרל שלא זוכר איך נראה אוטובוס לנהל את משרד התחבורה, אולי כשהליגיון הירדני יגיע להדר יוסף עם טנקים נשאל את עצתו של הראל , עד אז שלא יבלבל את המח על דברים שהוא לא מבין בהם.
 

droriko

New member
מה הם נפלו שם על השכל?
הרי בעצמם אמרו שהבשורה הגדולה של הרפורמה זה להוציא קוים ישירים מתוך השכונות , אז אם הם חוזרים בהם אז בשביל כל הרפורמה המזורגגת הזאת לעזזל? לא , זה לא הגיוני שקו שנוסע שעה וחצי מבת ים או חולון צריך גם לעשות סיבוב בתוך הדר יוסף או בנווה שרת(כמו 42) . אם הם רואים שקו 6 לא מספיק תדיר אז שיוסיפו לו עוד סידורים ! מה הסיפור פה בכלל?. גם לא מבין איך נותנים לגנרל שלא זוכר איך נראה אוטובוס לנהל את משרד התחבורה, אולי כשהליגיון הירדני יגיע להדר יוסף עם טנקים נשאל את עצתו של הראל , עד אז שלא יבלבל את המח על דברים שהוא לא מבין בהם.
נכנסתי עכשיו לבדוק את התידור של 6 ו-22
לכל אחד מהם תיהיה תדירות של 20 דקות , אם מחברים את התדירות של שניהם זה יוצא הרבה פחות . זאת בהחלט תדירות גבוהה בשביל קו עם מעט נוסעים . למה לא תשמעו כפר סבאים מתבכיינים על זה ש-567 יוצא כל 20 דקות . כנראה תושב הדר יוסף, כיאה לאנשים עשירים, כנראה רגילים לשירות א.א. הם הרי לא עמך כאלה כמו הכפר סבאים , הם צריכים שאוטובוס יחכה להם מתחת לבית , לחכות רבע שעה לאוטובוס זה לא מכבודם אתם מבינים ?
 

4XTOS

New member
נכנסתי עכשיו לבדוק את התידור של 6 ו-22
לכל אחד מהם תיהיה תדירות של 20 דקות , אם מחברים את התדירות של שניהם זה יוצא הרבה פחות . זאת בהחלט תדירות גבוהה בשביל קו עם מעט נוסעים . למה לא תשמעו כפר סבאים מתבכיינים על זה ש-567 יוצא כל 20 דקות . כנראה תושב הדר יוסף, כיאה לאנשים עשירים, כנראה רגילים לשירות א.א. הם הרי לא עמך כאלה כמו הכפר סבאים , הם צריכים שאוטובוס יחכה להם מתחת לבית , לחכות רבע שעה לאוטובוס זה לא מכבודם אתם מבינים ?
איפה שמעת אותנו מתלוננים על 567?
התדירות בכפר סבא(במיוחד בשעות הבוקר)היא מצוינת בכל הקווים. אם למשל תרצה להגיע בבוקר מהתחנה המרכזית לקריית חינוך לא תצטרך לחכות יותר מ 2-3 דקות(יש לך את הקווים הבאים:561,572,19,17,29,39,2,13 ואולי שחכתי כמה)
 

droriko

New member
איפה שמעת אותנו מתלוננים על 567?
התדירות בכפר סבא(במיוחד בשעות הבוקר)היא מצוינת בכל הקווים. אם למשל תרצה להגיע בבוקר מהתחנה המרכזית לקריית חינוך לא תצטרך לחכות יותר מ 2-3 דקות(יש לך את הקווים הבאים:561,572,19,17,29,39,2,13 ואולי שחכתי כמה)
זה בדיוק מה שאמרתי,שכפר סבאים לא מתלוננים
 

אורי404

New member
איפה שמעת אותנו מתלוננים על 567?
התדירות בכפר סבא(במיוחד בשעות הבוקר)היא מצוינת בכל הקווים. אם למשל תרצה להגיע בבוקר מהתחנה המרכזית לקריית חינוך לא תצטרך לחכות יותר מ 2-3 דקות(יש לך את הקווים הבאים:561,572,19,17,29,39,2,13 ואולי שחכתי כמה)
הבעיה היא בשעות הלחץ ובקרוב זה יחריף
בשעות הבוקר גם לכיוון תל אביב וגם לכיוון כפר סבא קו 567 עמוס בנוסעים. אותו דבר בשעות אחרי הצהרים מכיוון תל אביב לכיוון כפר סבא. נקווה מאוד, שזה ישתפר בהעלאת התדירות. מכיוון תל אביב אולי אין צורך לאוטובוסים נוספים מהתחנה המרכזית, אבל בהחלט לאוטובוס מכיוון רמת גן (צומת עילית), שיאסוף לאורך ז'בוטינסקי. בעתיד הקרוב כמות הנוסעים צפויה לעלות, הודות לרפורמה. זה גם בגלל הורדת תעריפי הנסיעה, גם בגלל שינוי בשיטת הכרטוס ובמידת מה גם בגלל שיפור שירות האוטובוסים בתוך גוש דן. נקווה, שבאותה הזדמנות תעלה תדירות קו 567.
 
נכנסתי עכשיו לבדוק את התידור של 6 ו-22
לכל אחד מהם תיהיה תדירות של 20 דקות , אם מחברים את התדירות של שניהם זה יוצא הרבה פחות . זאת בהחלט תדירות גבוהה בשביל קו עם מעט נוסעים . למה לא תשמעו כפר סבאים מתבכיינים על זה ש-567 יוצא כל 20 דקות . כנראה תושב הדר יוסף, כיאה לאנשים עשירים, כנראה רגילים לשירות א.א. הם הרי לא עמך כאלה כמו הכפר סבאים , הם צריכים שאוטובוס יחכה להם מתחת לבית , לחכות רבע שעה לאוטובוס זה לא מכבודם אתם מבינים ?
יש הבדל בין קו בינעירוני לקו עירוני מזין.
במערכת המבוססת על החלפות אוטובוסים, זמן ההמתנה בין אוטובוס לאוטובוס צריך להיות זניח, אחרת המערכת לא יעילה. לא הגיוני שקו מזין יפעל בתדירות של פעם ב-20 דקות כשכל הנסיעה שהנוסע מבצע איתו היא נסיעה של 5 דקות, כי בזמן הזה אפשר כבר להגיע ברגל עד הבית פעמיים. אז מה הועילו חכמים בתקנתם? הדוגמה של נסיעה בינעירונית מתל אביב לכפא סבא אינה רלוונטית וגם אינה נכונה, כי בשעות השיא קו 567 נוסע כל 5-8 דקות, וברוב שעות היום תדירותו לא יורדת מתחת ל-15 דקות.
 

droriko

New member
יש הבדל בין קו בינעירוני לקו עירוני מזין.
במערכת המבוססת על החלפות אוטובוסים, זמן ההמתנה בין אוטובוס לאוטובוס צריך להיות זניח, אחרת המערכת לא יעילה. לא הגיוני שקו מזין יפעל בתדירות של פעם ב-20 דקות כשכל הנסיעה שהנוסע מבצע איתו היא נסיעה של 5 דקות, כי בזמן הזה אפשר כבר להגיע ברגל עד הבית פעמיים. אז מה הועילו חכמים בתקנתם? הדוגמה של נסיעה בינעירונית מתל אביב לכפא סבא אינה רלוונטית וגם אינה נכונה, כי בשעות השיא קו 567 נוסע כל 5-8 דקות, וברוב שעות היום תדירותו לא יורדת מתחת ל-15 דקות.
הוא לא נוסע כל 15 דקות,הוא נוסע כל 20 דקות
קח אותי לדוגמא . אני גר בשכונת האוניברסיטה בכפר סבא .בשביל להגיע לתמחת אני צריך לחכות רבע שעה לקו 2 (טוב אני אישית משתמש באינטרנט כדי לדעת מתי לרדת ,אבל גם בדן זה עוד מעט יהיה) לקחת אותו לתחנה מרכזית כפר סבא , לחכות ל-567 וליסוע איתו שלוש תרבע שעה עד התמחת , אגב אם הייתי גר בהדר יוסף זה היה לוקח לי הרבה פחות זמן מה שאני רוצה להגיד זה שכל מי שגר בשכונה מרוחקת,ולא משנה באיזה עיר, צריך להעזר ב-2 אוטובוסים . זה שהדר יוסף הם מצפון תל אביב לא אומר שמגיע להם יותר זכויות ממני .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה