רד הוט צ'ילי פפרז-עצומה

backstreet girl

New member
רד הוט צ'ילי פפרז-עצומה../images/Emo32.gif

המעריצים הישראלים של הפפרז רוצים להביא אותם לכאן להופעה. אנחנו מתכננים לעשות כל מאמץ בשביל שהפרויקט הזה יצליח ומתייחסים לזה ברצינות, בתור התחלה אנחנו מתכווניםלעשות עצומה שבה נחתים את האנשים, אם יהיו כמה שיותר חתימות,ככה יהיה יותר ביקוש,אם יהיה יותר ביקוש ככה יהיה יותר פרסום,אם יהיה יותר פרסום ככה יהיה סיכוי טוב שזה יצליח. מטרתנו היא לעשות עצומה שתעשה מספיק רעש בארץ כדי שהאמרגנים כאן יקלטו שאנחנו רוצים אותם מאוד להופעה ויתחילו להזיז דברים. לפני כ-3 שנים, רד הוט צ'ילי פפרז,להקת הרוקמאוד רצו להגיע לכאן להופעה (בתחילת דרכה הגיטריסט של הלהקה היה ישראלי, והוא נפטר ממנת יתר של הרואין) אבל הם נאלצו לבטל בגלל המצב הבטחוני הקשה. ועכשיו מעריצים ברחבי הארץ ולהחתים אנשים, ואנחנו רוצים לפתוח עצומה גם באינטרנט, ומתכננים פעילויות נוספות. אנחנו חושבים שיש לנו סיכוי טוב להזיז דברים, במיוחד לאור העובדה ש-RHCP היא אחת הלהקות הכי נמכרות בישראל כבר שנים, והכרטיסים להופעה הקודמת נמכרו בכמויות אדירות, ובקיצור - יש ביקוש גבוה מאוד. אם יש לכם רעיונות או אם אתם מוכנים לעזור ולתרום. כנבו לפורום 896-פורום רד הוט צ'ילי פפרז. כל רעיון או עזרה יתקבלו בברכה. פורום רד הוט צ'ילי פפרז.
 

violet2

New member
עשו דבר כזה...

עם המניק סטריט פריצ'רס, אחרי שהם אמרו שהם ישמחו לבוא לישראל ולא חוששים מהמצב הביטחוני. אז אספו איזה 500 חתימות, פנו לכמה אמרגנים, וכלום לא יצא מזה... ככה שאני מציעה לכם לפרסם את זה בהמון המון המון המון מקומות, ולהחתים כמה אלפי אנשים (כולל פרטים מזהים של כל אחד) לפני שהולכים לאמרגנים.
 

vegan girl

New member
העצומה הראשונה שנעשתה

נעשתה ע"י המנהלים של האתר הישראלי של לינקין פארק, אספו מלא חתימות ואני לא יודעת מה קורה עם זה עכשיו....
 
למעלה