רדוקטיל - הצד המכוער

מודעת

New member
רדוקטיל - הצד המכוער

קראתי קצת בפורום, מסתבר שיש פה המון אנשים שמהללים את הכדור. אבל אני השתמשתי בו בעצמי, והרבה זמן. ויש לי מה לומר לכם.. ואני הרגשתי מחוייבת להזהיר - אז מפה על אחריותך! הגעתי למסקנה שבגלל השומן שלי, (אז 92 ק"ג, גיל 17) עליי לעשות משהו דרסטי. החלטתי על ניתוח לפרוסקופי, קשירת הקיבה עם טבעת. אך ברגע ה90 כשכבר הכל היה מסודר, סבתא שלי הלכה ובדקה אם יש פיתרון אחר, ודרך רופאת המשפחה גילינו את רדוקטיל. ויתרתי על הניתוח והתחלתי ליטול את הכדור, תחת האימרה, אני לא מתכוונת לעשות דיאטה ואני מיואשת - אם הכדור יעזור אז יעזור ואם לא אין מה להפסיד. לאחר שימוש של יותר מחצי שנה, הירידה במשקל לא נראתה על המשקל אבל ראו חיצונית עליי ירידה דרסטית (כמו 15 קילו פחות).. בשבילי זה לא היה שווה את זה כי זה מתלווה בתופעות לוואי שלא נפתרתי מהם עם היום - דפיקות לב מואצות בכל תזוזה הכי קטנה של הגוף, בזמן הלקיחה סבלתי מ: 1. עצירות במשך שבוע ורק אז צואה עם ריח לא נעים ושוב עצירות שבוע וכן אלאה. 2. יובש בפה, צמאון וחוץ מתפוזים או אגבניות ולפעמים דגים נגעלתי מכל סוג אוכל. 3. לא אכלתי כמעט כלום וישנתי בערך 5 - 4 שעות (בזמן אור יום ולא בלילה מחרדה). 4. חרדות, נדודי שינה מפחד, ראיתי צללים - זה ממש ערער אותי נפשית! התחלתי לדמיין דברים ולראות כתמים כמו כשיש לחץ דם נמוך . דרך אגב, אני לא בטוחה במאה אחוז אם התופעות הגיעו מהכדור או מהרעב הפיזי שעבר על הגוף. וההיפר אקטיביות שהרגשתי בו זמנית. כי הרי לא הייתי אוכלת כמעט ולא הייתי מרגישה תחושב רעב. רק היום שאני כבר יותר משנה לא לוקחת את זה, אני מבינה איזו טעות זה היה שבשביל רצון לרדת במשקל כמעט הגעתי לבית משוגעים.. ומי יודע אם הייתי פוגעת בעיברים פנימיים או בתקינות החשיבה השכלתית אם הייתי ממשיכה לקחת את הכדור.. דרך אגב - לפי מחקר שערכתי התופעות לוואי של הכדור הן דומות לשל כדור ה"פן פן" המפורסם שהיו נותנים לכוכבי הוליווד עד שנות ה60 כדי שיירדו במשקל ואז הכדור נאסר לשימוש בעקבות אותן תופעות לוואי + אנשים שהשתתקו בחצי גוף, קיבלו שבצים שגרמו להיות צמח, פגיעה בעיברים פנימיים, אישפוז בבתי חולים לחולי רוח בעקבות הזיות ובמקרים קיצונים (שלא נדע מצרות) מוות. אז תעשו חשבון עד כמה חשוב לך לסכן את עצמך הנפש והגוף בשביל המראה החיצוני. וגם אני הייתי מאד מרוצה בזמן השימוש, אפילו ברב טיפשותי המלצתי על הכדור בפורומים של אנשים הסובלים ממשקל יתר בהם הייתי חברה, אין ספק שהייתי מאושרת כי היו מחמיאים לי וחשבתי שהתופעות כניראה נובעות ממקום אחר (העדפתי לחשוב)... וזכור לא מעט פעמים שנפלט לי מהפה "לא משנה לי להרוג את עצמי - העיקר להיפטר כבר מהמשקל", כשהפסקתי עם הכדור והפסיקו חלק גדול מהתופעות ירד האסימון.. והיום אני מתחרטת נורא... דרך אגב, ברגע שחדלתי לקחת את הכדור העליתי חזרה את המשקל המועט שהמשקל הראה שירדתי וחיצונית חזרתי להראות גדולה כמו קודם לכן. לגבי סרוטונין, אם רדוקטיל מעלה את רמת הסרוטונין, אני בספק כי עשיתי את דיאטת הלחם של אולגה רז לאחרונה, דיאטה שכולה מדברת על העלאת רמת הסרוטונין שמוריד את החשקים למתוק ואכן ירדתי 15 קילו בחודשים, אבל בהשוואה לרדוקטיל, בכלל בכלל בכלל! לא היו תופעות כלהלן אז לא הייתי סומכת על זה שרדוקטיל מעלה את רמת הסרוטנין... אולי מרמה את הקיבה, גורם להיפר אקטיביות ומדכא תיאבון..
 

bami24

New member
בוקר טוב

בוקר של שבת מאחלת לכולם שלווה ושקט פנימי, לא קראתי הכל בפורום לכן איני יודעת אם המליצו לכם על קבוצות תמיכה כמו או איי או גרי שיט ושם אפשר לפגוש הרבה אנשים עם בעיות השמנה אשר מצליחים לשנות את דרך חייהם ואת הרצון לאכילה לא מבוקרת, שינוי עצמי לוקח זמן , אף פסיכולוג לא יכול לעזור לנו רק אנו עצמנו לעצמנו לאט לאט אבל זה עובד, וזה גם ללא כסף רק בין 3-12 שח לפגישה למימון עצמי של השכירות המקום , זה עובד אני חברה בחדרים אלה כבר מעל 14 שנים הורדתי במשקל כ 50 קג ושומרת את הירידה הזו, רק בחדרים האלה זה עובד!!! כי אנו לומדים לעבוד על עצמנו ב 3 מישורים פיזי,נפשי ורוחני. בכל עיר בארץ יש קבוצות הינכם מוזמנים טלפון לברור 035745799
 

glueglueglue

New member
כמה שאלות.

כמה עולה התרופה לחודש? האם נטלת את הכמות הנדרשת או שנטלת יותר משצריך?
 
גם אני סבלתי מאותם תופעות של התרופה

תוך 6 ימים ללקיחה של התרופה, סבלתי מכל התופעות שאת ציינת והפסקתי אותה בגלל זה,עדיף כל דבר אחר מאשר התופעות הקשות של התרופה הזו.
 
למעלה