תומר פרייז
New member
רגע של גילוי דעת על האיחוד הלאומי
חברים יקרים, בימים הקרובים אנו הולכים כולנו אל הקלפי. כידוע לכם, אני חבר "מולדת" ופעיל במפלגה זו כבר מספר שנים. בבחירות 1992, הייתי ב"נוער התחיה". רצתי מבית לבית ומצומת לצומת בכדי לחלק את חומרי התעמולה של "התחיה". אז הייתי מאוד צעיר ואקטיבי והאמנתי מאוד במפלגת הימין "התחיה" שבאה עם קבלות של עשיה. אבל אז לא הבנתי את מה שהבנתי אחרי הבחירות של אותה שנה - שזאת הייתה טעות! טעות נוראית לרוץ מול "מולדת" ו"צומת" ו"הרב לוינגר" ו"הרב מיזרחי" במקום לעשות הכל בכדי להתאחד! הקירבה האידיאולוגית בין המפלגות הללו יכלה להביא לריצה משותפת - אבל בשל מקום על כיסא לגאולה כהן או ללוינגר - רצו מפלגות אלה בניפרד! לאחר בחירות אלה - באה "אוסלו"! עלה רבין ז"ל לשלטון ואוסלו הפציעה לאוויר העולם. היום אני מבקש סליחה. על שאני כפעיל ב"נוער התחיה" הבאתי את אוסלו! כן אני הבאתי את אוסלו! כי אני הייתי חלק מפילוג הימין! בבחירות 1999 הייתי כבר בוגר יותר, בחור אחרי צבא שכבר צבר ניסיון של 7 שנים בפוליטיקה וזוכר את הטעות הנוראית ההיא ב 1992. ואז פעלתי לאיחוד הימין! כעסתי אז על "צומת" שלא הצטרפה ל"איחוד הלאומי" ולכן נטשתי מפלגה זו. אבל היה בי גם רגשי כעס על "מולדת" שלא נילחמה מספיק בשביל שהטרנספר יהיה חלק מהמצע המשותף. אך האיחוד גבר על הכל! היום - בבחירות אלה, בחירות 2003 "מולדת" התבגרה וגם אני! היום לא ויתרנו לא על האידיאולוגיה - לא ויתרנו על הטרנספר! לא ויתרנו על הערכים שלנו. והתאחדנו עם מפלגות הימין האחראיות! קראנו "מולדת", "ישראל ביתנו" ו"תקומה" לכל מפלגות הימין להצטרף לרשימה שלנו. קראנו לאפי איתם אפילו לעמוד בראש הרשימה, אך איתם שרצה להצטרף נגרר אחרי מפלגתו - המפד"ל ולא הצטרף לרשימת הימין המאוחדת. קראנו לנתן שרנסקי להצטרף, קראנו לכל מפלגות הימין היותר קטנות ליטול חלק באיחוד הלאומי. אפילו לקליינר שהתפלג מהאיחוד הלאומי נעשתה פניה. אולם, לבסוף לא הצלחנו. "מולדת", "ישראל ביתנו" ו"תקומה" היחידות במחנה הלאומי שגילו אחריות לאומית והחליטו לרוץ במשותף בשביל למנוע את הקמת מדינת טרור ולהביא ביטחון אישי ולאומי לעם ישראל בארץ-ישראל! אז בבחירות 1992, הימין קיבל יותר קולות בקלפי, אבל השמאל עלה לשלטון כי עשרות אלפי קולות של ימין הלכו לפח האשפה. אל פח האשפה של ההיסטוריה. תארו לכם אם הימין היה רץ במשותף ב 1992? אוסלו לא הייתה באה לאוויר העולם! ערפאת שהיה כבר לא רלבנטי באמת ואש"ף היה על סף התפרקות היו נעלמים! ההתיישבות בכל חלקי המולדת הייתה מתחזקת! אבל שיקולים צרים הביאו לכך שהימין רץ בניפרד ומפולג! היום - אני קורא לכל עם ישראל, לכל אנשי המחנה הלאומי - אל תתנו את קולכם לפלגנים. הסקרים מראים שהימין מנצח - אבל הסקר האמיתי יהיה רק ביום הבחירות! ב 28 לינואר! בסקר זה זיכרו אותי, הילד הצעיר שפעל ב"תחיה" והביא את אוסלו! זיכרו כי אסור לתת יד לפלגנים! אסור לתת יד למפלגות קטנות שלא עוברות את אחוז החסימה. כי כל קול להם יביא לעליית השמאל לשלטון! ושמאל פירושו - מדינה פלשתינית בארץ-ישראל המערבית, כניעה לטרור. רק "האיחוד הלאומי" לוקח אחריות לאומית בשביל עם ישראל וארץ-ישראל ושם את כל שאר השיקולים האחרים בצד. רק "האיחוד הלאומי" רואה לנגד עיניו את טובת כולנו. טובת העם היהודי. אני קורא לכם - ב 28 לינואר, בעוד מספר ימים - לשים ל´ בקלפי. בברכת ארץ-ישראל תמיד נאמן, תומר פרייז
חברים יקרים, בימים הקרובים אנו הולכים כולנו אל הקלפי. כידוע לכם, אני חבר "מולדת" ופעיל במפלגה זו כבר מספר שנים. בבחירות 1992, הייתי ב"נוער התחיה". רצתי מבית לבית ומצומת לצומת בכדי לחלק את חומרי התעמולה של "התחיה". אז הייתי מאוד צעיר ואקטיבי והאמנתי מאוד במפלגת הימין "התחיה" שבאה עם קבלות של עשיה. אבל אז לא הבנתי את מה שהבנתי אחרי הבחירות של אותה שנה - שזאת הייתה טעות! טעות נוראית לרוץ מול "מולדת" ו"צומת" ו"הרב לוינגר" ו"הרב מיזרחי" במקום לעשות הכל בכדי להתאחד! הקירבה האידיאולוגית בין המפלגות הללו יכלה להביא לריצה משותפת - אבל בשל מקום על כיסא לגאולה כהן או ללוינגר - רצו מפלגות אלה בניפרד! לאחר בחירות אלה - באה "אוסלו"! עלה רבין ז"ל לשלטון ואוסלו הפציעה לאוויר העולם. היום אני מבקש סליחה. על שאני כפעיל ב"נוער התחיה" הבאתי את אוסלו! כן אני הבאתי את אוסלו! כי אני הייתי חלק מפילוג הימין! בבחירות 1999 הייתי כבר בוגר יותר, בחור אחרי צבא שכבר צבר ניסיון של 7 שנים בפוליטיקה וזוכר את הטעות הנוראית ההיא ב 1992. ואז פעלתי לאיחוד הימין! כעסתי אז על "צומת" שלא הצטרפה ל"איחוד הלאומי" ולכן נטשתי מפלגה זו. אבל היה בי גם רגשי כעס על "מולדת" שלא נילחמה מספיק בשביל שהטרנספר יהיה חלק מהמצע המשותף. אך האיחוד גבר על הכל! היום - בבחירות אלה, בחירות 2003 "מולדת" התבגרה וגם אני! היום לא ויתרנו לא על האידיאולוגיה - לא ויתרנו על הטרנספר! לא ויתרנו על הערכים שלנו. והתאחדנו עם מפלגות הימין האחראיות! קראנו "מולדת", "ישראל ביתנו" ו"תקומה" לכל מפלגות הימין להצטרף לרשימה שלנו. קראנו לאפי איתם אפילו לעמוד בראש הרשימה, אך איתם שרצה להצטרף נגרר אחרי מפלגתו - המפד"ל ולא הצטרף לרשימת הימין המאוחדת. קראנו לנתן שרנסקי להצטרף, קראנו לכל מפלגות הימין היותר קטנות ליטול חלק באיחוד הלאומי. אפילו לקליינר שהתפלג מהאיחוד הלאומי נעשתה פניה. אולם, לבסוף לא הצלחנו. "מולדת", "ישראל ביתנו" ו"תקומה" היחידות במחנה הלאומי שגילו אחריות לאומית והחליטו לרוץ במשותף בשביל למנוע את הקמת מדינת טרור ולהביא ביטחון אישי ולאומי לעם ישראל בארץ-ישראל! אז בבחירות 1992, הימין קיבל יותר קולות בקלפי, אבל השמאל עלה לשלטון כי עשרות אלפי קולות של ימין הלכו לפח האשפה. אל פח האשפה של ההיסטוריה. תארו לכם אם הימין היה רץ במשותף ב 1992? אוסלו לא הייתה באה לאוויר העולם! ערפאת שהיה כבר לא רלבנטי באמת ואש"ף היה על סף התפרקות היו נעלמים! ההתיישבות בכל חלקי המולדת הייתה מתחזקת! אבל שיקולים צרים הביאו לכך שהימין רץ בניפרד ומפולג! היום - אני קורא לכל עם ישראל, לכל אנשי המחנה הלאומי - אל תתנו את קולכם לפלגנים. הסקרים מראים שהימין מנצח - אבל הסקר האמיתי יהיה רק ביום הבחירות! ב 28 לינואר! בסקר זה זיכרו אותי, הילד הצעיר שפעל ב"תחיה" והביא את אוסלו! זיכרו כי אסור לתת יד לפלגנים! אסור לתת יד למפלגות קטנות שלא עוברות את אחוז החסימה. כי כל קול להם יביא לעליית השמאל לשלטון! ושמאל פירושו - מדינה פלשתינית בארץ-ישראל המערבית, כניעה לטרור. רק "האיחוד הלאומי" לוקח אחריות לאומית בשביל עם ישראל וארץ-ישראל ושם את כל שאר השיקולים האחרים בצד. רק "האיחוד הלאומי" רואה לנגד עיניו את טובת כולנו. טובת העם היהודי. אני קורא לכם - ב 28 לינואר, בעוד מספר ימים - לשים ל´ בקלפי. בברכת ארץ-ישראל תמיד נאמן, תומר פרייז