כוכי של נעם
New member
רגע,חומד..אמא עוד לא מוכנה למוצקים
אני מרגישה קצת מטופשת עם התחושות האלה שלי אבל... נעם שלי בן 6 וחצי חודשים. לפני 10 ימים בערך התחלנו עם טעימות ומסתבר שהדובון החמוד שלי אוהב לא רק את הציצי של אמא אלא גם דברים אחרים! אז התחלנו עם בננה עם קצת חלב שלי והלך מצוין, המשכנו עם בננה ומלון, קצת ירקות שלא היו ממש להיט אבל נאכלו בכל זאת והיום המתוק הזה אכל מנה שלמה של פירות (אגס + בננה) ודילג לי ככה על הנקה של אחר הצהריים. הלו ? ! רגע, לא הייתי מוכנה לקטע כזה. כלומר, הייתי מבסוטה להאכיל אותו ולראות שהוא נהנה, אבל אני עוד לא ממש מוכנה לדלג על הנקות. בתור שלב ראשון אמרתי שזה מוקדם מדי ואנחנו רק בשלב הטעימות ולא כדאי להמשיך ולתת לו מנות שלמות של מוצקים. אבל ת´אמת? אני לא יודעת אם אני חושבת רק על אם זה טוב בשבילו ולא יגרום לאי נוחות או על... עצמי (?) כמו שאמרתי בהתחלה, אני מרגישה מטופשת. כי אני אמורה לספק את מה שהכי טוב בשבילו. ואם הוא מוכן למוצקים ואוכל ונהנה אז מה בדיוק הבעיה שלי? יש כזה דבר אמא שלא מוכנה עדיין למוצקים? או ליתר דיוק לירידה בכמות ההנקות? סליחה שיצא ארוך. לא ממש התכוונתי. לילה טוב.
אני מרגישה קצת מטופשת עם התחושות האלה שלי אבל... נעם שלי בן 6 וחצי חודשים. לפני 10 ימים בערך התחלנו עם טעימות ומסתבר שהדובון החמוד שלי אוהב לא רק את הציצי של אמא אלא גם דברים אחרים! אז התחלנו עם בננה עם קצת חלב שלי והלך מצוין, המשכנו עם בננה ומלון, קצת ירקות שלא היו ממש להיט אבל נאכלו בכל זאת והיום המתוק הזה אכל מנה שלמה של פירות (אגס + בננה) ודילג לי ככה על הנקה של אחר הצהריים. הלו ? ! רגע, לא הייתי מוכנה לקטע כזה. כלומר, הייתי מבסוטה להאכיל אותו ולראות שהוא נהנה, אבל אני עוד לא ממש מוכנה לדלג על הנקות. בתור שלב ראשון אמרתי שזה מוקדם מדי ואנחנו רק בשלב הטעימות ולא כדאי להמשיך ולתת לו מנות שלמות של מוצקים. אבל ת´אמת? אני לא יודעת אם אני חושבת רק על אם זה טוב בשבילו ולא יגרום לאי נוחות או על... עצמי (?) כמו שאמרתי בהתחלה, אני מרגישה מטופשת. כי אני אמורה לספק את מה שהכי טוב בשבילו. ואם הוא מוכן למוצקים ואוכל ונהנה אז מה בדיוק הבעיה שלי? יש כזה דבר אמא שלא מוכנה עדיין למוצקים? או ליתר דיוק לירידה בכמות ההנקות? סליחה שיצא ארוך. לא ממש התכוונתי. לילה טוב.