רגע...ואם מישהו עזב? אז מה?

רגע...ואם מישהו עזב? אז מה?

זו סיבה לבטל לכם פרק? הרי כבר עזבו בפתאומיות בעבר. הארועים התרחשו ותועדו,למה לבטל? זו למעשה הצהרה של ההפקה,אנחנו מזלזלים בכם צופים,אתם חימר ביד היוצר,נעשה בכם מה שנירצה,נאכיל אתכם בכל בולשיט שנרצה,אח של יוסף(שהיא בעצם אחות לפי השמועות אחת מההפקה....) יכנס לפוורום יפתח אשכולות בהם נושאים לכתיבה ואתם ישר תיתנו תגובות לפי הדרכתו תעזרו לו ולהפקה לבנות מתח ורייטינג לקראת השידור היום. אז נכון,הפרויקט הפעם הוא לא מעניין כמו הפרויקט בפעם שעברה,אני בכל אופן ראיתי הפעם רק פרקים ספורים שלא משכו אותי למסך כל ערב כמו פעם שעברה. אז זו סיבה לרדת מהפסים ולתהחיל לנקוט בצעדים נואשים כמו להעיף את אנה למלון עלמנת להחזיר אותה? לבטל פרק כי מישהו עזב במקום להראות מה קרה? רייטינג וSMS זה מה שמניע את ההפקה,לא הצופים ולא הפרויקט,אתם והפוריקט רק אמצעים להגיע לרייטינג ולSMS והפעם זה כל כך ברור שזה דוחה. אל תהיו עדר.
 
הכדור בידיים שלכם

אם תהיו חכמים,לא תשתתפו בהדחות השבוע,לא תשלחו SMS, לא תיהיו "העכברים" ולא תתנו לאח של יוסף להיות החלילן מהמלין. הרי בלעדכם אין פרויקט ואין כסף ולמרות הכל אתם המוטיב הכי מזולזל בעניין.
 
איזה ריאלטי........

העונה הזו לא ממש הולך להם,כנראה האנשים לא הכי מענינים,החיבור לא מוצלח,משהו לא דופק שם ואני לא מדברת על החביתת פטריות של רוני. אז הם עוזרים,מכוונים,בונים מתח והורסים את האמינות.
 

eido

New member
ביטלו את הפרק כי הוא לא היה רלוונטי

לאחר שאוהד עזב כבר תיכננו לשמור את הקטע שרפי נכנס באוהד ואז להראות ביחד את היציאה שלו מהוילה
 
מה זאת אומרת לא רלוונטי?

זה קרה?זה בוילה?זה רלוונטי. משמעות המושג ריאלטי זה מציאות,להראות את המציאות כמו שהיא התרחשה. ולכן כל מה שקרה שם,קורה שם רלוונטי. התירוץ לא רלוונטי הוא במקרה הטוב טיפשי ובמקרה הרע ממש זועק מפיגור.
 

Hypnotize

New member
ברגע שהתוכנית ערוכה ומראים לך מה

שאתה רוצה לראות התוכנית היא לא ריאלטי. אני חושבת לגבי אתמול, מה שקרה זה או שאוהד עזב או שלא קרה כלום וסתם לא הראו לנו פרק בגלל שבמקביל אלון הופיע בערוץ 22 ולא רצו שנפספס את זה. בקיצור זה הכל בשביל לשגע את הקהל ולסקרן אותו- זה עובד מצויין! אני מתה לראות מה יהיה היום.
 

koya1

New member
רפי נכנס באוהד?

הא??????? חוצמזה שזה לא בטוח שזה אוהד!!!!!! אני כמעט בטוח שזה אלעד... לה איזו סיבה יש לאוהד לעזוב ככה סתם? אין! ואלעד לעומת זאת לא יכול עם מישל... והוא בטח מתגעגע כבר לשירה...
 
למעלה