רגע אחרי הכעס וההתלהמות (המוצדקת)-

נטע :)

New member
רגע אחרי הכעס וההתלהמות (המוצדקת)-

קשה לי למצוא ביטוי בתוך שרשור כ"כ ארוך על הרצח בשפרעם, ולכן, פתחתי שרשור חדש. תראו, הרצח הוא מעשה מזעזע ונוראי, שראוי לכל גינוי אפשרי. אין לאף אדם זכות להיות רוצח ולהרוג ללא אבחנה, בשום דרך ובשום צורה. אקדים אומר, שמי נטע, אני מהאנשים ה"כתומים" במפה הפוליטית, גרה בישוב ("התנחלות") ליד י-ם, ונגד תוכנית ההתנתקות. ושוב, דעתי על הרצח היא חד משמעית וברורה, אין ספק שזה חסר תקנה הרצח הוא בניגוד גמור לכל ערכי הדת- מוסר- חברה שבהם אנחנו מאמינים! הרוחות סוערות בימים האלו מאד- הרי גם מי שבעד וגם מי שנגד מבין שהמצב קשה, מורכב, ומאד לא פשוט בחברה הישראלית, מאד פשוט להאשים את כל "אנשי הימין" למינהם ברמח, במצע גידול שלו וכו'. וחבר'ה, זה אינו נכון לחלוטין. כאחת שמכירה את העינינים מקרוב, הקבוצה שאליה השתייך אותו רוצח היא קבוצה קיצונית מאד וקטנה בתוך החברה שאינה זוכה לשום תמיכה או צידוק למעשיה,הרצח אינו משקף לחלוטין! את רוח הרוב.זה מעשה מזעזע של בחור שאיבד את עשתונותיו בגלל קושי שיצרה המציאות, וזה חמור מאד. באותם רגעים ממש שבו התבצע הרצח נעלו אנשי הישוב "נצר חזני" אשר נמצא בלב גוש קטיף, את כלי הנשק שלהם בתוך כספת, כך שהם עצמם גרמו לכך שלא יסתובב שום נשק "חי" גם בזמנים הכי קשים שיהיו.החברה הדתית- ימנית- אינה מאמינה ומצדיקה בשום פנים ואופן רצח או אלימות. המציאות הקשה מאד לא מצדיקה שום איבוד עשתונות. תראו, בכל חברה שיש בה 100,000 אנשים תמיד תהיה קבוצה קטנה שלא מסוגלת לשלוט בעצמה, ועדיים הקבוצה הזו היא לא מייצגת את המציאות כולה. הרי ברור לכם שכל מקרי הרצח האחרונים בארץ בגלל חנייה\כוס קפה\ וכו' אינם מייצגים את כלל הציבור בארץ, וזה תופעה של אנשים שאינם מסוגלים לשלוט בעצמם. כך גם כאן. עם כל הדעות ההפוכות ככל שיהיו, זה לא הגיוני ולא נכון להאשים את כלל הציבור, אשר פועל בדרכים דמוקרטיות ללא גילויי אלימות (ושוב, על הקבוצות שכן עושות זאת, דיברנו לפני כמה משפטים...) אין ספק שאנחנו צריכים לפעול יותר להוקיע מתוכנו מקרים כה חמורים ומתועבים כמו זה שהיה אתמול, אך שוב, חשבו פעמיים, במח צלול, לפני שאתם מאשימים כל כך הרבה אנשים. שום אדם, ושום מוצעת יש"ע, לא נותנת למעשה הזה שום צידוק כלשהוא שקיים בעולם, ומגנה אותו מכל וכל.ורוצח כזה בא מתוך קבוצה מאד מסויימת ובלתי לגיטימית. אני אשמח לתגובות רציניות (שוב,לכעוס זה בסדר, גם אני ממש כועסת, אבל תנסו לכתוב ממקום חושב...) כאלו ואחרות. והלוואי שיבואו ימים טובים. נטע
 
פייסנים נמאסתם.

אני לא רוצה להתפייס אתכם, לא רוצה לשמוע ש"המציאות הקשה הובילה למעשה המזעזע" ולא מעוניין בגינויים הצבועים שלכם. אני רוצה שהמדינה תפרק את הבתים שלכם, תחזיר אתכם לגבולות הקו הירוק ותבטל את זכויות היתר שלכם שמעוגנות בחוק ואת החקיקה הדתית שכפיתם עלינו.
 

נטע :)

New member
אמיר,

השנאה שלך לא תוכל להביא לשום פיוס. אתה מדבר מתוך התלהמות ושנאה כ"כ גדולה, יש אנשים שמאמינים, חיים, וחושבים אחרת ממך, ובמקום לדבר איתם שיחה פתוחה ואמיתית, לבחון את המציאות של 2 הצדדים- אתה שונא. שנאה אף לא תקח אותך למקומות טובים. בעצם אתה אומר: "רק אחרי שהמציאות תהפך לפי מה שאני רוצה ורואה שככה היא תראה,ולא יהיה בה מקום לאנשים שחושבים אחרת, אז אני מוכן לדבר על פיוס". לא נראה לי שזה מקום שיוכל להביא למשהו אמיתי או משמעותי,בסופו של דבר. ופיוס בטוח אי אפשר לקרוא לזה... חבל על כמויות השנאה, היא לא תביא אותך,ולא אף אחד אחר, למקום טוב יותר. שבת שלום!
 

Continuum

New member
בולשיט.

הדבר היחיד שהוא עשה לא בסדר זה הפר את כללי המשחק - לכם מותר לפרסם גינויים שכאלה. אי אפשר לדעת ב-100% שזה צבוע, ולכן אי אפשר לקרוא לזה צבוע. אני בטוח שאמירתיבון לא שונא אף אחד שלא בצדק. ואני גם מבין אותו כשהוא מתעצבן על השטויות האלה. אולי אי אפשר לדעת ב-100%, אבל אפשר לדעת ב-90% שזה ניסיון מלוכלך ולא ענייני לקנות לבבות של אנשים.
 
"מה הקטע שלך".

הקטע שלי הוא, שישנם דברים ששווה לריב עליהם. את יודעת, לפני 144 שנים, פרצה בארה"ב מלחמת אזרחים. גם אז היו לא מעט "פייסנים", שניסו לאחות את הקרע בעם, ואף שאלו את מצדדי מלחמת האזרחים, "מה הקטע שלכם, למה לריב?". למה היה שווה להילחם בתוך העם בשנת 1861 בארה"ב? בכדי לבטל את העבדות. למה אני מוכן לקבל את ה"ריב" וה"קרע" בעם בישראל של שנת 2005? בכדי לפרק את ההתנחלויות ולבטל את החקיקה הדתית. כשתתבגרי תביני.
 
איזה קטע?!

נראה לך ששווה לריב,ולפתוח במלחמת אחים (לא אזרחים,אחים) במקום לפתור בעיות בדרכים יותר "מוסריות",אז תסלח לי-אבל אתה זה שעוד לא התבגרת, אנשים בוגרים מבינים יפה מאוד שבויכוח אף אחד לא מקשיב לשני,ולא יוצא מזה שום פתרון. לא איכפת לי מה קרה בארה"ב לפני 144 שנים- כי ארה"ב זה לא ישראל, וזה לא יעזור לי אם אני ידע שפעם,שלא היה שויון בין בני אדם שונים,פרצה לה מלחמת אזרחים. כדי לפרק התנחלויות ולבטל חקיקה דתית אפשר לעשות דברים נוספים חוץ מלהתוכח ולריב. *כדי לפרק התנחלויות- צריך קודם כל לבנות אותם, להיות ראש ממשלה במדינה המטומטמת ביותר במזרח התיכון, להסתבך באיזו פרשה על אי יוני, לכבס את המילה "טרנספר" ולקרוא לה"התנתקות",ולנסות להציל את הבן שלך-שהסתבך יחד איתך מתביעה. *כדי לבטל חקיקה דתית- זה כבר הרבה יותר קשה,אפילו להיות טומי לפיד זה כנראה לא מספיק. הרבה יותר קל זה פשוט לעלות על המטוס הבא לצרפת- ועוד המלצה קטנה.... תעשה טובה לעצמך,ברגע שמישהו יגיד לך ג'יד/יהודי/יהודון וכו'-תעלה על המטוס בחזרה.(לטובתך)
 
נכון להיום...

הרבה יותר טוב ליהודים לחיות בצרפת, ארה"ב ואנגליה מאשר בישראל. שם לפחות לא מכריחים אותם לחיות תחת חקיקה דתית חסרת-פשר, שם הם יודעים בביטחון שהם אינם שותפים למפעל קולוניאליסטי גזעני, ושם הם יודעים בביטחון שהם אינם נמצאים בסכנה של הפיכה דתית מחר בבוקר. הם גם לא צריכים לממן חינוך לגלגול נשמות בעזרת כספי המיסים שלהם.
 
צריך לכתוב על זה ספר

רומן בדיוני כזה, על הפיכה דתית שישראל נהפכת לכמו אפגניסטן או משהו, ויש אנשים שמכריחים אותי ללבוש שמלה מן 1984 כזה :)
 

Bassman

New member
עצוב קצת שזה לא ממש בדיוני...

בואי לבקר אותי פעם בצפת. אני אראה לך על מה אני מדבר
 

נטע :)

New member
הייתי בצפת

הייתי בצפת הרבה פעמים (יש לי שם דודים) לא אמרתי שזה בדיוני, זה לא הזוי לשמוע שמכריחים אותך (לא שאני מסכימה עם זה) אבל עניין אותי מי מכריח אותך, ומז"א "מכריח"? (איך אפשר להכריח אותך ללבוש משהו שאת לא רוצה?)
 

Bassman

New member
לא מכריח, אבל פוגע בך אם לא-

דוגמאות? זריקת אבנים על מכוניות בשבת (וחטיפת מכות ממני אחר כך), השפרצת דיו על בחורות שלא לבושות בצניעות, ריסוס בצבע של דוגמניות בפרסומות וכד'...
 

נטע :)

New member
עצוב

עצוב לי לשמוע, לא ידעתי שמגיעים עד לרמה כזו... בוא נאמר, שזה הדבר ההפוך מהדרך של התורה והיהדות, ועצוב לגמרי שהם מתנהגים ככה.
 
אז...

מה אתה עושה פה למען השם?לך לצרפת,לארה"ב,לאנגליה-או כל מקום אחר שתהיה נאמן לו בתור אזרח.אני ממש מצטערת על הבוטות-אבל אם נראה לך ששם יותר טוב-אז לך! ביי,תעשה חיים, תכתוב מתישהו בפורום-אם לא תהיה יותר מידי עסוק בלהנות מחקיקה לא דתית-או איך שקראת לזה. ואגב-נעים להכיר-גם אני משלמת מיסים(יותר נכון ההורים שלי)!!!כןכן, תתפלא אבל גם דתיים,מתנחלים,חרדים וכו' משלמים מיסים כמו שצריך!!! אבל זה לא צריך להטריד אותך-מחכה לך עתיד מזהיר בצרפת/אהר"ב/אנגליה או כל מקום אחר שתבחר. נ.ב כמו שכבר כתבתי בהודעה הקודמת,המלצה קטנה: כשמישהו יקרא לך ג'יד/יהודי/יהודון וכו', תעשה טובה לעצמך-ותחזור,כי זה לא יגמר בטוב.(הרי כבר אמרת שיש גברים ששוה להתווכח עליהם) בהצלחה!
 
למעלה