רגלית הילוכים... RMX50

HolyDevil

New member
רגלית הילוכים... RMX50

נפלה לי הרגלית הילוכים באמצע נסיעה, לא מצאתי אותה לצערי... האופנוע שלי Suzuki RMX50 ... כמה עולה פחות או יותר רגלית כזאת, האם אני יכול למצוא משומשת..? תודה מראש, אלעד.
 

tygger

New member
למצוא משומשת הייתי מנסה קודם

במקומות שמוכרים תחליפי, כמו אביזריון, אבנוע וכאלה. אם היינו יודעים מאיזה איזור אתה, אז גם אולי היינו יכולים לכוון אותך למקום מסויים בשביל חלק משומש או חליפי. אם זה עוזר לך, אז יש בבאר שבע בחור שהתעסק עם חלפי אופנועים.
 

HolyDevil

New member
אני ממבשרת ציון - אזור ירושלים

אתה מכיר אולי מקומות כאלה פה באזור?תודה מראש אלעד. אגב - תודה על התגובה המהירה.
 

black enigma

New member
יש כמה מוסכים בירושלים

הבעיה שזה יהיה לך יקר סתם ככל הנראה. אני מבין שאתה בחור צעיר , אין לך אבא או אמא או מישהו שיורד מדי פעם לתל אביב? תבקש ממנו שילך בשבילך .
 

HolyDevil

New member
אכן, אני צעיר, בן 16

בכל מקרה, ת"א יכול להיות פיתרון אפשרי.. יש לך רעיונות? אשמח לדעת שמות של מקומות, אם אפשר מספרי טלפון גם, ואם אפשר גם מחירים פחות או יותר. אגב, אתה יודע כמה אמורה לעלות לי רגלית כזאת חדשה? התקשרתי ל"יוני אופנועים", אמרו לי שלפי הערכתם כ-150 שקל, מחיר סביר (לפי דעתי, יותר מידי אבל השאלה אם זה המחיר האמיתי)
 

black enigma

New member
אתה מדבר על חדש? מקורי ? חליפי?

כמו שאמרו לך אפשר לבדוק באביזריון או משהו כזה ...לאופנועית בדרך כלל יש במחירים סבירים . יש עוד אפשרות , שלח לי מסר.
 

z x 7 r

New member
פעם עשיתי ווילי על אופניים..

נפל לי מזלג קידמי יחד עם הגלגל - נרקב בגלל חלודה ... אבל אני שמתי לב שזה נפל לי. כי נפלתי עם הפנים על קרקע. היה כואב מאוד.
 

HolyDevil

New member
תודה על השיתוף,

אך איך זה בדיוק קשור אליי? או שזה בא במטרה לצחוק עליי שלא שמתי לב שהרגלית נפלה? מה אני יעשה... 50 סמ"ק, לא מגיע למהירויות גבוהות ולכן לא צריך לשחק יותר מידי עם ההילוכים. אגב, חזרתי לאותו מקום וחיפשתי, ולצערי לא מצאתי
 

z x 7 r

New member
לא צחקתי עליך חו"ח

איתך קצת אולי... אבל במידע ופגעתי - סליחה בכנות. ב GPZ שהיה לי פעם גם איבדתי רגלית.. אחרוית שגם האגזוז יושב עליה. עלתה לי 250 שקל עם עבודה - משומשת ומגעילה אבל עובדת.
 

Alfa156 GTA

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אני מת !!!!!

כמה זמן לא צחקתי ככה !!! הרסת אותי
 

HolyDevil

New member
לא קשור כלכך, אבל עדיין

מישהו קנה מוצר כלשהו מהאתר הבא ? http://www.moto-depot.co.il/index.php האם הם אמינים? מהירים? תודה מראש לכל תגובה באשר היא, אלעד.
 

HolyDevil

New member
טוב מצאתי פה רגלית, אבל - כנסו

במחיר סביר... אבל התקשרתי אליהם לנציג שירות, הוא אמר לי שהוא לא בטוח שזה יתאים לאופנוע שלי (Suzuki RMX50). הוא אומר שמבחינת שיניים זה יתאים אבל אולי זה לא יתאים מבחינת אורך או משהו (לא יודע בדיוק לא בדיוק הבנתי מה הוא אמר) הוא אומר שזה רגלית של Suzuki שמתאימה ל GS,TS, וכו'... האם מישהו יודע אם הרגלית הבאה טובה בשבילי? אם אני זוכר נכון, היא נראית בדיוק כמו הרגלית שהייתה לי... אבל אני לא בטוח http://www.moto-depot.co.il/product_info.php?products_id=278 תודה מראש, אלעד.
 
למעלה