רגישות בעיניים ומיצמוץ

אריראלה

New member
רגישות בעיניים ומיצמוץ

התחלנו לתת CLO (קריקמן) בשבוע האחרון. איננו רואים שיפור (היתה התקדמות יפה בזכות הדיאטה GFCF). אבל בולטת מאד רגישות בעיניים שמתבטאת במצמוצים בעיקר כשהוא צריך להסתכל על מישהו או כשמתקרבים יותר מדי לטווח הראיה שלו. הוא ממש נראה כאילו כואב לו להסתכל עליי. ללא ספק חלה רגרסיה בקשר עין... לדעתכם יש קשר לויטמין A ו D?
 

אריראלה

New member
חשוב מאד!!!

אנא חוו דעתכם האם גם אתם ראיתם תופעות כאלו לאחר מתן CLO. הרגישות בעיניים מתחזקת ונראה כי האור ממש מסנוור אותו. אני מפסיקה לתת לו את התוסף ואבדוק האם זה באמת משפיעה לפני שאני אעשה איזה נזק.
 

neomyz

New member
בכל מקרה הייתי מפסיקה, מחכה לראות

אם התופעה נעלמת, ואז מחזירה שוב. אם זה נעלם וחוזר, סימן שהבעייה באמת ב- CLO.
 

אריראלה

New member
קשר עין - עקב אכילס

תמיד קשר עין היה נושא קשה, אבל השתפר מאד אחרי מתן אומגה 3. היתה (ועדיין קיימת, אם כי פחות) גרייה ויזואלית ואני זוכרת שבכנס הזכירו כי הסתכלות הצידה ע"י הזזת גלגל העין מעידה על מחסור לויטמין A. אצלינו זה קיים ולכן חשבתי שCLO יעזור. אני בהחלט אנסה לשנות את זמן מתן התוסף, אך תחילה אפסיק ואבדוק האם זה משתפר. ואז אנסה שוב...
 

nissan41

New member
באיזה מינון התחלתם לתת CLO ?

והאם אתם שומרים את ה- CLO במקרר? מה גיל ומשקל הילד?
 
לדעתי הלא מקצועית יש קשר-גם אצלנו

יש גם אצלנו, תגובות לא טובות של שניהם למוצר הזה- CLO של קירקמן. יש מעט קשר עיין, נטיה לבכיינות יתר, קושי רב לאכול אחרי התוסף וחוסר תיאבון. תגובות של בחילה ויום אחד גם הקאה. יש לי גם תחושה של יותר הסתנוורות, למרות שידוע שהסתנוורות, קשורה למחסור של ויטמין A. לפני שאני מוותרת, אני מעבירה אותו מהבוקר לארוחת צהריים, יחד עם יתר האומגה של קרלסון. אם גם שם לא ילך- אני אעביר אותו למישהו אחר. אגב, כבר ניסינו בקייץ ולא היה מוצלח וכששאלנו את מק'קנדלס, היא אמרה שיש הרבה ילדים שמגיבים לא טוב למוצר הזה ולכן היא ממליצה על מקור אחר לויטמין A- מוצר של אקולוג'יקל פורמולה, עם ויטמין A וקואנזים Q10 וקראטין.לא מצאתי אותו אצלם וגם לא אצל VRP- אז אולי לא רשמתי נכון, את המקור... סליחה.
 
למעלה