רב קו- שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן.

מצב
הנושא נעול.

inbal116

New member
רב קו- שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן.

רב קו- שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן.
היי, יש לי רב קו, אני משתמש בו בעיקר לחברות קווים אגד ודן, ומטעינה בו רק כסף או כרטיסיות.
בגלל שקיימות 3 חברות שונות ולכל אחת נהלים אחרים יצא שהטענתי כסף או כרטיסיות בנסיעות שלי בכל אחת מהחברות וכרגע אני לא זוכרת כמה כסף/כרטיסיות יש לי בכל אחת מהחברות....
האם יש בכלל הבדל כאשר מטעינים כסף בקווים אגד או דן? זאת אומרת נגיד שהטענתי את הרב קו ב-100 שקל באוטובוס של קווים, ואחרי זה אני רוצה להשתמש בכסף הזה לקנות כרטיס באוטובוס של אגד, אני לא יכולה? לכל אחד 'ארנק' אחר?
אותה שאלה לגבי כרטיסיות- אם קניתי כרטיסיה בחברת אוטובוסים מסויימת האם אני יכולה להשתמש בה גם בחברה אחרת.
האם יש חברות שלא טוענות ברב קו כסף/כרטיסיות? כי נדמה לי שפעם ניסיתי להטעין באגד סכום כסף והנהג אמר לי שזה עובד לפי כרטיסיות, ובקווים ההפך- רק הטענת כסף בלי כרטיסיות, אבל אני כבר לא בטוחה.
כל הנהלים המעצבנים האלה וההפרדה בין החברות גרמו לזה שאין לי מושג כמה כרטיסיות וכמה כסף יש לי באיזה חברה.
ניסיתי לברר את היתרה שלי היום באוטובוס של קווים והנהג אמר לי כמה כסף נשאר לי, כששאלתי אותו אם יש לי כרטיסיות הוא אמר שהוא 'לא רואה'. אבל אני חושבת שהוא בכלל לא יכול לבדוק מה יש לי אצל חברות אחרות. אין דרך לבדוק את יתרת הכרטיס??
 

עדירמר

New member
רב קו

רב קו- שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן.
היי, יש לי רב קו, אני משתמש בו בעיקר לחברות קווים אגד ודן, ומטעינה בו רק כסף או כרטיסיות.
בגלל שקיימות 3 חברות שונות ולכל אחת נהלים אחרים יצא שהטענתי כסף או כרטיסיות בנסיעות שלי בכל אחת מהחברות וכרגע אני לא זוכרת כמה כסף/כרטיסיות יש לי בכל אחת מהחברות....
האם יש בכלל הבדל כאשר מטעינים כסף בקווים אגד או דן? זאת אומרת נגיד שהטענתי את הרב קו ב-100 שקל באוטובוס של קווים, ואחרי זה אני רוצה להשתמש בכסף הזה לקנות כרטיס באוטובוס של אגד, אני לא יכולה? לכל אחד 'ארנק' אחר?
אותה שאלה לגבי כרטיסיות- אם קניתי כרטיסיה בחברת אוטובוסים מסויימת האם אני יכולה להשתמש בה גם בחברה אחרת.
האם יש חברות שלא טוענות ברב קו כסף/כרטיסיות? כי נדמה לי שפעם ניסיתי להטעין באגד סכום כסף והנהג אמר לי שזה עובד לפי כרטיסיות, ובקווים ההפך- רק הטענת כסף בלי כרטיסיות, אבל אני כבר לא בטוחה.
כל הנהלים המעצבנים האלה וההפרדה בין החברות גרמו לזה שאין לי מושג כמה כרטיסיות וכמה כסף יש לי באיזה חברה.
ניסיתי לברר את היתרה שלי היום באוטובוס של קווים והנהג אמר לי כמה כסף נשאר לי, כששאלתי אותו אם יש לי כרטיסיות הוא אמר שהוא 'לא רואה'. אבל אני חושבת שהוא בכלל לא יכול לבדוק מה יש לי אצל חברות אחרות. אין דרך לבדוק את יתרת הכרטיס??
רב קו
כרטיס זה הוא כרטיס שפעילותו איננה מוסדרת בשום חוק ותקן, ולפיכך כל המשתמש בו שם את כספו על קרן הצבי.
 

nitsansh

New member
מי שלא משתמש בו יכול רק לקנות כרטיסים בודדים

רב קו
כרטיס זה הוא כרטיס שפעילותו איננה מוסדרת בשום חוק ותקן, ולפיכך כל המשתמש בו שם את כספו על קרן הצבי.
מי שלא משתמש בו יכול רק לקנות כרטיסים בודדים
אז הוא לא מקבל שום הנחה (פרט לאזרחים ותיקים).
 
הוא לא פספס

נראה לי שפיספסת את המסר...
הוא לא פספס
הכרטיס מוסדר באמצעות נוהל של משרד התחבורה.
נכון שיש איתו עוד כמה בעיות, אבל היתרונות של שימוש בכרטיס עולים על החסרונות של קניית כרטיסים בודדים במחיר מלא.
 

inbal116

New member
נראה לי שכן

הוא לא פספס
הכרטיס מוסדר באמצעות נוהל של משרד התחבורה.
נכון שיש איתו עוד כמה בעיות, אבל היתרונות של שימוש בכרטיס עולים על החסרונות של קניית כרטיסים בודדים במחיר מלא.
נראה לי שכן
הוא ענה לתגובה הראשונה כאילו מה שנאמר בה הוא ציון של חסרון פעוט בכרטיס.
כאשר כותב התגובה לא רק הדגיש חסרון גדול של הכרטיס- אלא ממש תיאר אותו כרמאות...
אבל לא משנה, זה דיון אחר.
 

25306yosef

New member
אכן מדובר ברמאות !!!

נראה לי שכן
הוא ענה לתגובה הראשונה כאילו מה שנאמר בה הוא ציון של חסרון פעוט בכרטיס.
כאשר כותב התגובה לא רק הדגיש חסרון גדול של הכרטיס- אלא ממש תיאר אותו כרמאות...
אבל לא משנה, זה דיון אחר.
אכן מדובר ברמאות !!!
לכרטיס הרב-קו יש חסרונות רבים ביותר העולים על כל יתרונותיו.

והחיסרון הגדול ביותר של כרטיס הרב-קו הוא שבזמן השימוש בתח"צ אין לנוסע שום אפשרות להוכיח דבר למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת הכרטיס והוא מחזיק בידו חשבונית מס / קבלה המאשרת את הדבר, ובמקרה ונהג האוטובוס מאפשר לו לנסוע ב"חינם", הוא עושה זאת רק מטוב ליבו ולא בגלל נוהל המאפשר זאת.

במקרה ומדובר בערך צבור ו/או בכרטיסיות המוטענות על כרטיס הרב-קו, חשבונית מס / קבלה בגין תשלום על הטענה לעולם לא תוכל לשמש כאסמכתא המוכיחה שכרטיס הרב-קו טעון בכסף, ואני חושב שכולם מבינים היטב מדוע...
 

nitsansh

New member
יש איתו הרבה מאד בעיות...

הוא לא פספס
הכרטיס מוסדר באמצעות נוהל של משרד התחבורה.
נכון שיש איתו עוד כמה בעיות, אבל היתרונות של שימוש בכרטיס עולים על החסרונות של קניית כרטיסים בודדים במחיר מלא.
יש איתו הרבה מאד בעיות...
הבעיה העיקרית לדעתי היא חוסר תאימות בין מערכות הקריאה של הכרטיס בחברות השונות. לכל חברה יש מערכת שונה גם מבחינה פיזית וגם מבחינת תכנות המערכת.
תוסיפו על זה את המצב של מערכת תעריפים מסובכת ובמקרים רבים לא הגיונית בעליל והתוצאה היא בלגן.... מי שנוסע במסלול יומי קבוע לא רואה את זה כי הוא מכיר את האוטובוס "שלו" ורגל אליו. מי שתוכניות הנסיעה שלו משתנות לעתים קרובות ורואה הרבה חלקים של המערכת רואה את התוצאות ההרסניות של הבלגן הזה...
יכולתי לתת לכם דוגמאות מניסיון אישי מכאן ועד הודעה חדשה...
 

nitsansh

New member
הדוגמא הכי טובה היתה יום אחד בחודש יולי שבו

יש איתו הרבה מאד בעיות...
הבעיה העיקרית לדעתי היא חוסר תאימות בין מערכות הקריאה של הכרטיס בחברות השונות. לכל חברה יש מערכת שונה גם מבחינה פיזית וגם מבחינת תכנות המערכת.
תוסיפו על זה את המצב של מערכת תעריפים מסובכת ובמקרים רבים לא הגיונית בעליל והתוצאה היא בלגן.... מי שנוסע במסלול יומי קבוע לא רואה את זה כי הוא מכיר את האוטובוס "שלו" ורגל אליו. מי שתוכניות הנסיעה שלו משתנות לעתים קרובות ורואה הרבה חלקים של המערכת רואה את התוצאות ההרסניות של הבלגן הזה...
יכולתי לתת לכם דוגמאות מניסיון אישי מכאן ועד הודעה חדשה...
הדוגמא הכי טובה היתה יום אחד בחודש יולי שבו
כ4 שעות המשרדים של אגד ודן בתחנה המרכזית המכונה חדשה (לפני חודש מלאו 20 שנה להפעלתה) טרטרו אותי כמו יויו מאחד לשני בגלל תקלה בהעתקת כרטיס כשכל אחד מאשים את השני בבעיה... התוצאה היא שכיום יש 2 חברות שצריכות לתת לי החזר על כרטיסיות שנמחקו מהכרטיס ומ2 חברות אחרות כבר קיבלתי החזר שטרם מימשתי כשהאחראית לתקלה היא חברה חמישית....
וכל זה כי לכל חברה יש משרד במקום אחר ונהלים אחרים... לחברה אחת יש משרד בנתניה ולשניה באשדוד ולשלישית בתל אביב ולרביעית בבאר שבע אבל למזלי הם שולחים זיכוי בדואר...
 
הבעיה היא לא טכנית במערכות

הדוגמא הכי טובה היתה יום אחד בחודש יולי שבו
כ4 שעות המשרדים של אגד ודן בתחנה המרכזית המכונה חדשה (לפני חודש מלאו 20 שנה להפעלתה) טרטרו אותי כמו יויו מאחד לשני בגלל תקלה בהעתקת כרטיס כשכל אחד מאשים את השני בבעיה... התוצאה היא שכיום יש 2 חברות שצריכות לתת לי החזר על כרטיסיות שנמחקו מהכרטיס ומ2 חברות אחרות כבר קיבלתי החזר שטרם מימשתי כשהאחראית לתקלה היא חברה חמישית....
וכל זה כי לכל חברה יש משרד במקום אחר ונהלים אחרים... לחברה אחת יש משרד בנתניה ולשניה באשדוד ולשלישית בתל אביב ולרביעית בבאר שבע אבל למזלי הם שולחים זיכוי בדואר...
הבעיה היא לא טכנית במערכות
של כל חברה, או באמצעי קריאה,
אלא רק בנהלים שנקבעו ע"י מ.התחבורה.
כל עוד אין גוף אחד שמנהל את העניין הזה של הרב קו בצורה מסודרת תמיד יהיה בלגאן.
ממש לא משנה איזה מערכת קריאה ותיקוף יש לכל חברה, כל עוד היא עובדת על אותו תקן.

אתה צודק שזאת טירחה להגיע לכל חברה בשביל לקבל את הזיכוי על החוזים שלך, אבל האשמה היא מ.התחבורה.
הכרטיס לא גרוע, המימוש בעייתי.

אגב אני מתכוון לעשות רב קו כדי שיהיה לי קל לנסוע ברכבת בלי להתעסק עם הקופאית (אני נוסע חינם עם תעודת עיוור) ובגלל שלא תמיד העובדים ליד השערים אז אני חייב כרטיס מעבר.
אבל בנהריה אין אפשרות לקבל כרטיס רב קו, הרכבת מספקים רק בחוף הכרמל.
אז אני צריך לעשות בנתיב אקספרס בנהריה.
זאת דוגמא לבעיית התנהלות שמגובה ע"י מ.התחבורה, שהם ורק הם צריכים לקבוע נהלים מסודרים לכרטיס, הנהלים הנכונים יספקו לנוסעים את האפשרות להתנהל בקלות ובנוחות, הכרטיס בגדול מצויין ונוח מאוד.
 

nitsansh

New member
ברור שהאחריות היא של משרד התחבורה

הבעיה היא לא טכנית במערכות
של כל חברה, או באמצעי קריאה,
אלא רק בנהלים שנקבעו ע"י מ.התחבורה.
כל עוד אין גוף אחד שמנהל את העניין הזה של הרב קו בצורה מסודרת תמיד יהיה בלגאן.
ממש לא משנה איזה מערכת קריאה ותיקוף יש לכל חברה, כל עוד היא עובדת על אותו תקן.

אתה צודק שזאת טירחה להגיע לכל חברה בשביל לקבל את הזיכוי על החוזים שלך, אבל האשמה היא מ.התחבורה.
הכרטיס לא גרוע, המימוש בעייתי.

אגב אני מתכוון לעשות רב קו כדי שיהיה לי קל לנסוע ברכבת בלי להתעסק עם הקופאית (אני נוסע חינם עם תעודת עיוור) ובגלל שלא תמיד העובדים ליד השערים אז אני חייב כרטיס מעבר.
אבל בנהריה אין אפשרות לקבל כרטיס רב קו, הרכבת מספקים רק בחוף הכרמל.
אז אני צריך לעשות בנתיב אקספרס בנהריה.
זאת דוגמא לבעיית התנהלות שמגובה ע"י מ.התחבורה, שהם ורק הם צריכים לקבוע נהלים מסודרים לכרטיס, הנהלים הנכונים יספקו לנוסעים את האפשרות להתנהל בקלות ובנוחות, הכרטיס בגדול מצויין ונוח מאוד.
ברור שהאחריות היא של משרד התחבורה
הוא מפקח על התחבורה הציבורית והחברות מחויבות לפעול לפי ההנחיות שלו. הוא איפשר את המצב שכל חברה תהיה אחראית על הנפקת כרטיסים ואם הנפקת כרטיס בחברה אחת אתה לא יכול לקבל שרות מחברה אחרת. אבל כשיש לך בעיה עם כרטיס של חברה אחת ומוטענים בו חוזים של 5 חברות כמו שהיה במקרה שלי, אז כשדן העתיקו את המידע מכרטיס אחד לשני משום מה החוזים של דן הועתקו ואלה של יתר החברות נמחקו כלא היו... אז מילאו לי 4 טופסי תקלה ושלחו למשרדים של 4 החברות האחרות כדי לקבל מכל אחת את ההחזר של החוזה שנמחק... דן גרמו לבעיה אבל הם לא יכולים לפתור אותה....
מה לעשות שמאז לא היתה לי סיבה להגיע למשרד של נתיב אקספרס בנתניה
 

nitsansh

New member
ולאשדוד אני מגיע אבל כנראה שלא הייתי בתחנה

ברור שהאחריות היא של משרד התחבורה
הוא מפקח על התחבורה הציבורית והחברות מחויבות לפעול לפי ההנחיות שלו. הוא איפשר את המצב שכל חברה תהיה אחראית על הנפקת כרטיסים ואם הנפקת כרטיס בחברה אחת אתה לא יכול לקבל שרות מחברה אחרת. אבל כשיש לך בעיה עם כרטיס של חברה אחת ומוטענים בו חוזים של 5 חברות כמו שהיה במקרה שלי, אז כשדן העתיקו את המידע מכרטיס אחד לשני משום מה החוזים של דן הועתקו ואלה של יתר החברות נמחקו כלא היו... אז מילאו לי 4 טופסי תקלה ושלחו למשרדים של 4 החברות האחרות כדי לקבל מכל אחת את ההחזר של החוזה שנמחק... דן גרמו לבעיה אבל הם לא יכולים לפתור אותה....
מה לעשות שמאז לא היתה לי סיבה להגיע למשרד של נתיב אקספרס בנתניה
ולאשדוד אני מגיע אבל כנראה שלא הייתי בתחנה
המרכזית בזמן שהתחנה עובדת או שלא היה לי זמן.... מאגד קיבלתי זיכוי אבל טרם הספיקותי להגיע לקופה כדי לקבל אותו ומטרופולין היו הכי נחמדים ושלחו לי כרטיס חופשי לנסיעה בקוד שהיתה לי בו כרטיסיה אבל לא נסעתי עדיין בקוד הזה מאז שקיבלתי אותו...
בקיצור.... בעצם עוד לא קיבלתי בפועל את הכסף שנמחק מהכרטיס ב23 ביולי... הכסף הזה מונח בחשבונות הבנק של החברות כאילו נתתי להן הלוואה ללא ריבית והצמדה... בהנחה שתקלות מסוג זה קורות לכמה עשרות אנשים ברחבי הארץ מדי יום מדובר בסכומים לא קטנים של "הלואות" שאנשים נותנים לחברות התחבורה בגלל שהמערכת עובדת בצורה מטומטמת...
במדינה מתיקנת משרד התחבורה היה צריך להקים חברה מרכזית להנפקה וטיפול בכרטיסים ושכל מי שיש לו בעיה בכרטיס ילך למשרד שמתאים לו להגיע ושם יפתרו את כל הבעיות בבבת אחת... אבל המשרד הוא עצלן אז הוא הטיל את הטיפול על כל חברה בנפרד ומאפשר להן לגרום נזק ולהתחמק מאחריות... דח קלקלו אבלשחברותכחגות
 

25306yosef

New member
לכרטיס הרב-קו אין שום יתרון !!!

הוא לא פספס
הכרטיס מוסדר באמצעות נוהל של משרד התחבורה.
נכון שיש איתו עוד כמה בעיות, אבל היתרונות של שימוש בכרטיס עולים על החסרונות של קניית כרטיסים בודדים במחיר מלא.
לכרטיס הרב-קו אין שום יתרון !!!
אין שום יתרון לכרטיס הרב-קו העולה על היתרונות של כרטיסיות וכרטיסי החופשי חודשי מנייר שהיו נהוגים בשימוש לפני הרב-קו. ואם אולי יש יתרון, אז מדובר ביתרון מדומה ולא בדבר אמיתי.

אתה לא יכול להכניס לשימוש את כרטיס הרב-קו ולבטל את כרטיסי הנייר ולהוציאם אל מחוץ לחוק, ולאחר מכן עוד לטעון שיתרונותיו של כרטיס הרב-קו עולים על חסרונותיו. הרי מדובר כאן ביתרונות מדומים ולא ביתרונות אמיתיים.

ולגבי הרפורמה בתח"צ וריבוי מפעילי התח"צ כיום בהשוואה לעבר,

הרעיון של ריבוי מפעילים וללא כל תחרות אמיתית בינהם הוא פסול, אך למרות זאת, ניתן היה אפשר להנהיג כירטוס אחיד עם כרטיסי הנייר וללא כל צורך בשימוש בכרטיס הרב-קו.

הנוהל של משרד התחבורה מיועד למפעילי התח"צ ואיננו מסדיר את השימוש בכרטיס הרב-קו מבחינת הנוסע / הלקוח, ולכן ניתן להתייחס אליו כאל אות מתה.
 
יש לך במקרה גלקסי S3 או HTC ?

רב קו- שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן.
היי, יש לי רב קו, אני משתמש בו בעיקר לחברות קווים אגד ודן, ומטעינה בו רק כסף או כרטיסיות.
בגלל שקיימות 3 חברות שונות ולכל אחת נהלים אחרים יצא שהטענתי כסף או כרטיסיות בנסיעות שלי בכל אחת מהחברות וכרגע אני לא זוכרת כמה כסף/כרטיסיות יש לי בכל אחת מהחברות....
האם יש בכלל הבדל כאשר מטעינים כסף בקווים אגד או דן? זאת אומרת נגיד שהטענתי את הרב קו ב-100 שקל באוטובוס של קווים, ואחרי זה אני רוצה להשתמש בכסף הזה לקנות כרטיס באוטובוס של אגד, אני לא יכולה? לכל אחד 'ארנק' אחר?
אותה שאלה לגבי כרטיסיות- אם קניתי כרטיסיה בחברת אוטובוסים מסויימת האם אני יכולה להשתמש בה גם בחברה אחרת.
האם יש חברות שלא טוענות ברב קו כסף/כרטיסיות? כי נדמה לי שפעם ניסיתי להטעין באגד סכום כסף והנהג אמר לי שזה עובד לפי כרטיסיות, ובקווים ההפך- רק הטענת כסף בלי כרטיסיות, אבל אני כבר לא בטוחה.
כל הנהלים המעצבנים האלה וההפרדה בין החברות גרמו לזה שאין לי מושג כמה כרטיסיות וכמה כסף יש לי באיזה חברה.
ניסיתי לברר את היתרה שלי היום באוטובוס של קווים והנהג אמר לי כמה כסף נשאר לי, כששאלתי אותו אם יש לי כרטיסיות הוא אמר שהוא 'לא רואה'. אבל אני חושבת שהוא בכלל לא יכול לבדוק מה יש לי אצל חברות אחרות. אין דרך לבדוק את יתרת הכרטיס??
יש לך במקרה גלקסי S3 או HTC ?
ובקשר לכרטיס.
ערך צבור או ארנק, זהה אצל כל המפעילים. ברגע שיש לך ערך צבור מאחד מהם, את יכולה לנצל אותו בחברת קווים אשכול חשמונאים, ובארבעת החברות של גוש דן, כלומר אגד קווים דן ומטרופולין השרון. לצורך נסיעה בגוש דן.

אם רכשת כרטיסיות באגד בקודים 41-44 אז אותו דבר, ניתן להשתמש בהןבכל ארבעת החברות האלו.
כרטיסיות קודים אחרים, הן לשימושים אחרים.

את לא צריכה לשאול את הנהג כמה יש לך, את צריכה לבקש מהנהג פירוט יתרות. הנהג חייב להדפיס לך את הפירוט הזה.
 

inbal116

New member
אין לי, מה הקשר?

יש לך במקרה גלקסי S3 או HTC ?
ובקשר לכרטיס.
ערך צבור או ארנק, זהה אצל כל המפעילים. ברגע שיש לך ערך צבור מאחד מהם, את יכולה לנצל אותו בחברת קווים אשכול חשמונאים, ובארבעת החברות של גוש דן, כלומר אגד קווים דן ומטרופולין השרון. לצורך נסיעה בגוש דן.

אם רכשת כרטיסיות באגד בקודים 41-44 אז אותו דבר, ניתן להשתמש בהןבכל ארבעת החברות האלו.
כרטיסיות קודים אחרים, הן לשימושים אחרים.

את לא צריכה לשאול את הנהג כמה יש לך, את צריכה לבקש מהנהג פירוט יתרות. הנהג חייב להדפיס לך את הפירוט הזה.
אין לי, מה הקשר?
זאת אומרת שסכום הכסף שטעון לי בכרטיס זה סכום הכסף היחידי, ואין לי עוד כסף טעון ששייך לחברה אחרת?

רכשתי כרטיסיות של קוים בהן מחיר נסיעה בודדת הוא 6.60 נדמה לי שזה קוד 41 או 42.

אמרתי לנהג שיבדוק לי את היתרה בכרטיס. וכל מה שהוא אמר זה שיש לי X שקלים. והוא לא הדפיס לי...
ויש לי הרגשה שכן נשארו לי כרטיסיות
 

inbal116

New member
בקיצור, מרוב חברות וכרטיסיות וכסף

אין לי, מה הקשר?
זאת אומרת שסכום הכסף שטעון לי בכרטיס זה סכום הכסף היחידי, ואין לי עוד כסף טעון ששייך לחברה אחרת?

רכשתי כרטיסיות של קוים בהן מחיר נסיעה בודדת הוא 6.60 נדמה לי שזה קוד 41 או 42.

אמרתי לנהג שיבדוק לי את היתרה בכרטיס. וכל מה שהוא אמר זה שיש לי X שקלים. והוא לא הדפיס לי...
ויש לי הרגשה שכן נשארו לי כרטיסיות
בקיצור, מרוב חברות וכרטיסיות וכסף
אין לי תכלס מושג מה טעון לי ברב קו. וזה מאוד מעצבן שיכול להיות שנשאר לי בו הרבה כסף או כרטיסיות ואין לי דרך לדעת את זה
 
אם היה לך מכשיר עם NFC

אין לי, מה הקשר?
זאת אומרת שסכום הכסף שטעון לי בכרטיס זה סכום הכסף היחידי, ואין לי עוד כסף טעון ששייך לחברה אחרת?

רכשתי כרטיסיות של קוים בהן מחיר נסיעה בודדת הוא 6.60 נדמה לי שזה קוד 41 או 42.

אמרתי לנהג שיבדוק לי את היתרה בכרטיס. וכל מה שהוא אמר זה שיש לי X שקלים. והוא לא הדפיס לי...
ויש לי הרגשה שכן נשארו לי כרטיסיות
אם היה לך מכשיר עם NFC
כמו המכשירים שציינתי (או אם את מכירה מישהו שיש לו) את יכולה לבדוק בעצמך מה יש על הכרטיס באמצעות אפליקציית רב-קו.

כן סכום כסף טעון זה סכום יחיד, בנוסף אליו יכולים להיות כרטיסיות/חופשי חודשי/חופשי יומי. וחוזים נוספים.
פעם הבא שתסעי באוטובוס תבקשי מהנהג להדפיס לך יתרות, ברגע שאת מבקשת הוא חייב להדפיס, ואסור לו לתרץ דברים כמו אי אפשר או חסר לי נייר.
 

inbal116

New member
אוקיי תודה

אם היה לך מכשיר עם NFC
כמו המכשירים שציינתי (או אם את מכירה מישהו שיש לו) את יכולה לבדוק בעצמך מה יש על הכרטיס באמצעות אפליקציית רב-קו.

כן סכום כסף טעון זה סכום יחיד, בנוסף אליו יכולים להיות כרטיסיות/חופשי חודשי/חופשי יומי. וחוזים נוספים.
פעם הבא שתסעי באוטובוס תבקשי מהנהג להדפיס לך יתרות, ברגע שאת מבקשת הוא חייב להדפיס, ואסור לו לתרץ דברים כמו אי אפשר או חסר לי נייר.
אוקיי תודה
 

Citizen Y

New member
באגד אי אפשר להטעין כסף אלא רק כרטיסיות

רב קו- שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן.
היי, יש לי רב קו, אני משתמש בו בעיקר לחברות קווים אגד ודן, ומטעינה בו רק כסף או כרטיסיות.
בגלל שקיימות 3 חברות שונות ולכל אחת נהלים אחרים יצא שהטענתי כסף או כרטיסיות בנסיעות שלי בכל אחת מהחברות וכרגע אני לא זוכרת כמה כסף/כרטיסיות יש לי בכל אחת מהחברות....
האם יש בכלל הבדל כאשר מטעינים כסף בקווים אגד או דן? זאת אומרת נגיד שהטענתי את הרב קו ב-100 שקל באוטובוס של קווים, ואחרי זה אני רוצה להשתמש בכסף הזה לקנות כרטיס באוטובוס של אגד, אני לא יכולה? לכל אחד 'ארנק' אחר?
אותה שאלה לגבי כרטיסיות- אם קניתי כרטיסיה בחברת אוטובוסים מסויימת האם אני יכולה להשתמש בה גם בחברה אחרת.
האם יש חברות שלא טוענות ברב קו כסף/כרטיסיות? כי נדמה לי שפעם ניסיתי להטעין באגד סכום כסף והנהג אמר לי שזה עובד לפי כרטיסיות, ובקווים ההפך- רק הטענת כסף בלי כרטיסיות, אבל אני כבר לא בטוחה.
כל הנהלים המעצבנים האלה וההפרדה בין החברות גרמו לזה שאין לי מושג כמה כרטיסיות וכמה כסף יש לי באיזה חברה.
ניסיתי לברר את היתרה שלי היום באוטובוס של קווים והנהג אמר לי כמה כסף נשאר לי, כששאלתי אותו אם יש לי כרטיסיות הוא אמר שהוא 'לא רואה'. אבל אני חושבת שהוא בכלל לא יכול לבדוק מה יש לי אצל חברות אחרות. אין דרך לבדוק את יתרת הכרטיס??
באגד אי אפשר להטעין כסף אלא רק כרטיסיות
אבל כן אפשר להתשמש בכסף שכבר הוטען. בשאר החברות ניתן להשתמש בכרטיסיות שהוטענו על אוטובוס אגד.
(כל זה נכון בתוך גוש דן)
למיטב ידיעתי אין נהלים מיוחדים מעבר למגבלת הטענת כסף באגד.

אגב ניתן לקרוא מה יש בכרטיס גם אם יש לך גישה לטאבלט נקסוס 7 למשל. יש אכן הבדל בין החברות ברמת הפירוט של התדפיס שהנהג יכול להדפיס עבורך. אני לא זוכר איך זה יוצא באגד, אבל במטרופולין זה מאוד מפורט.
 

nitsansh

New member
אפשר אבל יש כנראה באג במערכת שגורם לכך

באגד אי אפשר להטעין כסף אלא רק כרטיסיות
אבל כן אפשר להתשמש בכסף שכבר הוטען. בשאר החברות ניתן להשתמש בכרטיסיות שהוטענו על אוטובוס אגד.
(כל זה נכון בתוך גוש דן)
למיטב ידיעתי אין נהלים מיוחדים מעבר למגבלת הטענת כסף באגד.

אגב ניתן לקרוא מה יש בכרטיס גם אם יש לך גישה לטאבלט נקסוס 7 למשל. יש אכן הבדל בין החברות ברמת הפירוט של התדפיס שהנהג יכול להדפיס עבורך. אני לא זוכר איך זה יוצא באגד, אבל במטרופולין זה מאוד מפורט.
אפשר אבל יש כנראה באג במערכת שגורם לכך
שכשיש ערך צבור וגם כרטיסיה המכשיר של אגד יחייב אוטומטית את הכרטיסיה גם אם תגיד לנהג שאתה רוצה לשלם בערך צבור...
וגם אם הכרטיסיה לא רלבנטית למסלול שהקו נוסע...
למשל כשעולים בתל אביב לקו 274 לכוון האוניברסיטה והכרטיסיה שמחויבת היא קוד 7...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה