רב קו סטודנט- מבולבלת

מצב
הנושא נעול.

שרון ב3

New member
רב קו סטודנט- מבולבלת

רב קו סטודנט- מבולבלת
היי,
פתחתי משתמש בתפוז רק כי עברתי בערך כל אתר באינטרנט כדי לנסות למצוא תשובה לשאלות שיש לי ולצערי לשווא. אולי מישהו כאן יוכל לעזור..
אני סטודנטית, מתחילה שנה שנייה בסמינר הקיבוצים בת"א. במקור גרה ברחובות, לכן הוצאתי בשנה א' רב קו באגד וקניתי כרטיס מורחב של רחובות-ת"א.
השנה העניינים הסתבכו. אני עוברת לגור בת"א (בשכונת נוה שרת) וכעת אעשה שימוש כמעט יום יומי גם בקווים של דן. אני לא מבינה-אם אקנה השנה את אותה תכנית היא לא תתפוס גם על קווי דן, נכון? האם תהיה לי הנחה של 50% בקווי דן בתוך ת"א?התכנית היא של רחובות ת"א בעיקרון אך למיטב זכרוני בשנה שעברה ניסיתי לעלות על דן ואמרו לי שההנחה אינה תופסת ונתבקשתי לשלם מחיר מלא. איזו תכנית אני אמורה לרכוש? אני אחזור הביתה ככל הנראה כמעט כל שבוע לרחובות, בנוסף עליי להגיע לחולון אחת לשבוע והדבר מסתדר עם גבולות הרב קו -אגד סטודנט של שנה שעברה. אבל מה עם קווי דן?! איך עובד השילוב של שתי החברות?! אובדת עצות, אשמח לקבל עזרה
 

sweetums

New member
המידע באתר של דן מאוד ברור

רב קו סטודנט- מבולבלת
היי,
פתחתי משתמש בתפוז רק כי עברתי בערך כל אתר באינטרנט כדי לנסות למצוא תשובה לשאלות שיש לי ולצערי לשווא. אולי מישהו כאן יוכל לעזור..
אני סטודנטית, מתחילה שנה שנייה בסמינר הקיבוצים בת"א. במקור גרה ברחובות, לכן הוצאתי בשנה א' רב קו באגד וקניתי כרטיס מורחב של רחובות-ת"א.
השנה העניינים הסתבכו. אני עוברת לגור בת"א (בשכונת נוה שרת) וכעת אעשה שימוש כמעט יום יומי גם בקווים של דן. אני לא מבינה-אם אקנה השנה את אותה תכנית היא לא תתפוס גם על קווי דן, נכון? האם תהיה לי הנחה של 50% בקווי דן בתוך ת"א?התכנית היא של רחובות ת"א בעיקרון אך למיטב זכרוני בשנה שעברה ניסיתי לעלות על דן ואמרו לי שההנחה אינה תופסת ונתבקשתי לשלם מחיר מלא. איזו תכנית אני אמורה לרכוש? אני אחזור הביתה ככל הנראה כמעט כל שבוע לרחובות, בנוסף עליי להגיע לחולון אחת לשבוע והדבר מסתדר עם גבולות הרב קו -אגד סטודנט של שנה שעברה. אבל מה עם קווי דן?! איך עובד השילוב של שתי החברות?! אובדת עצות, אשמח לקבל עזרה
המידע באתר של דן מאוד ברור
http://www.dan.co.il/template/default.asp?catId=46
לפי מה שכתבת, את זקוקה ל"סטודן גוש דן מרכזי" שמשותף לאגד,מטרופולין וקווים בתחומי הכרטיס (ת"א,חולון ועוד- הרשימה המלאה באתר אגד\דן).
כרטיס "רחובות - תל אביב" שרכשת בשנה שעברה משותף רק לאגד וקווים, לכן הוא לא משתלם לך.

ברכישת כרטיס סמסטריאלי או שנתי תהיי זכאית ל50% על נסיעות בודדות, לא כולל נסיעות לאילת.
 

שרון ב3

New member
ואם הרב קו שלי הונפק באגד

המידע באתר של דן מאוד ברור
http://www.dan.co.il/template/default.asp?catId=46
לפי מה שכתבת, את זקוקה ל"סטודן גוש דן מרכזי" שמשותף לאגד,מטרופולין וקווים בתחומי הכרטיס (ת"א,חולון ועוד- הרשימה המלאה באתר אגד\דן).
כרטיס "רחובות - תל אביב" שרכשת בשנה שעברה משותף רק לאגד וקווים, לכן הוא לא משתלם לך.

ברכישת כרטיס סמסטריאלי או שנתי תהיי זכאית ל50% על נסיעות בודדות, לא כולל נסיעות לאילת.
ואם הרב קו שלי הונפק באגד
עדיין אוכל לרכוש את "סטודן גוש דן" באותו סניף של אגד? אין קשר בין שני הדברים? ולא ברור לי אם הנסיעות בתחומים הרשומים כוללות גם את אגד וגם את דן..זה לא כתוב בשום מקום.
ו50% אחוז הנחה יוכלו לשמש אותי לכל נסיעה בכל חברה מחוץ לתחומים הרשומים? למשל ת"א-רחובות (שאינה מופיעה ברשימה)
 

sweetums

New member
תהיי חייבת לעדכן את הפרופיל רב קו באגד.

ואם הרב קו שלי הונפק באגד
עדיין אוכל לרכוש את "סטודן גוש דן" באותו סניף של אגד? אין קשר בין שני הדברים? ולא ברור לי אם הנסיעות בתחומים הרשומים כוללות גם את אגד וגם את דן..זה לא כתוב בשום מקום.
ו50% אחוז הנחה יוכלו לשמש אותי לכל נסיעה בכל חברה מחוץ לתחומים הרשומים? למשל ת"א-רחובות (שאינה מופיעה ברשימה)
תהיי חייבת לעדכן את הפרופיל רב קו באגד.
סטודן זה המיתוג של דן, באגד הכרטיס הזה נקרא "מרחב גוש דן אזור 1" http://www.egged.co.il/מאמר-811-כרטיס-חופשי-תקופתי-לסטודנט.aspx?ברשימה של אגד מופיעים כל המפעילים שמכבדים את הכרטיס והישובים שכלולים.לשאלתך,כן וגם ברכבת (למעט קווי אילת). תשובה מאתר אגד:"סטודנט הרוכש כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט יכול לנסוע חופשי וללא תשלום בישובים הנכללים בכרטיס וביניהם. בנוסף לנסיעה החופשית זכאי בעל הכרטיס להנחה בגובה של 50% ברכישת כל סוגי הכרטיסים, למעט כרטיסי חופשי חודשי או חופשי יומי. את ההנחות ניתן לממש בהצגת כרטיס רב-קו אישי בפרופיל סטודנט מורחב."
 

stgm11

New member
הכרטיס "סטודן גוש דן מרכזי" בדן ו"מרחב גוש דן אזור 1" באגד

ואם הרב קו שלי הונפק באגד
עדיין אוכל לרכוש את "סטודן גוש דן" באותו סניף של אגד? אין קשר בין שני הדברים? ולא ברור לי אם הנסיעות בתחומים הרשומים כוללות גם את אגד וגם את דן..זה לא כתוב בשום מקום.
ו50% אחוז הנחה יוכלו לשמש אותי לכל נסיעה בכל חברה מחוץ לתחומים הרשומים? למשל ת"א-רחובות (שאינה מופיעה ברשימה)
הכרטיס "סטודן גוש דן מרכזי" בדן ו"מרחב גוש דן אזור 1" באגד
שהם אותו כרטיס, תקף בדן, אגד, קווים ומטרופולין.
כדי לחסוך כסף בנסיעה מתל אביב לרחובות, כדאי לנסוע עם הכרטיס עד ראשל"צ ולשלם על קטע הנסיעה מראשל"צ לרחובות בנפרד.
 

olli3

New member
מנהל
אעשה לך סדר בנוסף לדברים שנכתבו.

רב קו סטודנט- מבולבלת
היי,
פתחתי משתמש בתפוז רק כי עברתי בערך כל אתר באינטרנט כדי לנסות למצוא תשובה לשאלות שיש לי ולצערי לשווא. אולי מישהו כאן יוכל לעזור..
אני סטודנטית, מתחילה שנה שנייה בסמינר הקיבוצים בת"א. במקור גרה ברחובות, לכן הוצאתי בשנה א' רב קו באגד וקניתי כרטיס מורחב של רחובות-ת"א.
השנה העניינים הסתבכו. אני עוברת לגור בת"א (בשכונת נוה שרת) וכעת אעשה שימוש כמעט יום יומי גם בקווים של דן. אני לא מבינה-אם אקנה השנה את אותה תכנית היא לא תתפוס גם על קווי דן, נכון? האם תהיה לי הנחה של 50% בקווי דן בתוך ת"א?התכנית היא של רחובות ת"א בעיקרון אך למיטב זכרוני בשנה שעברה ניסיתי לעלות על דן ואמרו לי שההנחה אינה תופסת ונתבקשתי לשלם מחיר מלא. איזו תכנית אני אמורה לרכוש? אני אחזור הביתה ככל הנראה כמעט כל שבוע לרחובות, בנוסף עליי להגיע לחולון אחת לשבוע והדבר מסתדר עם גבולות הרב קו -אגד סטודנט של שנה שעברה. אבל מה עם קווי דן?! איך עובד השילוב של שתי החברות?! אובדת עצות, אשמח לקבל עזרה
אעשה לך סדר בנוסף לדברים שנכתבו.
1. החוזה שהכי משתלם לך הוא חופשי שנתי גוש דן. מכיוון שכבר יש ברשותך רב קו של אגד, גשי לאחת מעמדות הרב קו של אגד (לא משנה איזו) או דרך אתר האינטרנט של אגד סטודנטים (חפשי בגוגל "חופשי תקופתי לסטודנט אגד"). בקשי לטעון חופשי שנתי לגוש דן בלבד שעלותו עומדת על 1410 ש"ח.
&nbsp
2. גבולות החופשי שנתי הינן כדקלמן: כביש 5 בצפון (מחלפים - גלילות, הכפר הירוק, מורשה, ירקון), במזרח - כביש 40 ובכלל זה פתח תקווה, עד צומת הטייסים. בדרום - ראשון לציון.
&nbsp
3. על מנת לנסוע מת"א לרחובות או מחולון לרחובות - את משתמשת בחופשי שנתי שלך עד ראשל"צ. כשאת מגיעה לגבול בין ראשל"צ לנס ציונה את ניגשת שוב לנהג, מניחה את הרב קו על מכונת הכרטוס ומשלמת את עלות הנסיעה מראשל"צ לרחובות עם הנחת ה50% כמובן.
&nbsp
4. אם בא לך להוזיל עוד יותר את העלויות ואפילו להרוויח זמן - תוכלי להשתמש בקווים 367/371 של מטרופולין אשר מקשרים בין ראשל"צ לרחובות במחיר זול פי 2 מאגד. על קווים אלו תוכלי לעלות הן ממרכזית ראשל"צ החדשה, מרכזית ראשל"צ הישנה והמצבה בראשל"צ. קווים אלו בעלי מספר תחנות מועט בין ראשל"צ לרחובות ולכן הם מהירים הרבה יותר מקווים כמו 164/201/274/301 וכו'.
 
באגד חייבים לבצע את הרכישה דרך אתר האינטרנט ורק לאחר מכן

אעשה לך סדר בנוסף לדברים שנכתבו.
1. החוזה שהכי משתלם לך הוא חופשי שנתי גוש דן. מכיוון שכבר יש ברשותך רב קו של אגד, גשי לאחת מעמדות הרב קו של אגד (לא משנה איזו) או דרך אתר האינטרנט של אגד סטודנטים (חפשי בגוגל "חופשי תקופתי לסטודנט אגד"). בקשי לטעון חופשי שנתי לגוש דן בלבד שעלותו עומדת על 1410 ש"ח.
&nbsp
2. גבולות החופשי שנתי הינן כדקלמן: כביש 5 בצפון (מחלפים - גלילות, הכפר הירוק, מורשה, ירקון), במזרח - כביש 40 ובכלל זה פתח תקווה, עד צומת הטייסים. בדרום - ראשון לציון.
&nbsp
3. על מנת לנסוע מת"א לרחובות או מחולון לרחובות - את משתמשת בחופשי שנתי שלך עד ראשל"צ. כשאת מגיעה לגבול בין ראשל"צ לנס ציונה את ניגשת שוב לנהג, מניחה את הרב קו על מכונת הכרטוס ומשלמת את עלות הנסיעה מראשל"צ לרחובות עם הנחת ה50% כמובן.
&nbsp
4. אם בא לך להוזיל עוד יותר את העלויות ואפילו להרוויח זמן - תוכלי להשתמש בקווים 367/371 של מטרופולין אשר מקשרים בין ראשל"צ לרחובות במחיר זול פי 2 מאגד. על קווים אלו תוכלי לעלות הן ממרכזית ראשל"צ החדשה, מרכזית ראשל"צ הישנה והמצבה בראשל"צ. קווים אלו בעלי מספר תחנות מועט בין ראשל"צ לרחובות ולכן הם מהירים הרבה יותר מקווים כמו 164/201/274/301 וכו'.
באגד חייבים לבצע את הרכישה דרך אתר האינטרנט ורק לאחר מכן
להגיע לעמדת רב-קו יחד עם אישור התשלום (תשלום במזומן מתבצע בקופה לאחר הרישום והרכישה באתר, תשלום באשראי מתבצע באתר).
 

סטודלבט

New member
נצל"ש חופשי סמסטריאלי לסטודנט

רב קו סטודנט- מבולבלת
היי,
פתחתי משתמש בתפוז רק כי עברתי בערך כל אתר באינטרנט כדי לנסות למצוא תשובה לשאלות שיש לי ולצערי לשווא. אולי מישהו כאן יוכל לעזור..
אני סטודנטית, מתחילה שנה שנייה בסמינר הקיבוצים בת"א. במקור גרה ברחובות, לכן הוצאתי בשנה א' רב קו באגד וקניתי כרטיס מורחב של רחובות-ת"א.
השנה העניינים הסתבכו. אני עוברת לגור בת"א (בשכונת נוה שרת) וכעת אעשה שימוש כמעט יום יומי גם בקווים של דן. אני לא מבינה-אם אקנה השנה את אותה תכנית היא לא תתפוס גם על קווי דן, נכון? האם תהיה לי הנחה של 50% בקווי דן בתוך ת"א?התכנית היא של רחובות ת"א בעיקרון אך למיטב זכרוני בשנה שעברה ניסיתי לעלות על דן ואמרו לי שההנחה אינה תופסת ונתבקשתי לשלם מחיר מלא. איזו תכנית אני אמורה לרכוש? אני אחזור הביתה ככל הנראה כמעט כל שבוע לרחובות, בנוסף עליי להגיע לחולון אחת לשבוע והדבר מסתדר עם גבולות הרב קו -אגד סטודנט של שנה שעברה. אבל מה עם קווי דן?! איך עובד השילוב של שתי החברות?! אובדת עצות, אשמח לקבל עזרה
נצל"ש חופשי סמסטריאלי לסטודנט
שלום,
הנפקתי היום לאחר המתנה ארוכה חופשי סמסטריאלי לסטודנט - "מרחבי ירושלים".
הבנתי שאני זכאי גם להנחה של 50% בנסיעות בינעירוניות , נכון? אז כיצד זה מתבצע?
אם נגיד אני עולה בסופרבוס, איזה כרטיסיה של (כמה נסיעות) אני צריך לרכוש מהם או שזה תופס גם לנסיעה בודדת? (שמים את הרב קו משלמים לנהג מחיר רגיל? ואז זה נותן את ההנחה?)
אשמח לבאור בעניין. תודה רבה!
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
פשוט מאד>>>

נצל"ש חופשי סמסטריאלי לסטודנט
שלום,
הנפקתי היום לאחר המתנה ארוכה חופשי סמסטריאלי לסטודנט - "מרחבי ירושלים".
הבנתי שאני זכאי גם להנחה של 50% בנסיעות בינעירוניות , נכון? אז כיצד זה מתבצע?
אם נגיד אני עולה בסופרבוס, איזה כרטיסיה של (כמה נסיעות) אני צריך לרכוש מהם או שזה תופס גם לנסיעה בודדת? (שמים את הרב קו משלמים לנהג מחיר רגיל? ואז זה נותן את ההנחה?)
אשמח לבאור בעניין. תודה רבה!
&nbsp
פשוט מאד>>>
אתה מניח את הרב קו על מכונת הכרטוס, הנהג מזהה אותך כזכאי להנחת 50% ואתה משלם לו במזומן בדיוק כמו אזרח ותיק.
&nbsp
אתה יכול לרכוש כרטיסיות, אם זה נוח לך יותר אבל אין הבדל בין תשלום במזומן לבין תשלום בכרטיסיה.
&nbsp
המקרים היחידים שכרטיסיה או ערך צבור עוזרים לך זה בגוש דן והשרון (ובעתיד הלא רחוק גם בעוד מקומות בארץ) כשעבור נסיעת המשך חובה עליך להשתמש ברב קו טעון וכך אם אין לך כרטיסיה או ערך צבור ברב קו, אינך זכאי לנסיעת המשך במסגרת 90 דקות ללא תשלום נוסף.
&nbsp
עכשיו, האם רכשת מרחבי ירושלים בעלות של 1410 או ירושלים בית שמש בעלות של 2400? כי ב1410 אתה יכול לנסוע עם 415 למשל עד מחלף הראל עם החופשי שנתי שלך ורק שם לגשת לנהג ולהוסיף את עלות התשלום לבית שמש (אם זה זול יותר מנסיעה מירושלים לבית שמש).
 

סטודלבט

New member
תגובה

פשוט מאד>>>
אתה מניח את הרב קו על מכונת הכרטוס, הנהג מזהה אותך כזכאי להנחת 50% ואתה משלם לו במזומן בדיוק כמו אזרח ותיק.
&nbsp
אתה יכול לרכוש כרטיסיות, אם זה נוח לך יותר אבל אין הבדל בין תשלום במזומן לבין תשלום בכרטיסיה.
&nbsp
המקרים היחידים שכרטיסיה או ערך צבור עוזרים לך זה בגוש דן והשרון (ובעתיד הלא רחוק גם בעוד מקומות בארץ) כשעבור נסיעת המשך חובה עליך להשתמש ברב קו טעון וכך אם אין לך כרטיסיה או ערך צבור ברב קו, אינך זכאי לנסיעת המשך במסגרת 90 דקות ללא תשלום נוסף.
&nbsp
עכשיו, האם רכשת מרחבי ירושלים בעלות של 1410 או ירושלים בית שמש בעלות של 2400? כי ב1410 אתה יכול לנסוע עם 415 למשל עד מחלף הראל עם החופשי שנתי שלך ורק שם לגשת לנהג ולהוסיף את עלות התשלום לבית שמש (אם זה זול יותר מנסיעה מירושלים לבית שמש).
תגובה
רכשתי סמסטריאלי בעלות של 582 ש"ח.
&nbsp
נסיעה מירושלים לבית שמש היא 13.30. אם אני זכאי ל-50% אז 6.65
נסיעה מהראל לירושלים היא 12.5 אז זה יצא 6.25.
&nbsp
אבל יש לי שאלה, החופשי חודשי שקניתי הוא באגד, הוא נטען באגד, האם כשאני עולה בסופרבוס ונוסע בקו 415 מירושלים להראל זה תופס?
פשוט בהראל לבוא לנהג ולשלם לו? (נראה לי שאני אוותר אבל, מעדיף לעלות ופשוט לישון... החיסכון לא כזה גדול).
&nbsp
תודה רבה!
 

olli3

New member
מנהל
כן, כל עוד הנסיעה מתבצעת בגבולות החופשי סמסטריאלי שלך, אז כן

תגובה
רכשתי סמסטריאלי בעלות של 582 ש"ח.
&nbsp
נסיעה מירושלים לבית שמש היא 13.30. אם אני זכאי ל-50% אז 6.65
נסיעה מהראל לירושלים היא 12.5 אז זה יצא 6.25.
&nbsp
אבל יש לי שאלה, החופשי חודשי שקניתי הוא באגד, הוא נטען באגד, האם כשאני עולה בסופרבוס ונוסע בקו 415 מירושלים להראל זה תופס?
פשוט בהראל לבוא לנהג ולשלם לו? (נראה לי שאני אוותר אבל, מעדיף לעלות ופשוט לישון... החיסכון לא כזה גדול).
&nbsp
תודה רבה!
כן, כל עוד הנסיעה מתבצעת בגבולות החופשי סמסטריאלי שלך, אז כן
ודר"א, סמסטריאלי משתלם רק למי שלא נוסע בתקופת חופשת הקיץ, כי טעינת סמסטריאלי ב' (לסמסטר ב') נגמרת סביב אוגוסט.
&nbsp
והגבול המערבי הוא מבשרת ציון-מחלף הראל.
&nbsp
בהלוך גם כן, אין שום בעיה שתשלם עבור נסיעה עד מחלף הראל וטכנית במחלף הראל אתה צריך לגשת שוב לנהג ולהעביר את הרב קו עבור תיקוף החופשי סמסטריאלי שלך.
&nbsp
החופשי סמסטריאלי שלך תקף בחברות אגד, אגד תעבורה, סיטיפס (הרכבת הקלה) וסופרבוס, את רשימת היישובים (ולרוב גם כל מה שבינהם) התקפים בכרטיס תוכל לראות בקישור הזה: http://www.egged.co.il/מאמר-811-כרטיס-חופשי-תקופתי-לסטודנט.aspx
 

846

Active member
קצת יותר מדוייק: אתה לא מניח את הרב קו

נצל"ש חופשי סמסטריאלי לסטודנט
שלום,
הנפקתי היום לאחר המתנה ארוכה חופשי סמסטריאלי לסטודנט - "מרחבי ירושלים".
הבנתי שאני זכאי גם להנחה של 50% בנסיעות בינעירוניות , נכון? אז כיצד זה מתבצע?
אם נגיד אני עולה בסופרבוס, איזה כרטיסיה של (כמה נסיעות) אני צריך לרכוש מהם או שזה תופס גם לנסיעה בודדת? (שמים את הרב קו משלמים לנהג מחיר רגיל? ואז זה נותן את ההנחה?)
אשמח לבאור בעניין. תודה רבה!
&nbsp
קצת יותר מדוייק: אתה לא מניח את הרב קו
על המכשיר אלא מבקש מהנהג לבדוק את הפרופיל שלך ע"י הקשת מקש מידע + מקש 8 ורק אז יש להניח את הכרטיס על המכשיר
 

olli3

New member
מנהל
באגד כן,בסופרבוס לא. והוכחת שוב שהמערכת של אגד סתם מורכבת :)

קצת יותר מדוייק: אתה לא מניח את הרב קו
על המכשיר אלא מבקש מהנהג לבדוק את הפרופיל שלך ע"י הקשת מקש מידע + מקש 8 ורק אז יש להניח את הכרטיס על המכשיר
באגד כן,בסופרבוס לא. והוכחת שוב שהמערכת של אגד סתם מורכבת :)
 

846

Active member
המערכת של אגד היא הכי מדוייקת

באגד כן,בסופרבוס לא. והוכחת שוב שהמערכת של אגד סתם מורכבת :)
המערכת של אגד היא הכי מדוייקת
עושה בדיוק את מה שצריך בדרך הכי בטוחה והכי מאובטחת ומתאימה להפעלה בכל אזורי הארץ ללא טבלאות של אשכולות ומחירים שמתחלפים ע"י GPS.
 

846

Active member
כבר כתבתי בעבר שניתקלתי בנוסע בקווים

באגד כן,בסופרבוס לא. והוכחת שוב שהמערכת של אגד סתם מורכבת :)
כבר כתבתי בעבר שניתקלתי בנוסע בקווים
שלא הצליח להשתמש בכל מה שהיה לו טעון ברב קו ( חו"ש 111) בגלל שה GPS זיהה שהאוטובוס במקום אחר ולא נתן לשלב בין שני סוגי כרטיסים.
הנוסע נאלץ לשלם מחיר מלא.
 

olli3

New member
מנהל
וואוו, מטורף. רוצה לראות רשימה מטורפת? בבקשה!

כבר כתבתי בעבר שניתקלתי בנוסע בקווים
שלא הצליח להשתמש בכל מה שהיה לו טעון ברב קו ( חו"ש 111) בגלל שה GPS זיהה שהאוטובוס במקום אחר ולא נתן לשלב בין שני סוגי כרטיסים.
הנוסע נאלץ לשלם מחיר מלא.
וואוו, מטורף. רוצה לראות רשימה מטורפת? בבקשה!
1. מכונת הכרטוס של אגד מאפשרת לנהג לבחור איזה חוזה לחייב ברב קו גם אם החוזה כלל לא מתאים לקו או לנסיעה. כך לדוגמא, נוסע בעל כרטיסיה לנסיעות בין ת"א לירושלים וכן כרטיסיה לנסיעות פנימיות בירושלים יכול לגלות שנהג באוטובוס עירוני בירושלים בחר לחייב אותו בנסיעה בין עירונית לת"א. אם הנוסע מגלה זאת בטרם הועברו עוד 10 כרטיסי רב קו ובטרם עברו 5 דקות - הנהג יכול לבטל את החיוב. במידה ולא - הנוסע נדרש להגיע לעמדת הרב קו על מנת לקבל זיכוי.
&nbsp
2. מכונת הכרטוס של אגד הינה בעלת צג קטן שמכוון כלפי הנהג, כך הנוסע לא יכול לשים לב לאיזה חוזה מחוייב לו ברב קו ועל כן הוא יכול לשים לב רק כאשר החיוב כבר יבוצע והוא יקבל את הפתקית. במידה ולנוסע היה "מעבר" והנהג חייב חוזה אחר, גם אם יבטל את החיוב השגוי, נסיעת המעבר תיעלם מכיוון שמכונת הכרטוס זוכרת רק את הפעולה האחרונה שבוצעה בה וכך בעצם נסיעת המעבר נדרסה והנוסע יחוייב בנסיעה נוספת (נפוץ במקומות בהם מונהג כרטיס מעבר ל90 דקות).
&nbsp
3. עת הופעל קו 1 בגוש דן, להלן ה"אורבנית" בו התיקוף מתבצע על ידי הנוסע בדומה למטרונית ולרכבת הקלה בירושלים, הונהג כרטיס השלמה עבור חוזה "ערך צבור". נוסע אשר עולה על קו 1 בציר ז'בוטינסקי ברמת גן בדרכו לעזריאלי על מנת להחליף שם לקו כלשהו לאיזור השרון כגון 502/501 להרצליה/רעננה יעביר את הרב קו שלו במכונת התיקוף שבאוטובוס ויירד לו מחוזה הערך הצבור - 6.90 ש"ח. על פי ההנחיה של משרד התחבורה, בנסיעת המשך לאיזור השרון בתחום ה-90 דקות - יונהג כרטיס השלמה, קרי הנוסע יעביר את הרב קו בקו 501/502 ומהרב קו ירד לו סכום של 4 ש"ח, כהשלמה ל6.90 ש"ח. זאת מכיוון שנסיעה בין גוש דן לאיזור השרון עולה 10.90 ש"ח (קוד 44). בעוד בקווי חברת מטרופולין וכן בקו 24 של דן אשר נוסעים לאיזור השרון, מתבצעת ההשלמה ללא כל בעיה - בקואופרטיב אגד הדבר לא מבוצע והנוסעים נדרשים לשלם תוספת של 6.90 במקום 4 ש"ח במקרה בו הנהג מאפשר לנוסע לנסוע עד גלילות (כחוק) בקוד 42 (קוד הנסיעה לגוש דן) ובמחלף גלילות הנוסע נדרש לגשת לנהג בשנית ולשלם 6.90 נוספים אך כעת בקוד 43 שהוא הקוד לאיזור השרון. במקרה הרע, הנוסע נדרש על ידי הנהג לשלם כבר בת"א על נסיעה בקוד 44 להרצליה/רעננה וכך יוצא שהנוסע שילם גם 6.90 ש"ח לקו 1 וגם 10.90 נוספים עבור נסיעה להרצליה/רעננה, כאשר מלכתחילה היה עליו לשלם רק 10.90 ש"ח.
&nbsp
בקואפרטיב אגד באיזור גוש דן והשרון - במידה ולנוסע טעונים ברב קו גם כרטיסיה באחד הקודים (42/43/44) וגם ערך צבור, ובמידה והנוסע חייב את הערך הצבור שלו בקו שירות אחר והוא עדיין בתחום 90 הדקות המאפשרות מעברים חופשיים - מכונת הכרטוס בוחרת להציג לנהג את חוזה הכרטיסיה כברירת מחדל ולא את המעבר בערך הצבור. מה הכוונה? על הצג הקטן שבמכונת הכרטוס של אגד מופיע לנהג "כרטיסיה קוד 42" למשל (לא יודע מה כתוב בדיוק). רק אם הנהג יקיש על מקשי החצים למעבר לחוזים אחרים, יופיע לו המעבר שחוייב בערך הצבור. מכיוון שהנוסע לא מסוגל לראות מה קורה בצג הקטן, הוא מגלה רק בדיעבד שהוא חוייב שוב רק הפעם בכרטיסיה. הנוסע ניגש לנהג, הנהג מבטל אומנם אבל המעבר כבר נדרס ונעלם. וכך אם הנוסע זקוק לאוטובוס שלישי על מנת להגיע למחוז חפצו הוא בכל זאת יצטרך לשלם שוב ועל מנת לקבל זיכוי הוא יצטרך להגיע לעמדת הרב קו. במקרה הזה הנוסע חייב להדגיש בפני הנהג טרם הנחת הרב קו במכונת הכרטוס שיש לו מעבר בערך הצבור ושעל הנהג לפשפש בין החוזים השונים ולתקף את המעבר.
&nbsp
רוצה עוד? כי יש עוד. לנהג כלל לא צריכה להיות יד חופשית בחיוב, זה סתם יוצר חיובים רבים שלא קשורים לחוזים הפעילים בקו השירות הספציפי שבו מדובר. ואי סינכרון בין הGPS או מיקום לא מדוייק של GPS אינו דבר שבשיגרה. וגם אם זה קורה, הרי בעוד כמה עשרות מטרים, האופציה לחיוב החוזה תיפתח, אז סך הכל צריך להמשיך לנסוע קצת ואז לתקף את הרב קו - לא באמת ביג דיל לא פתיר ונוראי כמו אינספור נוסעים שחוויום יום ובו עיניי ראיתי זאת חיובים שגויים באגד.
&nbsp
אפילו ניסיתי את זה כמה פעמים, יש לי קוד 62 ונהגים בבאר שבע בקווים לדימונה חייבו לי אותו כשרציתי להגיע לעמק שרה, לא אחד ולא שניים ולא שלוש למרות שיש לי גם את קוד 2 הכללי. וכבר יצא לי 4 פעמים שחייבו לי כרטיסיית שתי נסיעות בין באר שבע לירושלים. פעם אחת זה קרה בקו 171 בתל אביב ופעם אחרת זה קרה בקו 45 בירושלים, פעם שלישית בנסיעה מת"א לצומת הרצליה ב852 או 872 הנהג חייב אותי בכרטיסיית שתי נסיעות של באר שבע ירושלים ופעם רביעית חוייבתי בכרטיסיה בין קרית גת לבאר שבע בנסיעה פנימית בחדרה. וזה רק דברים שקרו לי, חזיתי ביותר מידי דברים שקרו לנוסעים אחרים.
&nbsp
אז מספיק למכור לי אשליות. זו מכונת כרטוס שנותנת יותר מידי יד חופשית לנהגים ואולי היא נוחה לך ולנהגים אחרים אך היא אינה מגינה על הלקוח מפני חיובים שגויים. במיוחד כשהלקוח אמור להבין מה בדיוק חוייב לו ומזה אומר "כרטיסיה קוד 42" או כל דבר אחר שמופיע בפתקית. ולא, ממש לא אשכח את התקופה בה אגד לא הנפיקו קבלות, לרדוף אחרי הנהגים שילחצו על מקש מידע + 7 או 8 (לא זוכר) כדי שיוציאו דו"ח, כדי לראות שלא חוייב לך חוזה אחר...
 

846

Active member
הכל תלוי בתשומת לב הנהג, הנהג צריך

וואוו, מטורף. רוצה לראות רשימה מטורפת? בבקשה!
1. מכונת הכרטוס של אגד מאפשרת לנהג לבחור איזה חוזה לחייב ברב קו גם אם החוזה כלל לא מתאים לקו או לנסיעה. כך לדוגמא, נוסע בעל כרטיסיה לנסיעות בין ת"א לירושלים וכן כרטיסיה לנסיעות פנימיות בירושלים יכול לגלות שנהג באוטובוס עירוני בירושלים בחר לחייב אותו בנסיעה בין עירונית לת"א. אם הנוסע מגלה זאת בטרם הועברו עוד 10 כרטיסי רב קו ובטרם עברו 5 דקות - הנהג יכול לבטל את החיוב. במידה ולא - הנוסע נדרש להגיע לעמדת הרב קו על מנת לקבל זיכוי.
&nbsp
2. מכונת הכרטוס של אגד הינה בעלת צג קטן שמכוון כלפי הנהג, כך הנוסע לא יכול לשים לב לאיזה חוזה מחוייב לו ברב קו ועל כן הוא יכול לשים לב רק כאשר החיוב כבר יבוצע והוא יקבל את הפתקית. במידה ולנוסע היה "מעבר" והנהג חייב חוזה אחר, גם אם יבטל את החיוב השגוי, נסיעת המעבר תיעלם מכיוון שמכונת הכרטוס זוכרת רק את הפעולה האחרונה שבוצעה בה וכך בעצם נסיעת המעבר נדרסה והנוסע יחוייב בנסיעה נוספת (נפוץ במקומות בהם מונהג כרטיס מעבר ל90 דקות).
&nbsp
3. עת הופעל קו 1 בגוש דן, להלן ה"אורבנית" בו התיקוף מתבצע על ידי הנוסע בדומה למטרונית ולרכבת הקלה בירושלים, הונהג כרטיס השלמה עבור חוזה "ערך צבור". נוסע אשר עולה על קו 1 בציר ז'בוטינסקי ברמת גן בדרכו לעזריאלי על מנת להחליף שם לקו כלשהו לאיזור השרון כגון 502/501 להרצליה/רעננה יעביר את הרב קו שלו במכונת התיקוף שבאוטובוס ויירד לו מחוזה הערך הצבור - 6.90 ש"ח. על פי ההנחיה של משרד התחבורה, בנסיעת המשך לאיזור השרון בתחום ה-90 דקות - יונהג כרטיס השלמה, קרי הנוסע יעביר את הרב קו בקו 501/502 ומהרב קו ירד לו סכום של 4 ש"ח, כהשלמה ל6.90 ש"ח. זאת מכיוון שנסיעה בין גוש דן לאיזור השרון עולה 10.90 ש"ח (קוד 44). בעוד בקווי חברת מטרופולין וכן בקו 24 של דן אשר נוסעים לאיזור השרון, מתבצעת ההשלמה ללא כל בעיה - בקואופרטיב אגד הדבר לא מבוצע והנוסעים נדרשים לשלם תוספת של 6.90 במקום 4 ש"ח במקרה בו הנהג מאפשר לנוסע לנסוע עד גלילות (כחוק) בקוד 42 (קוד הנסיעה לגוש דן) ובמחלף גלילות הנוסע נדרש לגשת לנהג בשנית ולשלם 6.90 נוספים אך כעת בקוד 43 שהוא הקוד לאיזור השרון. במקרה הרע, הנוסע נדרש על ידי הנהג לשלם כבר בת"א על נסיעה בקוד 44 להרצליה/רעננה וכך יוצא שהנוסע שילם גם 6.90 ש"ח לקו 1 וגם 10.90 נוספים עבור נסיעה להרצליה/רעננה, כאשר מלכתחילה היה עליו לשלם רק 10.90 ש"ח.
&nbsp
בקואפרטיב אגד באיזור גוש דן והשרון - במידה ולנוסע טעונים ברב קו גם כרטיסיה באחד הקודים (42/43/44) וגם ערך צבור, ובמידה והנוסע חייב את הערך הצבור שלו בקו שירות אחר והוא עדיין בתחום 90 הדקות המאפשרות מעברים חופשיים - מכונת הכרטוס בוחרת להציג לנהג את חוזה הכרטיסיה כברירת מחדל ולא את המעבר בערך הצבור. מה הכוונה? על הצג הקטן שבמכונת הכרטוס של אגד מופיע לנהג "כרטיסיה קוד 42" למשל (לא יודע מה כתוב בדיוק). רק אם הנהג יקיש על מקשי החצים למעבר לחוזים אחרים, יופיע לו המעבר שחוייב בערך הצבור. מכיוון שהנוסע לא מסוגל לראות מה קורה בצג הקטן, הוא מגלה רק בדיעבד שהוא חוייב שוב רק הפעם בכרטיסיה. הנוסע ניגש לנהג, הנהג מבטל אומנם אבל המעבר כבר נדרס ונעלם. וכך אם הנוסע זקוק לאוטובוס שלישי על מנת להגיע למחוז חפצו הוא בכל זאת יצטרך לשלם שוב ועל מנת לקבל זיכוי הוא יצטרך להגיע לעמדת הרב קו. במקרה הזה הנוסע חייב להדגיש בפני הנהג טרם הנחת הרב קו במכונת הכרטוס שיש לו מעבר בערך הצבור ושעל הנהג לפשפש בין החוזים השונים ולתקף את המעבר.
&nbsp
רוצה עוד? כי יש עוד. לנהג כלל לא צריכה להיות יד חופשית בחיוב, זה סתם יוצר חיובים רבים שלא קשורים לחוזים הפעילים בקו השירות הספציפי שבו מדובר. ואי סינכרון בין הGPS או מיקום לא מדוייק של GPS אינו דבר שבשיגרה. וגם אם זה קורה, הרי בעוד כמה עשרות מטרים, האופציה לחיוב החוזה תיפתח, אז סך הכל צריך להמשיך לנסוע קצת ואז לתקף את הרב קו - לא באמת ביג דיל לא פתיר ונוראי כמו אינספור נוסעים שחוויום יום ובו עיניי ראיתי זאת חיובים שגויים באגד.
&nbsp
אפילו ניסיתי את זה כמה פעמים, יש לי קוד 62 ונהגים בבאר שבע בקווים לדימונה חייבו לי אותו כשרציתי להגיע לעמק שרה, לא אחד ולא שניים ולא שלוש למרות שיש לי גם את קוד 2 הכללי. וכבר יצא לי 4 פעמים שחייבו לי כרטיסיית שתי נסיעות בין באר שבע לירושלים. פעם אחת זה קרה בקו 171 בתל אביב ופעם אחרת זה קרה בקו 45 בירושלים, פעם שלישית בנסיעה מת"א לצומת הרצליה ב852 או 872 הנהג חייב אותי בכרטיסיית שתי נסיעות של באר שבע ירושלים ופעם רביעית חוייבתי בכרטיסיה בין קרית גת לבאר שבע בנסיעה פנימית בחדרה. וזה רק דברים שקרו לי, חזיתי ביותר מידי דברים שקרו לנוסעים אחרים.
&nbsp
אז מספיק למכור לי אשליות. זו מכונת כרטוס שנותנת יותר מידי יד חופשית לנהגים ואולי היא נוחה לך ולנהגים אחרים אך היא אינה מגינה על הלקוח מפני חיובים שגויים. במיוחד כשהלקוח אמור להבין מה בדיוק חוייב לו ומזה אומר "כרטיסיה קוד 42" או כל דבר אחר שמופיע בפתקית. ולא, ממש לא אשכח את התקופה בה אגד לא הנפיקו קבלות, לרדוף אחרי הנהגים שילחצו על מקש מידע + 7 או 8 (לא זוכר) כדי שיוציאו דו"ח, כדי לראות שלא חוייב לך חוזה אחר...
הכל תלוי בתשומת לב הנהג, הנהג צריך
להיות מסודר ולשים לב איזה חוזה הוא מחייב.
בזה זה מתחיל ומסתיים.
חוץ מזה לא ממש ראיתי או ניתן לראות משהו במסכי הנוסעים במכשירי הכירטוס האחרים.
 

Subi777

New member
הטמטום הוא בכך שלכל חברה יש מערכת אחרת.

הכל תלוי בתשומת לב הנהג, הנהג צריך
להיות מסודר ולשים לב איזה חוזה הוא מחייב.
בזה זה מתחיל ומסתיים.
חוץ מזה לא ממש ראיתי או ניתן לראות משהו במסכי הנוסעים במכשירי הכירטוס האחרים.
הטמטום הוא בכך שלכל חברה יש מערכת אחרת.
אחד הכללים הבסיסים במערכות מידע הוא להפעיל מערכות זהות.
&nbsp
הבעיה הכי גדולה למשל של משרד הבריאות בימים האלה היא איך לסנכרן את מערכות המידע של בתי החולים וקופות החולים.
זו בעיה אקוטית יותר מבעית מיטות האישפוז וסל הבריאות, העובדה שמידע לא זורם בצורה נאותה בין המערכות גורם לבזבוז תורים, בזבוז שעות עבודה מטורפות של רופאים, טעויות שעולות בחיי אדם ועוד.
&nbsp
אגב, לדעתי האישית צריך להיות בכל אוטובוס צג ממש כמו המכשיר תיקוף החכם במטרונית, שמכניסים את הכרטיס והנוסע בוחר את החוזה. ורק אם יש בעיה הנהג צריך להתערב.
 

olli3

New member
מנהל
בפעם הבאה שאסע, אצלם מרחוק את מכונת הכרטוס מהזווית של הנוסע

הכל תלוי בתשומת לב הנהג, הנהג צריך
להיות מסודר ולשים לב איזה חוזה הוא מחייב.
בזה זה מתחיל ומסתיים.
חוץ מזה לא ממש ראיתי או ניתן לראות משהו במסכי הנוסעים במכשירי הכירטוס האחרים.
בפעם הבאה שאסע, אצלם מרחוק את מכונת הכרטוס מהזווית של הנוסע
ותראה שגם ממרחק תוכל לקרוא את כל החוזים שכתובים שם וניתנים לחיוב (או קודי הנסיעה שניתנים לחיוב).
&nbsp
אני רואה כל פעם וגם קרה לי פעם שנהג מטרופולין חייב אותי בקוד שגוי וישר אמרתי לו את הטעות עוד לפני שיצאה הפתקית. זה מנגנון שמקל על הנוסע ועל הנהג, צג גדול מפשט את הכל ומקטין במידה רבה את הטעויות.
 
גם לי חייבו את הכרטיס חיוב מיותר באגד.

וואוו, מטורף. רוצה לראות רשימה מטורפת? בבקשה!
1. מכונת הכרטוס של אגד מאפשרת לנהג לבחור איזה חוזה לחייב ברב קו גם אם החוזה כלל לא מתאים לקו או לנסיעה. כך לדוגמא, נוסע בעל כרטיסיה לנסיעות בין ת"א לירושלים וכן כרטיסיה לנסיעות פנימיות בירושלים יכול לגלות שנהג באוטובוס עירוני בירושלים בחר לחייב אותו בנסיעה בין עירונית לת"א. אם הנוסע מגלה זאת בטרם הועברו עוד 10 כרטיסי רב קו ובטרם עברו 5 דקות - הנהג יכול לבטל את החיוב. במידה ולא - הנוסע נדרש להגיע לעמדת הרב קו על מנת לקבל זיכוי.
&nbsp
2. מכונת הכרטוס של אגד הינה בעלת צג קטן שמכוון כלפי הנהג, כך הנוסע לא יכול לשים לב לאיזה חוזה מחוייב לו ברב קו ועל כן הוא יכול לשים לב רק כאשר החיוב כבר יבוצע והוא יקבל את הפתקית. במידה ולנוסע היה "מעבר" והנהג חייב חוזה אחר, גם אם יבטל את החיוב השגוי, נסיעת המעבר תיעלם מכיוון שמכונת הכרטוס זוכרת רק את הפעולה האחרונה שבוצעה בה וכך בעצם נסיעת המעבר נדרסה והנוסע יחוייב בנסיעה נוספת (נפוץ במקומות בהם מונהג כרטיס מעבר ל90 דקות).
&nbsp
3. עת הופעל קו 1 בגוש דן, להלן ה"אורבנית" בו התיקוף מתבצע על ידי הנוסע בדומה למטרונית ולרכבת הקלה בירושלים, הונהג כרטיס השלמה עבור חוזה "ערך צבור". נוסע אשר עולה על קו 1 בציר ז'בוטינסקי ברמת גן בדרכו לעזריאלי על מנת להחליף שם לקו כלשהו לאיזור השרון כגון 502/501 להרצליה/רעננה יעביר את הרב קו שלו במכונת התיקוף שבאוטובוס ויירד לו מחוזה הערך הצבור - 6.90 ש"ח. על פי ההנחיה של משרד התחבורה, בנסיעת המשך לאיזור השרון בתחום ה-90 דקות - יונהג כרטיס השלמה, קרי הנוסע יעביר את הרב קו בקו 501/502 ומהרב קו ירד לו סכום של 4 ש"ח, כהשלמה ל6.90 ש"ח. זאת מכיוון שנסיעה בין גוש דן לאיזור השרון עולה 10.90 ש"ח (קוד 44). בעוד בקווי חברת מטרופולין וכן בקו 24 של דן אשר נוסעים לאיזור השרון, מתבצעת ההשלמה ללא כל בעיה - בקואופרטיב אגד הדבר לא מבוצע והנוסעים נדרשים לשלם תוספת של 6.90 במקום 4 ש"ח במקרה בו הנהג מאפשר לנוסע לנסוע עד גלילות (כחוק) בקוד 42 (קוד הנסיעה לגוש דן) ובמחלף גלילות הנוסע נדרש לגשת לנהג בשנית ולשלם 6.90 נוספים אך כעת בקוד 43 שהוא הקוד לאיזור השרון. במקרה הרע, הנוסע נדרש על ידי הנהג לשלם כבר בת"א על נסיעה בקוד 44 להרצליה/רעננה וכך יוצא שהנוסע שילם גם 6.90 ש"ח לקו 1 וגם 10.90 נוספים עבור נסיעה להרצליה/רעננה, כאשר מלכתחילה היה עליו לשלם רק 10.90 ש"ח.
&nbsp
בקואפרטיב אגד באיזור גוש דן והשרון - במידה ולנוסע טעונים ברב קו גם כרטיסיה באחד הקודים (42/43/44) וגם ערך צבור, ובמידה והנוסע חייב את הערך הצבור שלו בקו שירות אחר והוא עדיין בתחום 90 הדקות המאפשרות מעברים חופשיים - מכונת הכרטוס בוחרת להציג לנהג את חוזה הכרטיסיה כברירת מחדל ולא את המעבר בערך הצבור. מה הכוונה? על הצג הקטן שבמכונת הכרטוס של אגד מופיע לנהג "כרטיסיה קוד 42" למשל (לא יודע מה כתוב בדיוק). רק אם הנהג יקיש על מקשי החצים למעבר לחוזים אחרים, יופיע לו המעבר שחוייב בערך הצבור. מכיוון שהנוסע לא מסוגל לראות מה קורה בצג הקטן, הוא מגלה רק בדיעבד שהוא חוייב שוב רק הפעם בכרטיסיה. הנוסע ניגש לנהג, הנהג מבטל אומנם אבל המעבר כבר נדרס ונעלם. וכך אם הנוסע זקוק לאוטובוס שלישי על מנת להגיע למחוז חפצו הוא בכל זאת יצטרך לשלם שוב ועל מנת לקבל זיכוי הוא יצטרך להגיע לעמדת הרב קו. במקרה הזה הנוסע חייב להדגיש בפני הנהג טרם הנחת הרב קו במכונת הכרטוס שיש לו מעבר בערך הצבור ושעל הנהג לפשפש בין החוזים השונים ולתקף את המעבר.
&nbsp
רוצה עוד? כי יש עוד. לנהג כלל לא צריכה להיות יד חופשית בחיוב, זה סתם יוצר חיובים רבים שלא קשורים לחוזים הפעילים בקו השירות הספציפי שבו מדובר. ואי סינכרון בין הGPS או מיקום לא מדוייק של GPS אינו דבר שבשיגרה. וגם אם זה קורה, הרי בעוד כמה עשרות מטרים, האופציה לחיוב החוזה תיפתח, אז סך הכל צריך להמשיך לנסוע קצת ואז לתקף את הרב קו - לא באמת ביג דיל לא פתיר ונוראי כמו אינספור נוסעים שחוויום יום ובו עיניי ראיתי זאת חיובים שגויים באגד.
&nbsp
אפילו ניסיתי את זה כמה פעמים, יש לי קוד 62 ונהגים בבאר שבע בקווים לדימונה חייבו לי אותו כשרציתי להגיע לעמק שרה, לא אחד ולא שניים ולא שלוש למרות שיש לי גם את קוד 2 הכללי. וכבר יצא לי 4 פעמים שחייבו לי כרטיסיית שתי נסיעות בין באר שבע לירושלים. פעם אחת זה קרה בקו 171 בתל אביב ופעם אחרת זה קרה בקו 45 בירושלים, פעם שלישית בנסיעה מת"א לצומת הרצליה ב852 או 872 הנהג חייב אותי בכרטיסיית שתי נסיעות של באר שבע ירושלים ופעם רביעית חוייבתי בכרטיסיה בין קרית גת לבאר שבע בנסיעה פנימית בחדרה. וזה רק דברים שקרו לי, חזיתי ביותר מידי דברים שקרו לנוסעים אחרים.
&nbsp
אז מספיק למכור לי אשליות. זו מכונת כרטוס שנותנת יותר מידי יד חופשית לנהגים ואולי היא נוחה לך ולנהגים אחרים אך היא אינה מגינה על הלקוח מפני חיובים שגויים. במיוחד כשהלקוח אמור להבין מה בדיוק חוייב לו ומזה אומר "כרטיסיה קוד 42" או כל דבר אחר שמופיע בפתקית. ולא, ממש לא אשכח את התקופה בה אגד לא הנפיקו קבלות, לרדוף אחרי הנהגים שילחצו על מקש מידע + 7 או 8 (לא זוכר) כדי שיוציאו דו"ח, כדי לראות שלא חוייב לך חוזה אחר...
גם לי חייבו את הכרטיס חיוב מיותר באגד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה