רב-קו באינטרנט (מאת רכבת ישראל)

מצב
הנושא נעול.

BusQuestion1203

New member
רב-קו באינטרנט (מאת רכבת ישראל)

רב-קו באינטרנט (מאת רכבת ישראל)
נתקלתי באתר הבא של רכבת ישראל:
https://ravkav.rail.co.il/
לא נרשמתי אליו, אבל ממה שזה נשמע, מי שרשום יכול לצפות במידע שעל הרב-קו שלו (כמו שהיה אפשר באפליקציה לאנדרואיד). זה נכון?

אם כן, נראה לי קצת מוזר שדווקא רכבת ישראל תציג מידע כזה על הרב-קו, ולא איזושהי חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.
בנוסף, זה כנראה אומר שהיא שואבת את המידע הזה מאיזשהו מסד נתונים כללי של נתוני "רב-קוים" (ואז שוב נשאלת השאלה, למה דווקא היא?).

תודה מראש.
 
הלוואי שהיתה חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.

רב-קו באינטרנט (מאת רכבת ישראל)
נתקלתי באתר הבא של רכבת ישראל:
https://ravkav.rail.co.il/
לא נרשמתי אליו, אבל ממה שזה נשמע, מי שרשום יכול לצפות במידע שעל הרב-קו שלו (כמו שהיה אפשר באפליקציה לאנדרואיד). זה נכון?

אם כן, נראה לי קצת מוזר שדווקא רכבת ישראל תציג מידע כזה על הרב-קו, ולא איזושהי חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.
בנוסף, זה כנראה אומר שהיא שואבת את המידע הזה מאיזשהו מסד נתונים כללי של נתוני "רב-קוים" (ואז שוב נשאלת השאלה, למה דווקא היא?).

תודה מראש.
הלוואי שהיתה חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.
אם זה היה המצב, כל כך הרבה דברים היו מתנהלים כל כך הרבה יותר טוב.
 

BusQuestion1203

New member
אני יודע שאין, זה מה שמוזר לי

הלוואי שהיתה חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.
אם זה היה המצב, כל כך הרבה דברים היו מתנהלים כל כך הרבה יותר טוב.
אני יודע שאין, זה מה שמוזר לי
(מוזר בהנחה שהמידע שרכבת ישראל מציגה הוא אכן מה שרשמתי.)
 
הרכבת מציגה באתר הזה מידע רק על כרטיסי רב-קו

אני יודע שאין, זה מה שמוזר לי
(מוזר בהנחה שהמידע שרכבת ישראל מציגה הוא אכן מה שרשמתי.)
הרכבת מציגה באתר הזה מידע רק על כרטיסי רב-קו
שהונפקו על ידי הרכבת.
אי אפשר להירשם לאתר עם מספר כרטיס רב-קו שהונפק על ידי מפעיל אחר.
 

BusQuestion1203

New member
זה מסביר הכל, תודה.

הרכבת מציגה באתר הזה מידע רק על כרטיסי רב-קו
שהונפקו על ידי הרכבת.
אי אפשר להירשם לאתר עם מספר כרטיס רב-קו שהונפק על ידי מפעיל אחר.
זה מסביר הכל, תודה.
זה גם מדגיש את האבסורד בעובדה שהרב-קו מבולגן בין הרבה חברות.
 

nitsansh

New member
אתה מזכיר לי משהו...

זה מסביר הכל, תודה.
זה גם מדגיש את האבסורד בעובדה שהרב-קו מבולגן בין הרבה חברות.
אתה מזכיר לי משהו...
בחודש יולי שעבר עמדת הרב קו של דן העתיקה את הכרטיס שלי שלטענתם היתה בו תקלה... מה שיצא זה שהחוזים של דן הועתקו אבל חוזים של 4 חברות אחרות נמחקו... והם שלחו אותי לחברות האחרות לקבל החזר על הנסיעות המחוקות... עד היום עוד לא קיבלתי החזר מ2 חברות כי אני לא מגיע למשרדים שלהן... (אחת מהן היא נתיב אקספרס שיש לה משרד בנתניה... זה קרה בשבוע שהיה לי קורס במכון וינגייט אבל אין לי סיבה לנסוע לעיר נתניה... פעם אחת שהגעתי לתחנה התברר שסגרו את המשרד 10 דקות קודם...)
בכלל... יש לי כיום 3 כרטיסים כי אחד לא מספיק לכל החוזים שאני צריך...
 

nitsansh

New member
תיקון קטן אבל משמעותי... הטענה שבכרטיס יש

אתה מזכיר לי משהו...
בחודש יולי שעבר עמדת הרב קו של דן העתיקה את הכרטיס שלי שלטענתם היתה בו תקלה... מה שיצא זה שהחוזים של דן הועתקו אבל חוזים של 4 חברות אחרות נמחקו... והם שלחו אותי לחברות האחרות לקבל החזר על הנסיעות המחוקות... עד היום עוד לא קיבלתי החזר מ2 חברות כי אני לא מגיע למשרדים שלהן... (אחת מהן היא נתיב אקספרס שיש לה משרד בנתניה... זה קרה בשבוע שהיה לי קורס במכון וינגייט אבל אין לי סיבה לנסוע לעיר נתניה... פעם אחת שהגעתי לתחנה התברר שסגרו את המשרד 10 דקות קודם...)
בכלל... יש לי כיום 3 כרטיסים כי אחד לא מספיק לכל החוזים שאני צריך...
תיקון קטן אבל משמעותי... הטענה שבכרטיס יש
תקלה היתה של אגד... רק למכשירים שלהם היתה בעיה לקרוא את הכרטיס... פעם אחת נהג הוריד אותי מהאוטובוס בגלל זה...
 
אכן בעיות בקריאת כרטיסים באגד גם בירושלים

תיקון קטן אבל משמעותי... הטענה שבכרטיס יש
תקלה היתה של אגד... רק למכשירים שלהם היתה בעיה לקרוא את הכרטיס... פעם אחת נהג הוריד אותי מהאוטובוס בגלל זה...
אכן בעיות בקריאת כרטיסים באגד גם בירושלים
קרה לי הרבה פעמים ומאד מעצבן.
הסיבה שילוב של כרטיסים לא עמידים מחד והדרך בה הנהגים מכופפים אותם מצד שני.
בעקבות עצות שקיבלתי שמתי את הכרטיס רב קו החדש שרכשתי בתוך ניילון ובהמשך גם הוספתי כרטיס מאחור שיהיה קשיח ויקשה על כיפופו. הנהגים עדיין מנסים לעשות זאת. לא ברור אם בכוונה או סתם חוסר התחשבות.
וכן לא להכניס את הכרטיס לקורא אלא רק להניח מלמעלה.
 

Ofekalef1

New member
אני מצליח (מטרודן) להעביר את הרב קו

אכן בעיות בקריאת כרטיסים באגד גם בירושלים
קרה לי הרבה פעמים ומאד מעצבן.
הסיבה שילוב של כרטיסים לא עמידים מחד והדרך בה הנהגים מכופפים אותם מצד שני.
בעקבות עצות שקיבלתי שמתי את הכרטיס רב קו החדש שרכשתי בתוך ניילון ובהמשך גם הוספתי כרטיס מאחור שיהיה קשיח ויקשה על כיפופו. הנהגים עדיין מנסים לעשות זאת. לא ברור אם בכוונה או סתם חוסר התחשבות.
וכן לא להכניס את הכרטיס לקורא אלא רק להניח מלמעלה.
אני מצליח (מטרודן) להעביר את הרב קו
רק על ידי כיפוף...
 

amirv

New member
לי זה לא קרה

אתה מזכיר לי משהו...
בחודש יולי שעבר עמדת הרב קו של דן העתיקה את הכרטיס שלי שלטענתם היתה בו תקלה... מה שיצא זה שהחוזים של דן הועתקו אבל חוזים של 4 חברות אחרות נמחקו... והם שלחו אותי לחברות האחרות לקבל החזר על הנסיעות המחוקות... עד היום עוד לא קיבלתי החזר מ2 חברות כי אני לא מגיע למשרדים שלהן... (אחת מהן היא נתיב אקספרס שיש לה משרד בנתניה... זה קרה בשבוע שהיה לי קורס במכון וינגייט אבל אין לי סיבה לנסוע לעיר נתניה... פעם אחת שהגעתי לתחנה התברר שסגרו את המשרד 10 דקות קודם...)
בכלל... יש לי כיום 3 כרטיסים כי אחד לא מספיק לכל החוזים שאני צריך...
לי זה לא קרה
דן העתיקו לי את הכרטיס, והוא הועתק עם חוזה של סופרבוס בית שמש.
 
ואגב רכבת בעקבות מבול הרקטות לשדרות

רב-קו באינטרנט (מאת רכבת ישראל)
נתקלתי באתר הבא של רכבת ישראל:
https://ravkav.rail.co.il/
לא נרשמתי אליו, אבל ממה שזה נשמע, מי שרשום יכול לצפות במידע שעל הרב-קו שלו (כמו שהיה אפשר באפליקציה לאנדרואיד). זה נכון?

אם כן, נראה לי קצת מוזר שדווקא רכבת ישראל תציג מידע כזה על הרב-קו, ולא איזושהי חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.
בנוסף, זה כנראה אומר שהיא שואבת את המידע הזה מאיזשהו מסד נתונים כללי של נתוני "רב-קוים" (ואז שוב נשאלת השאלה, למה דווקא היא?).

תודה מראש.
ואגב רכבת בעקבות מבול הרקטות לשדרות
והאזור שר התחבורה החליט על עוד 3 חודשיםם חינם, לתשובי העיר,
 

easylivin

New member
מעניין שהתמונה הזאת הופצה דווקא ע"י

כץ לא דופק חשבון
תרתי משמע.
מעניין שהתמונה הזאת הופצה דווקא ע"י
ישראל כץ עצמו או על ידי מי שמנהל את העמוד שלו.
 

Bongulim

New member
זה מאפשר לי לראות את כל היסטורית הנסיעות?

רב-קו באינטרנט (מאת רכבת ישראל)
נתקלתי באתר הבא של רכבת ישראל:
https://ravkav.rail.co.il/
לא נרשמתי אליו, אבל ממה שזה נשמע, מי שרשום יכול לצפות במידע שעל הרב-קו שלו (כמו שהיה אפשר באפליקציה לאנדרואיד). זה נכון?

אם כן, נראה לי קצת מוזר שדווקא רכבת ישראל תציג מידע כזה על הרב-קו, ולא איזושהי חברה כללית שמפעילה את הרב-קו.
בנוסף, זה כנראה אומר שהיא שואבת את המידע הזה מאיזשהו מסד נתונים כללי של נתוני "רב-קוים" (ואז שוב נשאלת השאלה, למה דווקא היא?).

תודה מראש.
זה מאפשר לי לראות את כל היסטורית הנסיעות?
אם כן, אם אני מוצא/גונב כרטיס אני יכול להירשם איתו לאתר (האפליקציה רב קו נותנת לי בקלות את מס' הזהות).
לאחר מכן אני יכול לבדוק איפה הוא היה.

אם האתר מראה רק 6 נסיעות אחרונות אז התלונה שלי לא תקפה, כי ניתן גם כך לצפות בזה דרך האפליקציה.
 
אפשר לראות את ההיסטוריה עד חצי שנה אחורה

זה מאפשר לי לראות את כל היסטורית הנסיעות?
אם כן, אם אני מוצא/גונב כרטיס אני יכול להירשם איתו לאתר (האפליקציה רב קו נותנת לי בקלות את מס' הזהות).
לאחר מכן אני יכול לבדוק איפה הוא היה.

אם האתר מראה רק 6 נסיעות אחרונות אז התלונה שלי לא תקפה, כי ניתן גם כך לצפות בזה דרך האפליקציה.
אפשר לראות את ההיסטוריה עד חצי שנה אחורה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה