רב קו אנונימי ברכבת, התחנות למודיעין בארלוזורוב ומילה על 347

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
רב קו אנונימי ברכבת, התחנות למודיעין בארלוזורוב ומילה על 347

רב קו אנונימי ברכבת, התחנות למודיעין בארלוזורוב ומילה על 347

שלום לכולם, שני דברים חדשים שלמדתי היום:
ברכבת אי אפשר יותר לקבל רב קו אנונימי בחינם. זה עולה 10 ש"ח החל מינואר. כששאל אותי הנציג למה לי רב קו אנונימי, עניתי לו שכבר יש לי רב קו שהנפקתי בקווים שאמרו לי שאי אפשר לטעון עליו כרטיסיות של רכבת (12 נסיעות למשל). הוא אמר לי שזה קשקוש וברור שאפשר, וטען לי על הרב קו את הכרטיסיה. יכול להיות שאני טועה, אבל האם אי פעם זה היה ככה, שעל רב קו של קווים אי אפשר היה לטעון כרטיסיית רכבת?

ועוד דבר מוזר, שמתי לב שהקווים של קווים ( ) למודיעין ממשיכים לצאת מהאזור הישן ולא מהאזור של 480 לי-ם. זה לא היה אמור להשתנות ב 13.1?

ועוד דבר (אחרון), אני שוב רוצה לשבח את קו 347 לרעננה. הוא צובר יותר ויותר פופולריות. לדעתי אפשר בשקט להגדיל את התדירות שלו בבוקר עוד, למשל בין 8 ל 9 לכל 20 דקות, כמו שעשו בין 7 ל 8. עכשיו כשקומברס עברו לרעננה יורדים הרבה יותר אנשים באזור התעשייה, בתחנה שמתחת לבניין החדש.
 

נתנאל531

Well-known member
יש גם סיפור אחר על רב-קו אנונימי ברכבת

רב קו אנונימי ברכבת, התחנות למודיעין בארלוזורוב ומילה על 347

שלום לכולם, שני דברים חדשים שלמדתי היום:
ברכבת אי אפשר יותר לקבל רב קו אנונימי בחינם. זה עולה 10 ש"ח החל מינואר. כששאל אותי הנציג למה לי רב קו אנונימי, עניתי לו שכבר יש לי רב קו שהנפקתי בקווים שאמרו לי שאי אפשר לטעון עליו כרטיסיות של רכבת (12 נסיעות למשל). הוא אמר לי שזה קשקוש וברור שאפשר, וטען לי על הרב קו את הכרטיסיה. יכול להיות שאני טועה, אבל האם אי פעם זה היה ככה, שעל רב קו של קווים אי אפשר היה לטעון כרטיסיית רכבת?

ועוד דבר מוזר, שמתי לב שהקווים של קווים ( ) למודיעין ממשיכים לצאת מהאזור הישן ולא מהאזור של 480 לי-ם. זה לא היה אמור להשתנות ב 13.1?

ועוד דבר (אחרון), אני שוב רוצה לשבח את קו 347 לרעננה. הוא צובר יותר ויותר פופולריות. לדעתי אפשר בשקט להגדיל את התדירות שלו בבוקר עוד, למשל בין 8 ל 9 לכל 20 דקות, כמו שעשו בין 7 ל 8. עכשיו כשקומברס עברו לרעננה יורדים הרבה יותר אנשים באזור התעשייה, בתחנה שמתחת לבניין החדש.
יש גם סיפור אחר על רב-קו אנונימי ברכבת
רציתי לקנות כרטיסייה חדשה ברכבת, וביקשתי להטעין אותה על רב-קו אנונימי, שביקשתי לרכוש ביחד עם הכרטיסיה. מסיבה לא ברורה הקופאית לא רצתה למכור / לתת רב-קו אנונימי (אולי לא היה לה?), ובמקום זה הוציאה כרטיסיית נייר! זה מוכיח שהאפשרות לרכישת כרטיסיות נייר קיימת עדיין בקופות של הרכבת, למרות שבאופן רשמי אין יותר כרטיסיות נייר...
&nbsp
הסיפור מתחילת שבוע שעבר.
 

olli3

New member
מנהל
גם עדיין קיים כרטיס סטודנט בהנחה של 10% מפעם...

יש גם סיפור אחר על רב-קו אנונימי ברכבת
רציתי לקנות כרטיסייה חדשה ברכבת, וביקשתי להטעין אותה על רב-קו אנונימי, שביקשתי לרכוש ביחד עם הכרטיסיה. מסיבה לא ברורה הקופאית לא רצתה למכור / לתת רב-קו אנונימי (אולי לא היה לה?), ובמקום זה הוציאה כרטיסיית נייר! זה מוכיח שהאפשרות לרכישת כרטיסיות נייר קיימת עדיין בקופות של הרכבת, למרות שבאופן רשמי אין יותר כרטיסיות נייר...
&nbsp
הסיפור מתחילת שבוע שעבר.
גם עדיין קיים כרטיס סטודנט בהנחה של 10% מפעם...
ההנחה שהסטודנטים היו מקבלים בנסיעות בין עירוניות בהצגת תעודת סטודנט. זה לא משהו שנגרע מהמערכת אבל אף אחד לא משתמש בזה ונהים חדשים בכלל לא מכירים את האופציה הזאת ובענף יש המון נהגים חדשים.
 
גם בחברת "סופרבוס"

יש גם סיפור אחר על רב-קו אנונימי ברכבת
רציתי לקנות כרטיסייה חדשה ברכבת, וביקשתי להטעין אותה על רב-קו אנונימי, שביקשתי לרכוש ביחד עם הכרטיסיה. מסיבה לא ברורה הקופאית לא רצתה למכור / לתת רב-קו אנונימי (אולי לא היה לה?), ובמקום זה הוציאה כרטיסיית נייר! זה מוכיח שהאפשרות לרכישת כרטיסיות נייר קיימת עדיין בקופות של הרכבת, למרות שבאופן רשמי אין יותר כרטיסיות נייר...
&nbsp
הסיפור מתחילת שבוע שעבר.
גם בחברת "סופרבוס"
לא ניתן לטעון כרטיסיות על רב קו אנונימי.
וכן המערכת לא מזהה כרטיסיות בקוד המתאים של מפעיל אחר אם טעון על רב קו אנונימי.
המדובר בקווי הצפון.
 

נתנאל531

Well-known member
לא נכון

גם בחברת "סופרבוס"
לא ניתן לטעון כרטיסיות על רב קו אנונימי.
וכן המערכת לא מזהה כרטיסיות בקוד המתאים של מפעיל אחר אם טעון על רב קו אנונימי.
המדובר בקווי הצפון.
לא נכון
אני מחזיק אך ורק רב-קו אנונימי (כמה כאלו), ביצעתי מספר נסיעות מעבר (קוד 4) בשילוב אגד, מטרונית וסופרבוס (קו 55), ולא הייתה שום בעיה עם הזיהוי.
 

olli3

New member
מנהל
שמאול צודק, אין כרטיסיות - יש ערך צבור.

לא נכון
אני מחזיק אך ורק רב-קו אנונימי (כמה כאלו), ביצעתי מספר נסיעות מעבר (קוד 4) בשילוב אגד, מטרונית וסופרבוס (קו 55), ולא הייתה שום בעיה עם הזיהוי.
שמאול צודק, אין כרטיסיות - יש ערך צבור.
זה כמו שקווים ומטרופולין לא מוכרות יותר כרטיסיות (למעט כרטיסיית שתי נסיעות לקודי נסיעה של תעריפים גבוהים), כך גם סופרבוס לא מוכרת כרטיסיות אלא ערך צבור. בכל מכרז חדש - הכרטיסיות מתות והערך הצבור מחליף אותן.
&nbsp
אבל זה לא אומר שלא ניתן להשתמש בכרטיסיות שהוטענו לפני השינויים או בחוזים משותפים בהן הכרטיסיות תקפות. בדיוק כמו שמטרופולין וקווים לא מוכרות בשום מקום בארץ כרטיסות, כך כרטיסיה שנרכשה בחברת דן - מכובדת בקווי קווים ומטרופולין בתחומי רפורמת גוש דן.
&nbsp
לכן, כנ"ל בצפון.
 

נתנאל531

Well-known member
אבל מכשירי הכרטוס של סופרבוס כן מזהים כרטיסיות על אנונימי

שמאול צודק, אין כרטיסיות - יש ערך צבור.
זה כמו שקווים ומטרופולין לא מוכרות יותר כרטיסיות (למעט כרטיסיית שתי נסיעות לקודי נסיעה של תעריפים גבוהים), כך גם סופרבוס לא מוכרת כרטיסיות אלא ערך צבור. בכל מכרז חדש - הכרטיסיות מתות והערך הצבור מחליף אותן.
&nbsp
אבל זה לא אומר שלא ניתן להשתמש בכרטיסיות שהוטענו לפני השינויים או בחוזים משותפים בהן הכרטיסיות תקפות. בדיוק כמו שמטרופולין וקווים לא מוכרות בשום מקום בארץ כרטיסות, כך כרטיסיה שנרכשה בחברת דן - מכובדת בקווי קווים ומטרופולין בתחומי רפורמת גוש דן.
&nbsp
לכן, כנ"ל בצפון.
אבל מכשירי הכרטוס של סופרבוס כן מזהים כרטיסיות על אנונימי
 
בצפון (אזור חיפה) זה לא כל כך פשוט

שמאול צודק, אין כרטיסיות - יש ערך צבור.
זה כמו שקווים ומטרופולין לא מוכרות יותר כרטיסיות (למעט כרטיסיית שתי נסיעות לקודי נסיעה של תעריפים גבוהים), כך גם סופרבוס לא מוכרת כרטיסיות אלא ערך צבור. בכל מכרז חדש - הכרטיסיות מתות והערך הצבור מחליף אותן.
&nbsp
אבל זה לא אומר שלא ניתן להשתמש בכרטיסיות שהוטענו לפני השינויים או בחוזים משותפים בהן הכרטיסיות תקפות. בדיוק כמו שמטרופולין וקווים לא מוכרות בשום מקום בארץ כרטיסות, כך כרטיסיה שנרכשה בחברת דן - מכובדת בקווי קווים ומטרופולין בתחומי רפורמת גוש דן.
&nbsp
לכן, כנ"ל בצפון.
בצפון (אזור חיפה) זה לא כל כך פשוט
כי אגד ודן בצפון לא מכבדות ערך צבור ולכן אם לא הייתה אפשרות להטעין כרטיסיה בסופרבוס המשמעות הייתה שאי אפשר להטעין בסופרבוס חוזה משותף שאינו חופשי חודשי.
בגוש דן מטרופולין וקווים לא מוכרות כרטיסיות אבל מכבדות אותן ואגד שלא מוכרת ערך צבור מכבדת אותו.
אם סופרבוס לא תמכור כרטיסית באזור חיפה, המשמעות תהיה שהיא לא מוכרת חוזים משותפים שאינם חופשי חודשי.
רק כאשר אגד ודן בצפון יכבדו סופסוף את הערך הצבור, זה יהיה בדיוק כמו שקווים ומטרופולין לא מוכרות כרטיסיות.
 

נתנאל531

Well-known member
לא נכון

גם בחברת "סופרבוס"
לא ניתן לטעון כרטיסיות על רב קו אנונימי.
וכן המערכת לא מזהה כרטיסיות בקוד המתאים של מפעיל אחר אם טעון על רב קו אנונימי.
המדובר בקווי הצפון.
לא נכון
אני מחזיק אך ורק רב-קו אנונימי (כמה כאלו), ביצעתי מספר נסיעות מעבר (קוד 4) בשילוב אגד, מטרונית וסופרבוס (קו 55), ולא הייתה שום בעיה עם הזיהוי.
 

נתנאל531

Well-known member


לא נכון
אני מחזיק אך ורק רב-קו אנונימי (כמה כאלו), ביצעתי מספר נסיעות מעבר (קוד 4) בשילוב אגד, מטרונית וסופרבוס (קו 55), ולא הייתה שום בעיה עם הזיהוי.
 

olli3

New member
מנהל
תשובות>>>

רב קו אנונימי ברכבת, התחנות למודיעין בארלוזורוב ומילה על 347

שלום לכולם, שני דברים חדשים שלמדתי היום:
ברכבת אי אפשר יותר לקבל רב קו אנונימי בחינם. זה עולה 10 ש"ח החל מינואר. כששאל אותי הנציג למה לי רב קו אנונימי, עניתי לו שכבר יש לי רב קו שהנפקתי בקווים שאמרו לי שאי אפשר לטעון עליו כרטיסיות של רכבת (12 נסיעות למשל). הוא אמר לי שזה קשקוש וברור שאפשר, וטען לי על הרב קו את הכרטיסיה. יכול להיות שאני טועה, אבל האם אי פעם זה היה ככה, שעל רב קו של קווים אי אפשר היה לטעון כרטיסיית רכבת?

ועוד דבר מוזר, שמתי לב שהקווים של קווים ( ) למודיעין ממשיכים לצאת מהאזור הישן ולא מהאזור של 480 לי-ם. זה לא היה אמור להשתנות ב 13.1?

ועוד דבר (אחרון), אני שוב רוצה לשבח את קו 347 לרעננה. הוא צובר יותר ויותר פופולריות. לדעתי אפשר בשקט להגדיל את התדירות שלו בבוקר עוד, למשל בין 8 ל 9 לכל 20 דקות, כמו שעשו בין 7 ל 8. עכשיו כשקומברס עברו לרעננה יורדים הרבה יותר אנשים באזור התעשייה, בתחנה שמתחת לבניין החדש.
תשובות>>>
1. בולשיט אחד גדול, מאז ומתמיד ניתן לטעון כל חוזה שרק תרצה של כל מפעיל שהוא, כולל רכבת ישראל ברב קו. אסייג ואומר שמיום שמפעיל הצטרף לרב קו (לרכבת לא היה כרטיס חכם לפני כן), ניתן היה להשתמש ברב קו קיים לטעינת חוזה כזה או אחר. כמ וכן, המגבלה היחידה היא לטעינת עד 8 חוזים במקביל, כשחוזה מתרוקן הוא מפנה את מקומו לחוזים נוספים.
&nbsp
2. לא היה שום תכנון לשנות את מיקום היציאה של קווי חברת קווים למודיעין, סך הכל שינו את תחנת היעד כדי לאחד בין הקווים שמגיעים למקום. מי שמשתמש באפליקציות יודע שזה משגע מאד, אינספור התחנות האלו במתחם רכבת מרכז, כל הקווים שמגיעים לתחנתם הסופית ברכבת מרכז, מן הראוי שכולם יוגדרו כתחנה אחת בלבד, גם אם פיזית מדובר במספר תחנות הורדה. אבל זה לא רק אפליקציות, גם שם אחיד ומספר תחנה אחיד לכל הקווים שמסיימים במקום זה חשוב.
&nbsp
3. לא בקלות, התקציב תקוע בשל הבחירות ותגבור משמע תוספת תשומות, שזה אומר שמדובר בכסף שהאוצר מעביר למשרד התחבורה ומשרד התחבורה מחלחק אותו בין המחוזות השונים. אופציה שנייה, היא לקחת מקו כזה או אחר ולהעביר ל347, פחות נראה לי שיקרה בזמן הקרוב. אבל בהחלט, היה ידוע עוד טרם הפעלתו שהקו יצבור תאוצה באופן מרשים.
 

אורי404

New member
העיקר פתחו בסוף את דרך הבריגדה היהודית לקו אוטובוסים

תשובות>>>
1. בולשיט אחד גדול, מאז ומתמיד ניתן לטעון כל חוזה שרק תרצה של כל מפעיל שהוא, כולל רכבת ישראל ברב קו. אסייג ואומר שמיום שמפעיל הצטרף לרב קו (לרכבת לא היה כרטיס חכם לפני כן), ניתן היה להשתמש ברב קו קיים לטעינת חוזה כזה או אחר. כמ וכן, המגבלה היחידה היא לטעינת עד 8 חוזים במקביל, כשחוזה מתרוקן הוא מפנה את מקומו לחוזים נוספים.
&nbsp
2. לא היה שום תכנון לשנות את מיקום היציאה של קווי חברת קווים למודיעין, סך הכל שינו את תחנת היעד כדי לאחד בין הקווים שמגיעים למקום. מי שמשתמש באפליקציות יודע שזה משגע מאד, אינספור התחנות האלו במתחם רכבת מרכז, כל הקווים שמגיעים לתחנתם הסופית ברכבת מרכז, מן הראוי שכולם יוגדרו כתחנה אחת בלבד, גם אם פיזית מדובר במספר תחנות הורדה. אבל זה לא רק אפליקציות, גם שם אחיד ומספר תחנה אחיד לכל הקווים שמסיימים במקום זה חשוב.
&nbsp
3. לא בקלות, התקציב תקוע בשל הבחירות ותגבור משמע תוספת תשומות, שזה אומר שמדובר בכסף שהאוצר מעביר למשרד התחבורה ומשרד התחבורה מחלחק אותו בין המחוזות השונים. אופציה שנייה, היא לקחת מקו כזה או אחר ולהעביר ל347, פחות נראה לי שיקרה בזמן הקרוב. אבל בהחלט, היה ידוע עוד טרם הפעלתו שהקו יצבור תאוצה באופן מרשים.
העיקר פתחו בסוף את דרך הבריגדה היהודית לקו אוטובוסים
אחרי למעלה מ-15 שנים, שדרך הבריגדה היהודית הייתה פתוחה ברציפות מהצומת הבריגדה היהודית-דרך ירושלים ועד למחלף שמריהו, סוף-סוף פתחו קו אוטובוסים סדיר
 

טנק2

New member
צריך להפוך אותה לציר אוטובוסים אמיתי

העיקר פתחו בסוף את דרך הבריגדה היהודית לקו אוטובוסים
אחרי למעלה מ-15 שנים, שדרך הבריגדה היהודית הייתה פתוחה ברציפות מהצומת הבריגדה היהודית-דרך ירושלים ועד למחלף שמריהו, סוף-סוף פתחו קו אוטובוסים סדיר
צריך להפוך אותה לציר אוטובוסים אמיתי
שיתן חלופה ל29 ההיסטורי. ציר בן יהודה בכ"ס, ויצמן ברעננה, דרך אזור התעשייה ושכונת נווה זמר הענקית, הבריגדה-הבין תחומי, השכונות שיתוכננו על שדה התעופה שייסגר ב15.4 (החלטת יועמ"ש) וכניסה דרך איילון דרום לכיוון שבעת הכוכבים ואזור התעשייה החדש (סיום במרינה)
התכנית כאן
קו מספר 49
קווים 19, 11 ו8 הקיים ברעננה ישמשו כמתגברים על הצירים האלה. (בכ"ס קו 49 לא מתחיל בבן יהודה ישר כדי לאסוף נוסעים מקניון ערים ומבית חולים מאיר, ורק אחר כך לעבור בקניון החדש שליד הירוקה ובאזור התעשייה רעננה).

לגבי קו 39-הוא ככל בתכנית שלי מספק חלופה מהירה ל49, לצד 11,12, דרך הצירים האלה, כי בכל זאת מדובר בקו קצת מאסף.
 

אורי404

New member
אכן קיימות דרכים, שאין בהן מספיק שימוש בקווי אוטובוסים

צריך להפוך אותה לציר אוטובוסים אמיתי
שיתן חלופה ל29 ההיסטורי. ציר בן יהודה בכ"ס, ויצמן ברעננה, דרך אזור התעשייה ושכונת נווה זמר הענקית, הבריגדה-הבין תחומי, השכונות שיתוכננו על שדה התעופה שייסגר ב15.4 (החלטת יועמ"ש) וכניסה דרך איילון דרום לכיוון שבעת הכוכבים ואזור התעשייה החדש (סיום במרינה)
התכנית כאן
קו מספר 49
קווים 19, 11 ו8 הקיים ברעננה ישמשו כמתגברים על הצירים האלה. (בכ"ס קו 49 לא מתחיל בבן יהודה ישר כדי לאסוף נוסעים מקניון ערים ומבית חולים מאיר, ורק אחר כך לעבור בקניון החדש שליד הירוקה ובאזור התעשייה רעננה).

לגבי קו 39-הוא ככל בתכנית שלי מספק חלופה מהירה ל49, לצד 11,12, דרך הצירים האלה, כי בכל זאת מדובר בקו קצת מאסף.
אכן קיימות דרכים, שאין בהן מספיק שימוש בקווי אוטובוסים
כמו דרך הבריגדה היהודית או כביש 471 או דרך אם המושבות.
אכן מסלול קו 29 הוא שילוב של קו שכונתי (לרבות המסלול בנוף ים) +עירוני + בינעירוני/פרברי.
בקו BRT לא יהיה המסלול דרך נוף ים, בדומה לחלק מחלופות 29, דרך אזור התעשייה. חלק משולטות "29", חלק "12" וחלק "39".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה