בהחלט כל הכבוד לו ולממשלה כולה ושאר העוסקים במלאכה. אבל חבל מאוד שנזקקנו לאירועי שמיני עצרת התשפ"ד כדי להגיע לזה (גם בראש של נתניהו וגם בכלל).אין על נתניהו
מלך!!!!
שילמת על זה בריבית דריבית.אין על נתניהו
מלך!!!!
הם נושאים בנטל של לימוד התורה, בזכותם חיילי צה''ל מצליחיםאכן , כל הכבוד לביבי ולממשלתו ( כולל בן גביר וסמוטריץ ) , שזנח את הדרך של "שטחים תמורת" והבין שמול האויבים סביב מה שעובד באמת זה כוח ועוד כוח.
מצד שני להפעלת הכוח יש מחיר - המילואימניקים נשחקים נקראים שוב ושוב להלחם וסקטור שלם של כ 15% מהאוכלוסיה לא מוכן לשאת בנטל ולהתגייס לצבא ( הכוונה לחרדים לא לערבים ).
עם כל הכבוד ללימוד תורה ושמירת המסורת , אני לא רואה את הקשר בין לימוד תורה לבין הצלחה בשדה הקרב מול החיזבאללה והחמאס. מה גם שחלק מהחרדים הם בכלל בצד של האויב ופוגעים פיזית בחיילים חרדים שכן מתגייסים .הם נושאים בנטל של לימוד התורה, בזכותם חיילי צה''ל מצליחים
בור ועם הארץ ביהדותהם נושאים בנטל של לימוד התורה, בזכותם חיילי צה''ל מצליחים
אבל השמאלנים כבר התחילו לומר שזאת מלחמה מיותרת.בור ועם הארץ ביהדות
במלחמת מצווה (לפי הרמב"ם מלחמת הגנה על עם ישראל מפני אויב שתקף אותו).
כל מי שיכול להשתתף חייב, כולל "חתן מחדרו וכלה מחופתה"
כלומר גם מי שבדרך כלל פטור.
זה לא בדיון הזה. כאן הם צריכים לצווח שמדובר במלחמה שלדעתם התורה קובעת לגביה שעל כוולם להילחם. בדיון מקביל או בעוד כחצי שעה, תוכל למצוא את הטענה הסותרת לחלוטין בנסיון לטעון שביבי פויה וכו'.אבל השמאלנים כבר התחילו לומר שזאת מלחמה מיותרת.
בניגוד למלחמת רשות, שצריכה לקבל את אישור המלוכה (היום הממשלה),שמדובר במלחמה שלדעתם התורה קובעת לגביה שעל כוולם להילחם
א. מציע שתקרא שוב את דברי עליהם אתה מגיב. קצת פספסת את הנקודה.בניגוד למלחמת רשות, שצריכה לקבל את אישור המלוכה (היום הממשלה),
מלחמת מצווה אינה דורשת אישור סנהדרין (כיום בערך אישור רבני).
ברגע שיש מלחמת מצווה
שהגדרתה בהקשר הנידון: "עזרת ישראל מיד צר שבא עליהם".
חובה על כולם להתגייס למלחמה, גם אלו שבד"כ פטורים,
בלי לחכות לאישור על.
לא פיספסתי את הנקודה,א. מציע שתקרא שוב את דברי עליהם אתה מגיב. קצת פספסת את הנקודה.
ב. לגופם של דבריך, יש כידוע מי שסבורים אחרת. מדובר ככה"נ בפוסקים לא פחות גדולים ממך.
אכן, לא הרגשתי צורך להצביע עליה במפורש. סברתי לתומה שהקוראים יידעו לזהותה לבד. אגב אני עדיין סבור כך. זה שבמקרה שלך זה לא עבד, צפוי אמנם, אם כי לא חשבתי על זה מראש, אבל לא מרגיש צורך לקחת על כך אחריות. עמך הסליחה.לא פיספסתי את הנקודה,
כי לא כתבת שום נקודה.
בסדר חמוד. אבוא אליך לגג האולימפוס לשיעורי עברית מתישהו. אין ספק בכללכתבת משפט, שלא היה עברית מובנת, ולא היה מאחוריו שום היגיון דיקדוקי,
מריחה רגילה
ולכן הארתי רק נקודה מסוימת,.
אכילת נבלות וטריפות שיבשה את דעתךבור ועם הארץ ביהדות
במלחמת מצווה (לפי הרמב"ם מלחמת הגנה על עם ישראל מפני אויב שתקף אותו).
כל מי שיכול להשתתף חייב, כולל "חתן מחדרו וכלה מחופתה"
כלומר גם מי שבדרך כלל פטור.
עוד לא הוכח שלימוד תורה עוזר למישהו/משהוהם נושאים בנטל של לימוד התורה, בזכותם חיילי צה''ל מצליחים
וכמה הוכח שהצבא עוזר ב 7 לאוקטובר?עוד לא הוכח שלימוד תורה עוזר למישהו/משהו
אם לא היה צבא ב7.10 ישראל היתה נופלת ונסראלה היה ראש הממשלה,וכמה הוכח שהצבא עוזר ב 7 לאוקטובר?
"אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר" נכתב במקורות
בוודאי שהוכח.עוד לא הוכח שלימוד תורה עוזר למישהו/משהו
ופוגעים בחיילים ומצביעים לממדני ביחד עם השמאל?הם נושאים בנטל של לימוד התורה, בזכותם חיילי צה''ל מצליחים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.