רבי יצחק ברייטער-התקליטור התורני
הסתכלתי היום בתקליטור התורני ומצאתי את ספר "הנהגות הצדיקים" או משהו כזה ושם מצאתי את הקטע הזה: ---------- סדר היום מרבי יצחק ברייטער ע"פ דעת רבי נחמן מברסלב: א. התקשרות להצדיק, בכניסת הלילה יאמר הריני רוצה לעבוד את השי"ת באמת ובאמונה ובשמחה, ובכן אני מקשר א"ע בכל מחשבה דיבור ומעשה שלי של כל היום, להצדיקים אמתיים וכו', וקודם כל תפלה יאמר, הריני מקשר א"ע בתפלתי להצדיקים אמיתיים. (ועיין בספר שער הגלגולים הקדמה ל"ח שציוה האריז"ל להרח"ו זלל"ה להתדבק לצדיקים קודם התפילה ובייחוד ציוה לו על ר' עקיבא. וכוונת ההתקשרות הוא להתפלל אל השי"ת על דעת אמונתם והשגתם בהשי"ת וע"ד ידיעתם ברום מעלת התפלה והצירופי שמות ותיקוני העולמות הנעשים ע"י התפלה): ב. תפלת ערבית, יתפלל במתינות ובכח ובכוונה ובשמחה ובקול נעים וידקדק באמרו שם הק' ב"ה לבטא היטב החולם, וגם ידגיש ה"יוד" כזה "אדני", וכל השמות יאמר ביראה, כי בתפלה זאת ממתיקים כל הדינים, וזוכין להתחזק, לעמוד נגד כל הירידות והחשכות והמניעות שעוברין על כל אדם, בבחי' שומר עמו ישראל לעד: ג. קשעהמ"ט, יקרא במתינות ובשמחה וכנ"ל, ובזה מתקן פגמיו של כל היום, וכל פגמי הברית ר"ל, בבחי' הקורא קשע"מ מזיקין בדלין הימנו: ד. מארי דחושבנא, יודה להשי"ת על כל הטוב, שזכה לעשות ביום ההוא, ויתוודה על כל פגמיו, דיבור ומעשה, ויבקש מהשי"ת מחילה סליחה וכפרה, ושיעזרוהו מעתה להיות כרצונו ית': ה. חצות לילה, יקום ויתאבל מאד על חורבן ביהמ"ק, ועל העלמת אור הצדיק האמת ועל חטאיו ועונותיו ופשעיו ומדותיו ותאותיו הרעות, שמעכבין בנין ביהמ"ק, וימצא א"ע בכל מה שעובר עליו באמירת תיקון חצות, ויבקש מהשי"ת גאולת וישועת כל ישראל, וגם גאולת נפשו מהיצה"ר, האורב לו תמיד, זמן חצות מתחיל תמיד מן שש שעות אחר יציאת הכוכבים ונמשך זמנו שתי שעות: ו. זכרון בעלמא דאתי, כשיתעורר משנתו יאמר מודה וכו', ויזכור מיד בעולם הבא, ויתפלל להשי"ת שיעזרוהו להתנהג בכל היום בקדושה ויחדש ההתקשרות כבכניסת הלילה הנ"ל: ז. השכמה, יתנער לקום קודם עלות השחר לעסוק בעבודת השי"ת ובזה יזכה לשלימות האמונה, ולהאיר עליו אור האמת ודעת גדול ויזכה לכנוס לכל שערי הקדושה, ובאור בוקר יתלה עיניו למרום ויסתכל על השמים: ח. הכנות התפלה, לא יאכל ולא ישתה ולא ידבר קודם התפלה, וגם הדיבור המוכרח מאד יקצר וכזה תהיה תפלתו רצויה, כי צריכין להכניס כל כוחו וכוונתו בדיבורי התפלה לכן אין להחליש ולהפסיק הרצונות של נפשו המתגעגעת לשפוך שיחה לפני קונה: ט. מקוה, יטביל א"ע בכל יום ובזה יתקדש ויצא מכל טומאת עונותיו ויתקרב להשי"ת באמת, ויושע מכל הצרות בגו"ר בבחי' מקוה ישראל ה' מושיע בעת צרה: י. שחרית יתפלל בבוקר השכם במתינות וכנ"ל, ולא יפסיק בדיבור מהתחלת התפלה עד סופה, ויתפלל בסידור, ולא יפנה אנה ואנה, ויענה אמן, ויה"ר, וברכו וקדושה בכל כחו, וכוונתו ובשמחה וכנ"ל, ובזה יזכה להאיר עליו ועל כל העולם, אור שבעת הימים המתחדש בכל יום, בבחי' אור חדש על ציון תאיר ונזכה כולנו וכו':
הסתכלתי היום בתקליטור התורני ומצאתי את ספר "הנהגות הצדיקים" או משהו כזה ושם מצאתי את הקטע הזה: ---------- סדר היום מרבי יצחק ברייטער ע"פ דעת רבי נחמן מברסלב: א. התקשרות להצדיק, בכניסת הלילה יאמר הריני רוצה לעבוד את השי"ת באמת ובאמונה ובשמחה, ובכן אני מקשר א"ע בכל מחשבה דיבור ומעשה שלי של כל היום, להצדיקים אמתיים וכו', וקודם כל תפלה יאמר, הריני מקשר א"ע בתפלתי להצדיקים אמיתיים. (ועיין בספר שער הגלגולים הקדמה ל"ח שציוה האריז"ל להרח"ו זלל"ה להתדבק לצדיקים קודם התפילה ובייחוד ציוה לו על ר' עקיבא. וכוונת ההתקשרות הוא להתפלל אל השי"ת על דעת אמונתם והשגתם בהשי"ת וע"ד ידיעתם ברום מעלת התפלה והצירופי שמות ותיקוני העולמות הנעשים ע"י התפלה): ב. תפלת ערבית, יתפלל במתינות ובכח ובכוונה ובשמחה ובקול נעים וידקדק באמרו שם הק' ב"ה לבטא היטב החולם, וגם ידגיש ה"יוד" כזה "אדני", וכל השמות יאמר ביראה, כי בתפלה זאת ממתיקים כל הדינים, וזוכין להתחזק, לעמוד נגד כל הירידות והחשכות והמניעות שעוברין על כל אדם, בבחי' שומר עמו ישראל לעד: ג. קשעהמ"ט, יקרא במתינות ובשמחה וכנ"ל, ובזה מתקן פגמיו של כל היום, וכל פגמי הברית ר"ל, בבחי' הקורא קשע"מ מזיקין בדלין הימנו: ד. מארי דחושבנא, יודה להשי"ת על כל הטוב, שזכה לעשות ביום ההוא, ויתוודה על כל פגמיו, דיבור ומעשה, ויבקש מהשי"ת מחילה סליחה וכפרה, ושיעזרוהו מעתה להיות כרצונו ית': ה. חצות לילה, יקום ויתאבל מאד על חורבן ביהמ"ק, ועל העלמת אור הצדיק האמת ועל חטאיו ועונותיו ופשעיו ומדותיו ותאותיו הרעות, שמעכבין בנין ביהמ"ק, וימצא א"ע בכל מה שעובר עליו באמירת תיקון חצות, ויבקש מהשי"ת גאולת וישועת כל ישראל, וגם גאולת נפשו מהיצה"ר, האורב לו תמיד, זמן חצות מתחיל תמיד מן שש שעות אחר יציאת הכוכבים ונמשך זמנו שתי שעות: ו. זכרון בעלמא דאתי, כשיתעורר משנתו יאמר מודה וכו', ויזכור מיד בעולם הבא, ויתפלל להשי"ת שיעזרוהו להתנהג בכל היום בקדושה ויחדש ההתקשרות כבכניסת הלילה הנ"ל: ז. השכמה, יתנער לקום קודם עלות השחר לעסוק בעבודת השי"ת ובזה יזכה לשלימות האמונה, ולהאיר עליו אור האמת ודעת גדול ויזכה לכנוס לכל שערי הקדושה, ובאור בוקר יתלה עיניו למרום ויסתכל על השמים: ח. הכנות התפלה, לא יאכל ולא ישתה ולא ידבר קודם התפלה, וגם הדיבור המוכרח מאד יקצר וכזה תהיה תפלתו רצויה, כי צריכין להכניס כל כוחו וכוונתו בדיבורי התפלה לכן אין להחליש ולהפסיק הרצונות של נפשו המתגעגעת לשפוך שיחה לפני קונה: ט. מקוה, יטביל א"ע בכל יום ובזה יתקדש ויצא מכל טומאת עונותיו ויתקרב להשי"ת באמת, ויושע מכל הצרות בגו"ר בבחי' מקוה ישראל ה' מושיע בעת צרה: י. שחרית יתפלל בבוקר השכם במתינות וכנ"ל, ולא יפסיק בדיבור מהתחלת התפלה עד סופה, ויתפלל בסידור, ולא יפנה אנה ואנה, ויענה אמן, ויה"ר, וברכו וקדושה בכל כחו, וכוונתו ובשמחה וכנ"ל, ובזה יזכה להאיר עליו ועל כל העולם, אור שבעת הימים המתחדש בכל יום, בבחי' אור חדש על ציון תאיר ונזכה כולנו וכו':