רביעי קובני בביילטינו!
כמו בכל יום רביעי, מחכה לכם ערב שמתחיל ב9 ורבע עם לימוד סלסה קובנית בכל הרמות. את רמת המאסטר ילמד האחד והיחיד - יהודה ארי! לפי התגובות כאן בפורום, אני חושב שאתם מתחילים לקבל מושג לגבי מה שהולך בשיעורים שלו. משעה 10 וחצי - DJ Paco יחד איתי עם המוזיקה בערב שכולו מוזיקה קובנית מעולה מההתחלה ועד הסוף! כל הדברים האלה מתרחשים ברח' קרליבך 29 בת"א, הכניסה תעלה לכם 30 ש"ח ויש חניה בצמוד, בכמות ובחינם. נתראה שם!
כמו בכל יום רביעי, מחכה לכם ערב שמתחיל ב9 ורבע עם לימוד סלסה קובנית בכל הרמות. את רמת המאסטר ילמד האחד והיחיד - יהודה ארי! לפי התגובות כאן בפורום, אני חושב שאתם מתחילים לקבל מושג לגבי מה שהולך בשיעורים שלו. משעה 10 וחצי - DJ Paco יחד איתי עם המוזיקה בערב שכולו מוזיקה קובנית מעולה מההתחלה ועד הסוף! כל הדברים האלה מתרחשים ברח' קרליבך 29 בת"א, הכניסה תעלה לכם 30 ש"ח ויש חניה בצמוד, בכמות ובחינם. נתראה שם!