רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות

מצב
הנושא נעול.

עומר M

New member
רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות

רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות
אני צריך להגיע למפעל מב"ת (מפעל של התעשיה האוירית) שנמצא איפשהוא באיזור התעשייה של יהוד. ידוע לי שיש אוטובוס שמגיע לשם מהתחנה המרכזית של תל אביב אולם לא ידוע לי מה מספרו. אשמח אם תוכלו לומר לי מה מספר הקו. כמו כן איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים?
 

טיפ_טיפ

New member
475

רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות
אני צריך להגיע למפעל מב"ת (מפעל של התעשיה האוירית) שנמצא איפשהוא באיזור התעשייה של יהוד. ידוע לי שיש אוטובוס שמגיע לשם מהתחנה המרכזית של תל אביב אולם לא ידוע לי מה מספרו. אשמח אם תוכלו לומר לי מה מספר הקו. כמו כן איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים?
475
קו 475 של אגד רד בתחנה מול "קוסמוס" ותחצה את הכביש. תדירות הקו :בשעות היום כל 20 דק' החל מ 1800 כל חצי שעה
 

ארזS

New member
קו 475 וגם קו 37 של קווים.

רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות
אני צריך להגיע למפעל מב"ת (מפעל של התעשיה האוירית) שנמצא איפשהוא באיזור התעשייה של יהוד. ידוע לי שיש אוטובוס שמגיע לשם מהתחנה המרכזית של תל אביב אולם לא ידוע לי מה מספרו. אשמח אם תוכלו לומר לי מה מספר הקו. כמו כן איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים?
קו 475 וגם קו 37 של קווים.
קו 37 יוצא מהתחנה המרכזית ונכנס לתוך יהוד.
 

ליילנד

New member
../images/Emo45.gifנכון, גם 37 של קווים אבל עדיף

קו 475 וגם קו 37 של קווים.
קו 37 יוצא מהתחנה המרכזית ונכנס לתוך יהוד.
נכון, גם 37 של קווים אבל עדיף
כמו שטיפ טיפ
אמרה 475 של אגד ולרדת ע"י קוסמוס כיוון שעם 37 זה יותר רחוק ויותר ללכת.
 

ה דרומי

New member
הקסמוס זה מקום חדש שנפתח לא מזמן

רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות
אני צריך להגיע למפעל מב"ת (מפעל של התעשיה האוירית) שנמצא איפשהוא באיזור התעשייה של יהוד. ידוע לי שיש אוטובוס שמגיע לשם מהתחנה המרכזית של תל אביב אולם לא ידוע לי מה מספרו. אשמח אם תוכלו לומר לי מה מספר הקו. כמו כן איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים?
הקסמוס זה מקום חדש שנפתח לא מזמן
 

עומר M

New member
תודה, ומה לגבי מצומת הטייסים?

רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות
אני צריך להגיע למפעל מב"ת (מפעל של התעשיה האוירית) שנמצא איפשהוא באיזור התעשייה של יהוד. ידוע לי שיש אוטובוס שמגיע לשם מהתחנה המרכזית של תל אביב אולם לא ידוע לי מה מספרו. אשמח אם תוכלו לומר לי מה מספר הקו. כמו כן איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים?
תודה, ומה לגבי מצומת הטייסים?
איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים? האם המקום נמצא מדרום או ממערב לצומת הטייסים?
 

עומר M

New member
תודה, ואיך מגיעים מצומת הטייסים?

רבותיי, זקוק לעזרתכם בדחיפות
אני צריך להגיע למפעל מב"ת (מפעל של התעשיה האוירית) שנמצא איפשהוא באיזור התעשייה של יהוד. ידוע לי שיש אוטובוס שמגיע לשם מהתחנה המרכזית של תל אביב אולם לא ידוע לי מה מספרו. אשמח אם תוכלו לומר לי מה מספר הקו. כמו כן איזה אוטובוס מגיע לשם מצומת הטייסים?
תודה, ואיך מגיעים מצומת הטייסים?
איזה אוטוסוס מגיע לשם מצומת הטייסים? האם המפעל נמצא מדרום או ממערב לצומת?
 

ארזS

New member
מצומת הטייסים גם 475

תודה, ואיך מגיעים מצומת הטייסים?
איזה אוטוסוס מגיע לשם מצומת הטייסים? האם המפעל נמצא מדרום או ממערב לצומת?
מצומת הטייסים גם 475
ואת מיקומו של המפעל אינני יודע. אולי הגב' ליילנד שחברה כאן בפורום יודעת. היא גרה שם בסביבה. סביר שכשהיא תהיה כאן תקבל תשובה מדוייקת.
 

ליילנד

New member
נכון 475 של אגד וגם 78 של קווים

מצומת הטייסים גם 475
ואת מיקומו של המפעל אינני יודע. אולי הגב' ליילנד שחברה כאן בפורום יודעת. היא גרה שם בסביבה. סביר שכשהיא תהיה כאן תקבל תשובה מדוייקת.
נכון 475 של אגד וגם 78 של קווים
אבל 78 (שמגיע מפ"ת) עוב בערך פעם בשעה, אבל נכנס לתוך אזור התעשיה.
 

ליילנד

New member
אני חושבת שגם 476 ו-468

נכון 475 של אגד וגם 78 של קווים
אבל 78 (שמגיע מפ"ת) עוב בערך פעם בשעה, אבל נכנס לתוך אזור התעשיה.
אני חושבת שגם 476 ו-468
שמגיעים מהשטחים עוברים בצומת הטייסים של אגד וסופרבוס, אני חושבת, כמעט בטוחה שהם לענין זה זהים ל-475.
 

טיפ_טיפ

New member
476 ו-468

אני חושבת שגם 476 ו-468
שמגיעים מהשטחים עוברים בצומת הטייסים של אגד וסופרבוס, אני חושבת, כמעט בטוחה שהם לענין זה זהים ל-475.
476 ו-468
בתור תושבת שוהם לשעבר 476-זהה ל475 אלא שבמקום לסיים את המסלול בתחנה המרכזית בלוד המסלול של 476 מסתיים בשוהם , ובנוסף התדירות שלו נמוכה מאוד (בערך 5 נסיעות לכל כיוון בכל יום) 468-עוד אח חורג של 475, מסלול זהה שמתפצל בצומת הבאה אחרי צומת בני עטרות ,שם פונה 468 לכיוון המושבים טירת יהודה, ברקת וגבעת כ"ח. כולם אגב, מזרחיים לשוהם ונמצאים מערבית לקו הירוק.
 

עומר M

New member
תודה רבה רבה לכולכם ../images/Emo13.gif

476 ו-468
בתור תושבת שוהם לשעבר 476-זהה ל475 אלא שבמקום לסיים את המסלול בתחנה המרכזית בלוד המסלול של 476 מסתיים בשוהם , ובנוסף התדירות שלו נמוכה מאוד (בערך 5 נסיעות לכל כיוון בכל יום) 468-עוד אח חורג של 475, מסלול זהה שמתפצל בצומת הבאה אחרי צומת בני עטרות ,שם פונה 468 לכיוון המושבים טירת יהודה, ברקת וגבעת כ"ח. כולם אגב, מזרחיים לשוהם ונמצאים מערבית לקו הירוק.
תודה רבה רבה לכולכם

תודה רבה רבה לכולכם
הגעתי וחזרתי בשלום... איזה יופי שהפורום הזה קיים, ויש פה אנשים שתמיד שמחים לעזור...
 

עומר M

New member
475, לא 745...

איך נסעתי...
נסעתי בקו 943 מחדרה עד צומת הטייסים (קו שנוסע בדיוק פעם ביום...) ומשם בקו 745 תחנה אחת עד למקום חפצי. ושוב תודה לכל מי שעזר. עומר
475, לא 745...
התכוונתי כמובן לקו 475, לא 745...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה