ראש העין - שיפור שירות, כתבה.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
ראש העין - שיפור שירות, כתבה.

ראש העין - שיפור שירות, כתבה.
ניתן לצפות בכתבה כאן: https://www.facebook.com/tachbura.org/posts/887052897987851

וקישור למי שאינו בעל פייסבוק: https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...41_10152527162959365_786086211078137355_n.jpg

השינויים:

1. קו ישיר בין ראש העין לתל אביב.
2. תוספת נסיעות לקו 282 של דן.
3. תוספת נסיעות בלילות לקו 27 מפתח תקווה לראש העין.

ועוד מספר שיוניים עירוניים. על פי הכתבה, השינויים יחלו בזמן הקרוב.
 
מה ההבדל בין סעיף 1 לסעיף 2?

ראש העין - שיפור שירות, כתבה.
ניתן לצפות בכתבה כאן: https://www.facebook.com/tachbura.org/posts/887052897987851

וקישור למי שאינו בעל פייסבוק: https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...41_10152527162959365_786086211078137355_n.jpg

השינויים:

1. קו ישיר בין ראש העין לתל אביב.
2. תוספת נסיעות לקו 282 של דן.
3. תוספת נסיעות בלילות לקו 27 מפתח תקווה לראש העין.

ועוד מספר שיוניים עירוניים. על פי הכתבה, השינויים יחלו בזמן הקרוב.
מה ההבדל בין סעיף 1 לסעיף 2?
קו 282 אינו קו ישיר בין ראש העין לתל אביב?
 

אוהדא11

New member
מה זה קו 250 שנוסע דרך כבישים 5 ו- 4 ?

ראש העין - שיפור שירות, כתבה.
ניתן לצפות בכתבה כאן: https://www.facebook.com/tachbura.org/posts/887052897987851

וקישור למי שאינו בעל פייסבוק: https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...41_10152527162959365_786086211078137355_n.jpg

השינויים:

1. קו ישיר בין ראש העין לתל אביב.
2. תוספת נסיעות לקו 282 של דן.
3. תוספת נסיעות בלילות לקו 27 מפתח תקווה לראש העין.

ועוד מספר שיוניים עירוניים. על פי הכתבה, השינויים יחלו בזמן הקרוב.
מה זה קו 250 שנוסע דרך כבישים 5 ו- 4 ?
 
זה לא קו ישיר לת"א, הוא עוצר בתחנות בציר

מה זה קו 250 שנוסע דרך כבישים 5 ו- 4 ?
זה לא קו ישיר לת"א, הוא עוצר בתחנות בציר
ז'בוטינסקי הקדוש.
האמת היא שקו 251 מיותר כי קווי 7 ו-27 מקשרים בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה.
קו 250 מקשר בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, בנוסף לקישור לדרך בגין ולתחנה המרכזית בת"א.
קו 282 הוא קו די ישיר לצפון ומרכז תל אביב עם תחנות בצומת ירקון, בכפר הירוק ובגלילות.
250 הוא בעצם המקבילה של 567 ו-282 המקבילה של 149.

לדעתי צריך לבטל את 251 (זה כנראה יקרה מתישהו לאחר הפעלת קו 1), להפוך את 250 לקו הפועל כל היום בתדירות גבוהה ולתגבר מאוד את 282 בשעות השיא.
אני לא בטוח שיש צורך בקו ישיר יותר מ-282.
אבל סביר להניח שכאשר יהיה קו אדום (ואולי עוד לפני כן לאחר הטמעת קו 1), 250 יקוצר ולא יגיע לתל אביב ואז 282 יהפוך לקו העיקרי בין ראש העין לתל אביב.
 

אורי404

New member
באופן כללי אני מסכים איתך

זה לא קו ישיר לת"א, הוא עוצר בתחנות בציר
ז'בוטינסקי הקדוש.
האמת היא שקו 251 מיותר כי קווי 7 ו-27 מקשרים בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה.
קו 250 מקשר בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, בנוסף לקישור לדרך בגין ולתחנה המרכזית בת"א.
קו 282 הוא קו די ישיר לצפון ומרכז תל אביב עם תחנות בצומת ירקון, בכפר הירוק ובגלילות.
250 הוא בעצם המקבילה של 567 ו-282 המקבילה של 149.

לדעתי צריך לבטל את 251 (זה כנראה יקרה מתישהו לאחר הפעלת קו 1), להפוך את 250 לקו הפועל כל היום בתדירות גבוהה ולתגבר מאוד את 282 בשעות השיא.
אני לא בטוח שיש צורך בקו ישיר יותר מ-282.
אבל סביר להניח שכאשר יהיה קו אדום (ואולי עוד לפני כן לאחר הטמעת קו 1), 250 יקוצר ולא יגיע לתל אביב ואז 282 יהפוך לקו העיקרי בין ראש העין לתל אביב.
באופן כללי אני מסכים איתך
לדעתי, אם "אפיקים" היו בתוך הכרטוס המשותף עם "קווים" ועם חברות אחרות, היה קל באופן משמעותי להגיע מראש העין לתל אביב וחזרה. להגיע באמצעות קו 286, שעובר ליד ראש העין ולנסוע בו לתל אביב וחזרה.
כך גם קו 284 לכיוון תל השומר היה יעיל לבעלי הכרטיסים השונים, שגרים בראש העין.
אני לא אומר, שמה שכתבתי הוא ה-פתרון. אבל לדעתי זה עדיף על המצב הקיים.

עוד לגבי קו בתכניות הפיתוח - הייתה בעבר כוונה להמשיך בפעימות של הרפורמה. אם הבנתי נכון הייתה כוונה לפתוח קו סדיר מראש העין, דרך כביש 471 לאלוף שדה. מאלוף שדה לתל אביב, כנראה ממשיכים בקווים השונים. לדעתי יש מקום להפעלת קו אוטובוס הזה.

לגבי 251 - בעבר היה קו עם נסיעות בודדות מיישובי דרום השרון (מתן, נירית וירחיב) לתל אביב דרך פתח תקווה. אם אני לא טועה קו 151. קו זה בוטל וכנראה כפי שכתבת מוטב כך לבצע בקו 251.
 
זו יכולה להיות בדיחה לא רעה...שלראש העין יהיה

באופן כללי אני מסכים איתך
לדעתי, אם "אפיקים" היו בתוך הכרטוס המשותף עם "קווים" ועם חברות אחרות, היה קל באופן משמעותי להגיע מראש העין לתל אביב וחזרה. להגיע באמצעות קו 286, שעובר ליד ראש העין ולנסוע בו לתל אביב וחזרה.
כך גם קו 284 לכיוון תל השומר היה יעיל לבעלי הכרטיסים השונים, שגרים בראש העין.
אני לא אומר, שמה שכתבתי הוא ה-פתרון. אבל לדעתי זה עדיף על המצב הקיים.

עוד לגבי קו בתכניות הפיתוח - הייתה בעבר כוונה להמשיך בפעימות של הרפורמה. אם הבנתי נכון הייתה כוונה לפתוח קו סדיר מראש העין, דרך כביש 471 לאלוף שדה. מאלוף שדה לתל אביב, כנראה ממשיכים בקווים השונים. לדעתי יש מקום להפעלת קו אוטובוס הזה.

לגבי 251 - בעבר היה קו עם נסיעות בודדות מיישובי דרום השרון (מתן, נירית וירחיב) לתל אביב דרך פתח תקווה. אם אני לא טועה קו 151. קו זה בוטל וכנראה כפי שכתבת מוטב כך לבצע בקו 251.
זו יכולה להיות בדיחה לא רעה...שלראש העין יהיה
קו לתל אביב דרך אלוף שדה ולשכנתה הקטנטנה ממערב - לא.
אבל אני לא אתפלא אם אפילו זה יקרה.
קווי אפיקים לא נותנים פתרון לראש העין כי הם לא נכנסים לתוכה.
 

אורי404

New member
יהיה פתרון מסוים בקווי אפיקים

זו יכולה להיות בדיחה לא רעה...שלראש העין יהיה
קו לתל אביב דרך אלוף שדה ולשכנתה הקטנטנה ממערב - לא.
אבל אני לא אתפלא אם אפילו זה יקרה.
קווי אפיקים לא נותנים פתרון לראש העין כי הם לא נכנסים לתוכה.
יהיה פתרון מסוים בקווי אפיקים
הם אמנם לא נכנסים לתוך ראש העין, אבל יש להם תחנות בצמתים השונים, הסמוכים לראש העין. כך שעל פניו ניתן לנסוע בקו פנימי של "קווים" לצומת ראש העין או לאזור מחלף ראש העין ומשם להחליף לקו לכיוון תל אביב או תל השומר.
 

דן תיור

New member
קווי אפיקים לא כלולים

יהיה פתרון מסוים בקווי אפיקים
הם אמנם לא נכנסים לתוך ראש העין, אבל יש להם תחנות בצמתים השונים, הסמוכים לראש העין. כך שעל פניו ניתן לנסוע בקו פנימי של "קווים" לצומת ראש העין או לאזור מחלף ראש העין ומשם להחליף לקו לכיוון תל אביב או תל השומר.
קווי אפיקים לא כלולים
ברפורמה ולכן כל מעבר מקווים לאפיקים צריך לשלם. לא ניתן להשתמש במעבר של 90 דקות כיום וגם חודשי חופשי מרחבי לא כולל את אפיקים.
 
יש חופשי חודשי לבן שנמכר רק באפיקים ותקף

קווי אפיקים לא כלולים
ברפורמה ולכן כל מעבר מקווים לאפיקים צריך לשלם. לא ניתן להשתמש במעבר של 90 דקות כיום וגם חודשי חופשי מרחבי לא כולל את אפיקים.
יש חופשי חודשי לבן שנמכר רק באפיקים ותקף
בגוש-דן גם באגד, דן, קווים ומטרופולין.
אבל הוא יקר יותר.
 
יש גם חום, אבל הוא עוד יותר יקר כי הוא

יש גם חום, לא?
יש גם חום, אבל הוא עוד יותר יקר כי הוא
כולל את כל אזור השומרון של אפיקים.
לנסיעות בין ראש העין לאזורים אחרים של רפורמת גוש-דן עם קווי אפיקים, מספיק הלבן.
 

אורי404

New member
הם לא כלולים ולכן מוטב שהם ייכללו

קווי אפיקים לא כלולים
ברפורמה ולכן כל מעבר מקווים לאפיקים צריך לשלם. לא ניתן להשתמש במעבר של 90 דקות כיום וגם חודשי חופשי מרחבי לא כולל את אפיקים.
הם לא כלולים ולכן מוטב שהם ייכללו
עוד לפני שמדברים על כרטוס משותף לכל אמצעי התחבורה (אוטובוסים, רכבות קלות ויתר הרכבות), מתבקש שיהיה כרטוס משותף בין כל חברות האוטובוסים.
כאשר אוטובוס מגיע, נוסע ממוצע לא צריך לשקול האם זה של חברה X, שלא כלולה בכרטוס או חברה אחרת שכן כלולה, אלא פשוט לעלות לכל אוטובוס.
 
ביטול 251? נסו לעלות עליו בבוקר בפתח תקווה

זה לא קו ישיר לת"א, הוא עוצר בתחנות בציר
ז'בוטינסקי הקדוש.
האמת היא שקו 251 מיותר כי קווי 7 ו-27 מקשרים בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה.
קו 250 מקשר בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, בנוסף לקישור לדרך בגין ולתחנה המרכזית בת"א.
קו 282 הוא קו די ישיר לצפון ומרכז תל אביב עם תחנות בצומת ירקון, בכפר הירוק ובגלילות.
250 הוא בעצם המקבילה של 567 ו-282 המקבילה של 149.

לדעתי צריך לבטל את 251 (זה כנראה יקרה מתישהו לאחר הפעלת קו 1), להפוך את 250 לקו הפועל כל היום בתדירות גבוהה ולתגבר מאוד את 282 בשעות השיא.
אני לא בטוח שיש צורך בקו ישיר יותר מ-282.
אבל סביר להניח שכאשר יהיה קו אדום (ואולי עוד לפני כן לאחר הטמעת קו 1), 250 יקוצר ולא יגיע לתל אביב ואז 282 יהפוך לקו העיקרי בין ראש העין לתל אביב.
ביטול 251? נסו לעלות עליו בבוקר בפתח תקווה
לכיוון תל אביב, אם בכלל הנהג יפתח את הדלת מרוב עומס. בכל מקרה 251 נותן קישור בין ראש העין לז'בוטינסקי שבין בילינסון לצומת גהה (לשם אין קישור מראש העין, ואני בטוח שלא מעט עובדים שם בקרית מטלון/רמת סיב/קרית אריה מראש העין). בנוסף, בתוך פתח תקווה הוא נוסע במקומות בהם אין קישור בכלל לתל אביב.
 

olli3

New member
מנהל
אבל אם בתוך פתח תקווה הוא גם ככה לא מעלה

ביטול 251? נסו לעלות עליו בבוקר בפתח תקווה
לכיוון תל אביב, אם בכלל הנהג יפתח את הדלת מרוב עומס. בכל מקרה 251 נותן קישור בין ראש העין לז'בוטינסקי שבין בילינסון לצומת גהה (לשם אין קישור מראש העין, ואני בטוח שלא מעט עובדים שם בקרית מטלון/רמת סיב/קרית אריה מראש העין). בנוסף, בתוך פתח תקווה הוא נוסע במקומות בהם אין קישור בכלל לתל אביב.
אבל אם בתוך פתח תקווה הוא גם ככה לא מעלה
עקב העומס, אז העובדה שהוא היחיד שעובר באיזור X ומקשר לציר ז'בוטינסקי ובכלל לתל אביב, הופכת אותו ללא באמת רלוונטי, לא?
 
נכון, אבל כשהוא במפרקיות הוא מעלה

אבל אם בתוך פתח תקווה הוא גם ככה לא מעלה
עקב העומס, אז העובדה שהוא היחיד שעובר באיזור X ומקשר לציר ז'בוטינסקי ובכלל לתל אביב, הופכת אותו ללא באמת רלוונטי, לא?
נכון, אבל כשהוא במפרקיות הוא מעלה
 

olli3

New member
מנהל
ועל זה תושבי השכונה צריכים לסמוך?

נכון, אבל כשהוא במפרקיות הוא מעלה
ועל זה תושבי השכונה צריכים לסמוך?
שאם יגיע רגיל הם לא יעלו עליו אבל אם תגיע מפרקית הם יעלו עליו?

לזה לא קוראים שירות.
 
בכל מקרה ניתן לצפות שבשלב מסויים 251 יבוטל

ביטול 251? נסו לעלות עליו בבוקר בפתח תקווה
לכיוון תל אביב, אם בכלל הנהג יפתח את הדלת מרוב עומס. בכל מקרה 251 נותן קישור בין ראש העין לז'בוטינסקי שבין בילינסון לצומת גהה (לשם אין קישור מראש העין, ואני בטוח שלא מעט עובדים שם בקרית מטלון/רמת סיב/קרית אריה מראש העין). בנוסף, בתוך פתח תקווה הוא נוסע במקומות בהם אין קישור בכלל לתל אביב.
בכל מקרה ניתן לצפות שבשלב מסויים 251 יבוטל
בגלל קו 1.
חלק מהעומס עליו יירד אם וכאשר יתגברו את 282 ואת 250.
אולי בשלב הזה כדאי להשאיר אותו, אבל אל תצפה שהוא ישרוד הרבה זמן לאחר הפעלת קו 1.
אני מניח זה יהיה אחד הקווים הראשונים שיבוטלו.
השילוב 7/27 + 1 צפוי להחליף אותו.
זו התפיסה העומדת בבסיס הפעלת קו 1 והקו האדום הרק"לי.
ותגבור של קווים אחרים בין ראש העין לתל אביב רק יזרז את ביטולו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה