ראש הממשלה אמר שהממשלה הזו מייצגת את כל אזרחי ישראל

דיברגנט חדש

Well-known member
לערבי ישראל יש אומנם אזרחות, אך אני לא מחשיב אותם כאזרחים

הדוזים, לעומת זאת, אזרחים לכל דבר ומגיע להם שוויון זכויות מוחלט.
 
לא מעניין מה אתה מחשיב אותם. מדינת ישראל מחשיבה אותם

כאזרחים. אם נתניהו לא מחשיב אותם כאזרחים שיאמר זאת במפורש. אם הליכוד לא מחשיב אותם כאזרחים שיאמרו זאת במפורש. ויאמרו זאת במפורש לא רק בתוך ישראל, אלא גם בקונגרס האמריקאי, בוועידת אייפא"ק, בעצרת האו"ם. שיאמרו במפורש - "איננו רואים בערבים אזרחי ישראל כאזרחים" ושהשגריר המיועד ארדן ייצג את העמדה הזו. ואם זו לא עמדת מדינת ישראל, ממשלת ישראל, ראש ממשלת ישראל ומפלגת הליכוד, אז לעמדה שלך אין שום רלוונטיות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כל עוד הם לא משרתים בצבא ותומכים בטרור כנגד המדינה, הם לא

נחשבים לאזרחי המדינה, לא רק לגביי, אלא למרבית העם השפוי. לעומת זאת, הדרוזים בלב ובנשמה אוהבי המדינה ואני מניח שיש להם הטבות שלנו אין, כמו ארנונה, מים, בניית בתים ללא תשלום מיסים ועוד ... ועיני לא צרה עליהם, כי אני יודע שהם נדפקים במקומות אחרים, כמו השקעת המדינה ביישובים שלהם ולכן ההטבות האלו הן בגדר אפלייה מתקנת על העוול שנעשה להם, שלא מגיע להם שייעשה. &nbsp אני יודע שיש ביניהם חבר'ה טובים, אך הוא נשלט ע"י מנהיגיו ובעל כורחו מצטרף לטרור.
 
לא מעניין מה הם נחשבים בעיני אזרחים אחרים, רק מה שהם נחשבים

בעיני המדינה קובע. יואילו ראש הממשלה, הממשלה, הכנסת והמפלגות השונות לומר במפורש מה הם נחשבים. לומר בתוך ישראל ולומר כשהם מייצגים את המדינה מחוץ לישראל.
 
רצון "העם" בא לידי ביטוי בבחירות

אף מפלגה לא התמודדה בבחירות עם עמדה שהערבים אינם אזרחים. כך שאין בסיס לטענה ש"העם" חושב שהערבים אינם אזרחים. אם זו עמדת המדינה, הממשלה, הכנסת וחלק מהמפלגות יואילו ויציגו בפומבי את העמדה הזו. אפילו עוצמה יהודית לא הציגה עמדה כזו. לפני הבחירות האחרונות, נתניהו ודיכטר פנו בפניות ישירות לאזרחים הערבים. הם לא הציגו בפניהם שאינם רואים בהם כאזרחים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
נתניהו ודיכטר פנו אליהם כי לא הייתה להם ברירה אחרת

הם משחקים את המשחק בשביל העולם ובעיקר בשביל ארה"ב.
 
הם מייצגים את עמדת מדינת ישראל וזו העמדה הרלוונטית

טיעוני "משחקים את המשחק" לא תקפים שמדובר במעמד של אזרחים. אם העמדה שלהם דומה לעמדה שלך - שיציגו אותה בפומבי ובמפורש. אם הם לא עושים את זה - אין שום בסיס לטעון שזו עמדתם וזו העמדה שהם מייצגים. ומסתבר שאין אף מפלגה שלא "משחקת את המשחק" הזה, כי אף מפלגה לא מציגה את העמדה שאתה מציג.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יש לזה שם: דיפלומטיה

אין מה לעשות, אך בפוליטיקה הרבה פעמים עושים דברים כנגד אמונתך רק בשביל דעת הקהל ובמקרה המדובר, דעת הקהל העולמית ובמיוחד האמריקאית.
 
על בסיס מה אתה טוען שזה נגד אמונתם?

נניח שלגבי עוצמה יהודית אפשר לסבור שהם מתמתנים בעל כורחם בגלל דרישות החוק, אבל לגבי אחרים על סמך מה אתה טוען את זה?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני אפתיע אותך ואכתוב לך שזאת גם דעת הרבה מהגוש שלך

רק שלהבדיל מהגוש שלי, הם מקבלים את זה כעובדה מוגמרת שלא ניתנת לשינוי.
 
לא תפתיע אותי. אבל זה לא משנה. מה שמשנה זו העמדה

של המדינה שמיוצגת על ידי נבחרי הציבור בה. גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, העמדה של אזרחים רבים מגושים שונים לגבי האזרחים היהודים דומה לעמדה שאתה מציג לגבי האזרחים הערבים בישראל. אתה יודע כמה מתומכי טראמפ היו רוצים שיהודים לא יהיו אזרחים בארה"ב?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא אם הערבים היו בוחרים לעצמם מפלגה כמו ש"ס

שלא תתערב בנושאים מדיניים ותנסה לסחוט תקציבים למגזר שלו כולם משני המחנות היו מחבקים אותם. הבעיה היא לא הערבים, הבעיה היא תומכי המאבק הפלסטיני שלהיות ישראלי שתומך במאבק הפלסטיני זה כמו להיות רב או מופתי בוותיקן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה מובן מאליו שאזרח שמציין בפומבי יום אבל לאומי

ביום העצמאות של המדינה שהוא אזרח בה, הוא אזרח בחסד ולא בזכות.
 

צורי80

New member
היא צריכה לייצג רק את מי שמכיר בישראל כיהודית ודמוקרטית

האיסלמיסטים והמגדירים עצמם פלסטינאים לא צריכים להיות מיוצגים על ידי הממשלה, בטח שלא על ידי ממשלת ימין. מכאן אני קורא לנתניהו למנות את איוב קרא לתפקיד בכיר.
 
זו לא ממשלת ימין

ונתניהו אמר שהיא מייצגת את כל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל. אם יש יוצאים מן הכלל, ראש הממשלה לא צריך לומר "כל" ו"בלי יוצא מן הכלל".
 

צורי80

New member
אז שכחול לבן תייצג את האיסלמיסטים וה'פלסטינים', למה הליכוד?

אני חולק על נתניהו, זה לא מתפקידנו לייצג אותם, שעבדאללה מלך ירדן ייצג אותם.
 
ראש הממשלה התייחס לממשלה, לא לחלק כזה או אחר שלה

כחול לבן והעבודה אכן היו צריכות לממש את ההבטחות של גנץ ועמיר פרץ למנות שר ערבי - הבטחות שהפרו וכתבתי על כך בפורום כבר לפני מספר שבועות. אבל כעת אני מתייחס לאמירה של ראש הממשלה עצמו, כי הוא זה שאמר אותה. לא כתבתי שהליכוד ייצג. אבל ראש הממשלה מהליכוד התייחס לכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל. אז תשאל אותו למה...
 
למעלה