ראית עכשיו משהו ממש מגניב

meandmeandme

New member
ראית עכשיו משהו ממש מגניב

בערוץ התרבות הישראלי (זה שהוא חלק מהזמן הופ וחלק מהזמן מזו). זה נקרא "מחווה לפרנק זאפה חלק ב'" וככל הנראה זה התרחש בארץ ב1997. היה ממש מעולה, נגינים מעולים בינהם כאלה שהיו בהרכב של המאסטר בכבודו ובעצמו (כמו Ike Willis וTom Fowler). בכל מקרה רציתי לדעת אם למישהו יש עוד מידע על המופע הזה, ואולי אם מישהו זכה להיות שם?
 
לצערי לא זכיתי להיות שם אבל מה שאני

יודע זה שמדובר על מחווה לזאפה-מחווה שנעשתה על ידי התזמורת הקאמרית יחד עם כמה נגנים שניגנו עם זאפה במסגרת פסטיבל ישראל שנערך ב-1997.
 

ofekkehila

New member
ראיתי

די נחמד אבל הרבה קטעים שאהבתי לא הופיעו. מצד שני קשכה למפות את כל הטופ של הבנאדם הזה גם ב10 הופעות
 
אל תשכח שישנם המון קטעים שהם

מאוד קשים לנגינה מבלי שהוא נמצא שם להדריך כיצד לנגן אותם,לדוגמא:המון מתופפים מצוינים בעלי טכניקה מדהימה ובעלי שם עולמי מתקשים לתופף למשל,קטע במו BLACK PAGE ,וישנם עוד המון דוגמאות.
 

orbiti

New member
The Black Page

המקצב בקטע הזה מופיע בעמוד האחרון של ספר הקורס של "פיתוח שמיעה ריתמי ב'" של ביה"ס רימון. בלי לדבר בכלל על קשיי התיפוף של הקטע, אני לא מצליח להבין איך בן אנוש יוכל אפילו לשיר או להקיש על השולחן את המקצב שלו באופן מדויק, זה קשה ומוזר ברמות לא הגיוניות.
 

Dancin Fool

New member
עזוב אותך לנגן

להלחין דבר שנשמע כמו זה... בשביל זה יש רק פרנק זאפה אחד
 
הביצוע הכי מדהים לקטע הזה נמצא

באלבום YOU CANT DO IT ON STAGE ANYMORE VOL 5-CD 2-קטע 12. אחד הביצועים המדהימים והמוטרפים ששמעתי-10 דקות של טירוף. צ'אד ווקרמן מביא תיפוף היסטרי שם(שהרי זה נכתב במקור כקטע לתופים). את השם לקטע בחר זאפה בגלל שאחרי שהוא גמר לכתוב אותו לא ראו את הצבע הלבן בדף מרוב תווים.
 
למעלה