גם בלי האירוע הספציפי הזה
אני תמיד דואגת. כבר שנים שאי אפשר להסתובב ככה בשום מקום שעונה על הגדרה של "עיר". ולגבי האירוע הספציפי הזה, איזה אנשים טפשים, רואים שהאדם מטריד שתי ילדות קטנות שמסתובבות לבד, ביישוב קטן, מה אתם שולחים אותן הבייתה לבד ?! לא יכל מישהו מהצדיקים להתלוות אליהן או להציע להתקשר להוריהם שיבואו לאסוף אותן ?!