לי זה לא מצליח! עם איזה מברשת אני עושה את זה???? כי מה שאני עושה יוצא מחורבש של גל יפה! אגב האתר של הפורום פשוט מדהים עיצוב פשוט מדהים! כל הכבוד גל ואורן! שיחקתם אותה!
שרוצים. לגזור את הלכלוכים, להוסיף עוד אם רואים שזה לא מספיק, לתת להם שקיפות או לטשטש אותם. בעיקרון מדובר פה על לכלוך, ולכן מה שלא תעשה יראה כמו שצריך בסופו של דבר.