ראיתי שדנתם בעיניין השריטות אבל....

גלעד ו.

New member
ראיתי שדנתם בעיניין השריטות אבל....

לי זה לא מצליח! עם איזה מברשת אני עושה את זה???? כי מה שאני עושה יוצא מחורבש של גל יפה! אגב האתר של הפורום פשוט מדהים עיצוב פשוט מדהים! כל הכבוד גל ואורן! שיחקתם אותה!
 

oren*

New member
צריך לשבת על זה קצת עד שיוצא כמו

שרוצים. לגזור את הלכלוכים, להוסיף עוד אם רואים שזה לא מספיק, לתת להם שקיפות או לטשטש אותם. בעיקרון מדובר פה על לכלוך, ולכן מה שלא תעשה יראה כמו שצריך בסופו של דבר.
 

גלעד ו.

New member
אורן קצת ישב איתי אתמול בלילה על זה

אבל עדיין אני אשמח לטוטוריאל ......
אגב נכון בקונספציה, ירדן עשה כמו שפריצים של צבע זה גם אותו טריק?
 
למעלה