ראיתי עכשיו את "השיר שלנו"....איכס!

NirLeviFan

New member
ראיתי עכשיו את "השיר שלנו"....איכס!

תרגעו, לא עברתי ל"יס"...חס וחלילה...פשוט קפצתי אצל בן דוד שלי שמחובר ליס ותפסתי שם את שני פרקים של "השיר שלנו"...או יותר נכון, "הסיוט שלנו". החלטתי לראות את הסדרה רק כדי לדעת סוף סוף על מה כל הקטע...ומידת האכזבה הייתה כה גוברת, שמיד הסתלקתי משם. למי שעוד לא ראה את הסדרה, שלא יראה..חבל על הזמן שלו. הסדרה מ-ש-ע-מ-מ-ת פחד!...התסריט גרוע, מרדים, פרימיטיבי ובלתי מרענן. נינט היא באמת הסיבה היחידה לצפות בה...כי היא יפייפיה וגם משחק שלה לא רע...וגם הפרצוף של רן לא מאכזב כלל...אבל המשחק שלו ירוד ובלתי איכותי. תאמינו לי, אתם לא מפסידים כלום!...מיכאלה טובה פי אלף, גם מבחינת התסריט, והשחקנים יחדיו! רק למי שמתקשה להירדם מוקדם בלילה...שיעביר ל"הסיוט שלנו"...ותוך דקה הוא חולם. סיגל אבין, אנחנו איתך!..לנצח!
 

Ivy B

New member
יאללה נו!

בואו נפסיק עם "איזו טלנובלה טובה יותר" זה קצת מעצבן כל הזמן לראות ירידות הדדיות, במקום לדסקס על התוכנית.
 
מיכאלה שולטת!!../images/Emo47.gif

אין לי "יס" ובחיים שלי לא ראיתי "השיר שלנו".... ואני בטוחה שגם אם הייתי רואה את השיר שלנו והייתי אוהבת את זה... לא הייתי מפסיקה לאהוב יותר את מיכאלה!! כי היא הטלנובלה מס' 1!! (לפי דעתי...!!) אז צאווווו
Love you all
 
../images/Emo21.gif יש בידיך טעות חמורה../images/Emo70.gif

'השלשול שלנו'/הסיוט שלנו או איך שלא תקראו לזה... סדרה בכלל " לא" מאכזבת
ואני ממש "לא" מבין למה הסתלקת משם
הסדרה ממש "לא" משעממת פחד...התסריט בכלל "לא" גרוע, "לא" מרדים, "לא" פרמיטיבי ו"ממש" מרענן. והמשחק של רן ממש "לא רדוד ובלתי איכותי" ומיכאלה ממש "טובה" ממנה, "לא" פי אלף ו"לא" פי מליון (פי אין סוף, פי מספר שעוד לא הגדירו אותו מרוב שהוא גדול) גם מבחינת התסריט והשחקנים יחד
או. קיי. אז נעזוב לרגע את הציניות וניגש לעובדות
מיכאלה סדרה ש16% צופים בה לעומת 8% שצופים ב'שלשול שלנו' במיכאלה יש יותר כוסיות (אפרת כהן, לוסי דובינצ'יק, טלי שרון) וכוסונים (נירו לוי, צוף ועוד...) לעומת כוסית אחת בשיר שלנו (אפרת בוימולד). בסדרה 'השלשול שלנו' אין שום עלילה...לעומת מיכאלה שהיא סדרה בעלת עלילה מעניינת ומרתקת. ובקיצור...השלשול שלנו=
מיכאלה=
ולמנהלים...אני כיבדתי את ההסכם איתכם...אני לא פתחתי הודעות גנאי ל'שלשול שלנו' אלא רק הצטרפתי לשרשור אז אל תמחקו את ההודעה...
 
למעלה