NirLeviFan
New member
ראיתי עכשיו את "השיר שלנו"....איכס!
תרגעו, לא עברתי ל"יס"...חס וחלילה...פשוט קפצתי אצל בן דוד שלי שמחובר ליס ותפסתי שם את שני פרקים של "השיר שלנו"...או יותר נכון, "הסיוט שלנו". החלטתי לראות את הסדרה רק כדי לדעת סוף סוף על מה כל הקטע...ומידת האכזבה הייתה כה גוברת, שמיד הסתלקתי משם. למי שעוד לא ראה את הסדרה, שלא יראה..חבל על הזמן שלו. הסדרה מ-ש-ע-מ-מ-ת פחד!...התסריט גרוע, מרדים, פרימיטיבי ובלתי מרענן. נינט היא באמת הסיבה היחידה לצפות בה...כי היא יפייפיה וגם משחק שלה לא רע...וגם הפרצוף של רן לא מאכזב כלל...אבל המשחק שלו ירוד ובלתי איכותי. תאמינו לי, אתם לא מפסידים כלום!...מיכאלה טובה פי אלף, גם מבחינת התסריט, והשחקנים יחדיו! רק למי שמתקשה להירדם מוקדם בלילה...שיעביר ל"הסיוט שלנו"...ותוך דקה הוא חולם. סיגל אבין, אנחנו איתך!..לנצח!
תרגעו, לא עברתי ל"יס"...חס וחלילה...פשוט קפצתי אצל בן דוד שלי שמחובר ליס ותפסתי שם את שני פרקים של "השיר שלנו"...או יותר נכון, "הסיוט שלנו". החלטתי לראות את הסדרה רק כדי לדעת סוף סוף על מה כל הקטע...ומידת האכזבה הייתה כה גוברת, שמיד הסתלקתי משם. למי שעוד לא ראה את הסדרה, שלא יראה..חבל על הזמן שלו. הסדרה מ-ש-ע-מ-מ-ת פחד!...התסריט גרוע, מרדים, פרימיטיבי ובלתי מרענן. נינט היא באמת הסיבה היחידה לצפות בה...כי היא יפייפיה וגם משחק שלה לא רע...וגם הפרצוף של רן לא מאכזב כלל...אבל המשחק שלו ירוד ובלתי איכותי. תאמינו לי, אתם לא מפסידים כלום!...מיכאלה טובה פי אלף, גם מבחינת התסריט, והשחקנים יחדיו! רק למי שמתקשה להירדם מוקדם בלילה...שיעביר ל"הסיוט שלנו"...ותוך דקה הוא חולם. סיגל אבין, אנחנו איתך!..לנצח!