ראיתי היום את תחנת ההגנה

מצב
הנושא נעול.

four seasons

New member
ראיתי היום את תחנת ההגנה

ראיתי היום את תחנת ההגנה
לדעתי התחנה היפה והמפוארת שנבנתה בארץ, היא מתאימה יותר לשדה תעופה, לדעתי זה עיניין של כמה ימים עד שהיא תפתח לציבור, חבל כי אני תכננתי לחנוך אותה בנסיעה לשבוע הספר שמתחיל מחר בגני התערוכה שהאתר נמצאה סמוך לכניסה של תחנת האוניברסיטה, מה שמייחד את תחנת ההגנה מתחנות האחרות היא קומת הכניסה המפוארת שקשה לתאר את העיצוב המדהים שלה, סוף סוף קו רכבת שחותך את העיר ת"א מדרומה לצפונה.
 
תחנת " ההגנה " תיפתח חודש הבא

ראיתי היום את תחנת ההגנה
לדעתי התחנה היפה והמפוארת שנבנתה בארץ, היא מתאימה יותר לשדה תעופה, לדעתי זה עיניין של כמה ימים עד שהיא תפתח לציבור, חבל כי אני תכננתי לחנוך אותה בנסיעה לשבוע הספר שמתחיל מחר בגני התערוכה שהאתר נמצאה סמוך לכניסה של תחנת האוניברסיטה, מה שמייחד את תחנת ההגנה מתחנות האחרות היא קומת הכניסה המפוארת שקשה לתאר את העיצוב המדהים שלה, סוף סוף קו רכבת שחותך את העיר ת"א מדרומה לצפונה.
תחנת " ההגנה " תיפתח חודש הבא
תחנת רכבת " ההגנה " הייתה צריכה להיפתח כבר לפני חצי שנה אבל בגלל שהרחיבו את הכביש שצמוד ל-תחנה כלומר רחוב ההגנה שעובר מעל כביש איילון היה זקוק להרחבה לכן דחו את הפתיחה של התחנה עד שסיימו את ההרחבה של הגשר בשביל המכוניות שעוברות לידה . ואגב לפי דעתי אתה צודק התחנה היא באמת יפה ואני חושב שגם תחנת רכבת " השלום " היא מהיפות בארץ .
 
תחנת תל-אביב ההגנה ובקשה מהפורום

תחנת " ההגנה " תיפתח חודש הבא
תחנת רכבת " ההגנה " הייתה צריכה להיפתח כבר לפני חצי שנה אבל בגלל שהרחיבו את הכביש שצמוד ל-תחנה כלומר רחוב ההגנה שעובר מעל כביש איילון היה זקוק להרחבה לכן דחו את הפתיחה של התחנה עד שסיימו את ההרחבה של הגשר בשביל המכוניות שעוברות לידה . ואגב לפי דעתי אתה צודק התחנה היא באמת יפה ואני חושב שגם תחנת רכבת " השלום " היא מהיפות בארץ .
תחנת תל-אביב ההגנה ובקשה מהפורום
תחנת תל-אביב הגנה תפתח לציבור במוצ"ש, 22 ביוני, עת ייכנס לתוקפו לוח הזמנים החדש. הטקס הרשמי יהיה מספר ימים לאחר מכן. ועכשיו לבקשתי, גם ל-שחר (´בואו נירקוד´) וגם לשאר חברי הפורום: אם אתם משתמשים בתמונות או בנתוני חדשות מתוך האתר ´חדשות הרכבת´ (כמו שלוש התמונות האחרונות ששחר העלה), עליכם לציין את המקור (כולל קישור), ובמידת האפשר את הצלם ונתונים על התמונה. אמנם כל מי שמציג חומר באינטרנט מודע ל-´סיכון´ שיעשה בחומר זה שימוש אחר ממה שהתכוון, אבל בדיוק בגלל זה כתוב באתר שהזכויות שמורות ליוצרים. אנא עזרו לנו לשמור על זכויות היוצרים שלנו ושל כל תורמי החומר לאתר. בתודה, חן
 

oren*

New member
../images/Emo45.gif בקשה הוגנת, שים לב שיש קישור

תחנת תל-אביב ההגנה ובקשה מהפורום
תחנת תל-אביב הגנה תפתח לציבור במוצ"ש, 22 ביוני, עת ייכנס לתוקפו לוח הזמנים החדש. הטקס הרשמי יהיה מספר ימים לאחר מכן. ועכשיו לבקשתי, גם ל-שחר (´בואו נירקוד´) וגם לשאר חברי הפורום: אם אתם משתמשים בתמונות או בנתוני חדשות מתוך האתר ´חדשות הרכבת´ (כמו שלוש התמונות האחרונות ששחר העלה), עליכם לציין את המקור (כולל קישור), ובמידת האפשר את הצלם ונתונים על התמונה. אמנם כל מי שמציג חומר באינטרנט מודע ל-´סיכון´ שיעשה בחומר זה שימוש אחר ממה שהתכוון, אבל בדיוק בגלל זה כתוב באתר שהזכויות שמורות ליוצרים. אנא עזרו לנו לשמור על זכויות היוצרים שלנו ושל כל תורמי החומר לאתר. בתודה, חן
בקשה הוגנת, שים לב שיש קישור
לאתר שלכם בשורה הצהובה בראש הפורום.
 

יהוושע

New member
שימו לב!!! בוטל הרכבל המתוכנן בין

תחנת תל-אביב ההגנה ובקשה מהפורום
תחנת תל-אביב הגנה תפתח לציבור במוצ"ש, 22 ביוני, עת ייכנס לתוקפו לוח הזמנים החדש. הטקס הרשמי יהיה מספר ימים לאחר מכן. ועכשיו לבקשתי, גם ל-שחר (´בואו נירקוד´) וגם לשאר חברי הפורום: אם אתם משתמשים בתמונות או בנתוני חדשות מתוך האתר ´חדשות הרכבת´ (כמו שלוש התמונות האחרונות ששחר העלה), עליכם לציין את המקור (כולל קישור), ובמידת האפשר את הצלם ונתונים על התמונה. אמנם כל מי שמציג חומר באינטרנט מודע ל-´סיכון´ שיעשה בחומר זה שימוש אחר ממה שהתכוון, אבל בדיוק בגלל זה כתוב באתר שהזכויות שמורות ליוצרים. אנא עזרו לנו לשמור על זכויות היוצרים שלנו ושל כל תורמי החומר לאתר. בתודה, חן
שימו לב!!! בוטל הרכבל המתוכנן בין
תחנת ההגנה לתחנה המרכזית החדשה בשל חוסר תקציב . כך נמסר לי שפורסם היום ב " הארץ " . מי שירצה להגיע מן התחנה המרכזית לרכבת ולהפך , ייאלץ לכתת רגליו למרחק של חצי ק"מ . חלם כבר אמרנו?
 
אתה טועה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שימו לב!!! בוטל הרכבל המתוכנן בין
תחנת ההגנה לתחנה המרכזית החדשה בשל חוסר תקציב . כך נמסר לי שפורסם היום ב " הארץ " . מי שירצה להגיע מן התחנה המרכזית לרכבת ולהפך , ייאלץ לכתת רגליו למרחק של חצי ק"מ . חלם כבר אמרנו?
אתה טועה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תחנת רכבת ההגנה זה ממש 5 דקות מ-תחנה מרכזית חדשה .
 
יהוושע אתה צודק , זה נכון

בהארץ נכתב שזה מרחק של 0.5 ק"מ
יהוושע אתה צודק , זה נכון
מי בכלל צריך רכבל מה ? הרי תחנה מרכזית חדשה נימצאת ממש קרוב מאוד ל- תחנת רכבת ההגנה . זה ממש 5 דקות הליכה באותו הרחוב הראשי . פשוט ממשיכים ללכת ברחוב לוינסקי עוד 5 דקות והיגענו .
 
זאת הסיבה שבנו שם תחנת רכבת

יהוושע אתה צודק , זה נכון
מי בכלל צריך רכבל מה ? הרי תחנה מרכזית חדשה נימצאת ממש קרוב מאוד ל- תחנת רכבת ההגנה . זה ממש 5 דקות הליכה באותו הרחוב הראשי . פשוט ממשיכים ללכת ברחוב לוינסקי עוד 5 דקות והיגענו .
זאת הסיבה שבנו שם תחנת רכבת
הסיבה שבנו שמה תחנת רכבת זה בגלל שרצו לבנות תחנת רכבת שתהיה ליד תחנה מרכזית . כדיי שאנשים יוכלו לינסוע מ-תחנה מרכזית ב-רכבת . עכשיו אתם הבנתם ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
רכבל מהמרכזית ל-הגנה

שימו לב!!! בוטל הרכבל המתוכנן בין
תחנת ההגנה לתחנה המרכזית החדשה בשל חוסר תקציב . כך נמסר לי שפורסם היום ב " הארץ " . מי שירצה להגיע מן התחנה המרכזית לרכבת ולהפך , ייאלץ לכתת רגליו למרחק של חצי ק"מ . חלם כבר אמרנו?
רכבל מהמרכזית ל-הגנה
לדעתי האישית, ´ביטול´ הרכבל אינו מעשה חלם אלא פשוט נבזות וחוסר מקצועיות לשמה. הרי אף בר דעת שמבין בנושא זה לא האמין שייבנה שם רכבל, בדיוק כמו שקשה להאמין שייבנה פעם רכבל ´מרכזית הפרץ´ לאוניברסיטת חיפה. כנראה שארכיטקטים ומתכנני ערים בארץ נורא מתלהבים מרכבלים, וחושבים שהם נראים מצוין בדגמים או בהדמיות מחשב, אבל לא מבינים שכמעט בשום מקום בעולם (ותתקנו אותי אם אני טועה) לא מופעל רכבל בתור אמצעי תחבורה המוני (בניגוד לאמצעי תחבורה תיירותי, כמו באתרי סקי או בריו דה-ז´נירו). פשוט לא עושים את זה. אבל עדיין, זה נשמע טוב בכותרת בעיתון ולכן מטעים, במכוון או מתוך בורות, את הציבור הרחב, ומונעים ממנו את האפשרות להביע דעה מלומדת לגבי התועלת שלו. בניגוד למה ש-´בואו נירקוד´ כתב בהודעה שמתחת לזו, הקישור בין תחנת הרכבת ´הגנה´ לתחנה המרכזית הוא איום ונורא, ובהחלט לא בנוי להליכה רגלית המונית. ההליכה היא של יותר מ-5 דקות עד מפתח תחנה לפתח התחנה, וזה לא כולל את הטיפוס לאוטובוסים עצמם. מילא זמן ההליכה, אבל מדובר בחלק ניכר מהדרך במדרכות כמעט צדדיות ומוזנחות, עם שניים או שלושה צמתים ראשיים בדרך (ואל תגידו לי שאני לא יודע מה אני מדבר - עשיתי את זה בעצמי באותו יום שצילמתי את התמונות שהתפרסמו ב-´חדשות הרכבת´), שבהחלט לא ימשכו את הציבור הרחב והמכובד לבצע את ההחלפה, ולוותר על הנסיעה ברכב הפרטי. אז מה הפתרון? תלוי עד כמה זה חשוב. אם מוכנים ללכת ´עד הסוף´ ולהשקיע כסף רב, מומלץ לבנות איזשהו מעבר עילי ממוכן, בין אם של מדרכה נעה ובין אם של רכבת קלה (לא כמו זאת של ירושלים או גוש דן, אלא משהו יותר קרוב ל-People Mover קטן), שזה כמובן הפתרון המועדף עלי... אם, כמו שזה בוודאי המצב בארץ, רוצים לעשות את המינימום ההכרחי, אזי צריך לפחות להרחיב ולשדרג את כל המדרכות בהן מדובר, להוסיף קירוי (גג),להוסיף שילוט ולהתאים את מערכות הרמזור בצמתים למעבר של כמויות גדולות של הולכי רגל.
 

four seasons

New member
שלום חן

רכבל מהמרכזית ל-הגנה
לדעתי האישית, ´ביטול´ הרכבל אינו מעשה חלם אלא פשוט נבזות וחוסר מקצועיות לשמה. הרי אף בר דעת שמבין בנושא זה לא האמין שייבנה שם רכבל, בדיוק כמו שקשה להאמין שייבנה פעם רכבל ´מרכזית הפרץ´ לאוניברסיטת חיפה. כנראה שארכיטקטים ומתכנני ערים בארץ נורא מתלהבים מרכבלים, וחושבים שהם נראים מצוין בדגמים או בהדמיות מחשב, אבל לא מבינים שכמעט בשום מקום בעולם (ותתקנו אותי אם אני טועה) לא מופעל רכבל בתור אמצעי תחבורה המוני (בניגוד לאמצעי תחבורה תיירותי, כמו באתרי סקי או בריו דה-ז´נירו). פשוט לא עושים את זה. אבל עדיין, זה נשמע טוב בכותרת בעיתון ולכן מטעים, במכוון או מתוך בורות, את הציבור הרחב, ומונעים ממנו את האפשרות להביע דעה מלומדת לגבי התועלת שלו. בניגוד למה ש-´בואו נירקוד´ כתב בהודעה שמתחת לזו, הקישור בין תחנת הרכבת ´הגנה´ לתחנה המרכזית הוא איום ונורא, ובהחלט לא בנוי להליכה רגלית המונית. ההליכה היא של יותר מ-5 דקות עד מפתח תחנה לפתח התחנה, וזה לא כולל את הטיפוס לאוטובוסים עצמם. מילא זמן ההליכה, אבל מדובר בחלק ניכר מהדרך במדרכות כמעט צדדיות ומוזנחות, עם שניים או שלושה צמתים ראשיים בדרך (ואל תגידו לי שאני לא יודע מה אני מדבר - עשיתי את זה בעצמי באותו יום שצילמתי את התמונות שהתפרסמו ב-´חדשות הרכבת´), שבהחלט לא ימשכו את הציבור הרחב והמכובד לבצע את ההחלפה, ולוותר על הנסיעה ברכב הפרטי. אז מה הפתרון? תלוי עד כמה זה חשוב. אם מוכנים ללכת ´עד הסוף´ ולהשקיע כסף רב, מומלץ לבנות איזשהו מעבר עילי ממוכן, בין אם של מדרכה נעה ובין אם של רכבת קלה (לא כמו זאת של ירושלים או גוש דן, אלא משהו יותר קרוב ל-People Mover קטן), שזה כמובן הפתרון המועדף עלי... אם, כמו שזה בוודאי המצב בארץ, רוצים לעשות את המינימום ההכרחי, אזי צריך לפחות להרחיב ולשדרג את כל המדרכות בהן מדובר, להוסיף קירוי (גג),להוסיף שילוט ולהתאים את מערכות הרמזור בצמתים למעבר של כמויות גדולות של הולכי רגל.
שלום חן
ראיתי את האילוסטרציה של הרכבל המתוכנן לפני כמה שנים, מדובר על מבנה מעוגל שנראה כמו פיטריה מעל תחנת ההגנה בין שני מבני הרציפים (שאחד הושלם) בגובה של כעשרים מטר מעל מבנה התחנה או יותר ששמנו נמתח כבל לקומה השביעית, המרחק האווירי לא גדול, אל המבנה עולים המדרגות נעות מהתחנה, שתי קרונות שיכולים להכנס כמה עשרות נוסעים עולים ויורדים, העיצוב מוסיף לאזור ונראה פיתרון ראוי. הבעיה עם האופציה של מדרכה רכבה היא שבין ההגנה לתחנה עומד בית ממש על חלק מהכביש, לא תהיה בררה אלה להפעיל מיניבוס חינם שיעשה הלוך חזור ההגנה תחנה.
 
רכבל בתל-אביב

שלום חן
ראיתי את האילוסטרציה של הרכבל המתוכנן לפני כמה שנים, מדובר על מבנה מעוגל שנראה כמו פיטריה מעל תחנת ההגנה בין שני מבני הרציפים (שאחד הושלם) בגובה של כעשרים מטר מעל מבנה התחנה או יותר ששמנו נמתח כבל לקומה השביעית, המרחק האווירי לא גדול, אל המבנה עולים המדרגות נעות מהתחנה, שתי קרונות שיכולים להכנס כמה עשרות נוסעים עולים ויורדים, העיצוב מוסיף לאזור ונראה פיתרון ראוי. הבעיה עם האופציה של מדרכה רכבה היא שבין ההגנה לתחנה עומד בית ממש על חלק מהכביש, לא תהיה בררה אלה להפעיל מיניבוס חינם שיעשה הלוך חזור ההגנה תחנה.
רכבל בתל-אביב
כמו שאמרתי בהודעה הקודמת שלי: למרות שרכבל מצטלם נהדר באילוסטרציות מחשב ובדגמים ארכיטקטוניים, אני לא חושב שזהו פתרון לתחבורה ציבורית המונית בעיר גדולה, לא ל-600 מטר ולא ל-3 ק"מ. ובטוח שלשפר את המדרכה אל התחנה יהיה יותר זול מלהקים פרויקט מטורף כמו הרכבל האמור. אני מסכים שהמיניבוס הוא פתרון ראוי, אולם למיטב זכרוני, מתווה הדרכים באיזור התחנות יגרום לנסיעות להיות ארוכות לפחות כמו ההליכות, ובעת הפקקים, הרבה יותר...
 

oren*

New member
איפה היא נמצאת? באיזה רחוב?

ראיתי היום את תחנת ההגנה
לדעתי התחנה היפה והמפוארת שנבנתה בארץ, היא מתאימה יותר לשדה תעופה, לדעתי זה עיניין של כמה ימים עד שהיא תפתח לציבור, חבל כי אני תכננתי לחנוך אותה בנסיעה לשבוע הספר שמתחיל מחר בגני התערוכה שהאתר נמצאה סמוך לכניסה של תחנת האוניברסיטה, מה שמייחד את תחנת ההגנה מתחנות האחרות היא קומת הכניסה המפוארת שקשה לתאר את העיצוב המדהים שלה, סוף סוף קו רכבת שחותך את העיר ת"א מדרומה לצפונה.
איפה היא נמצאת? באיזה רחוב?
 
גשר ההגנה = רחוב ההגנה

איפה היא נמצאת? באיזה רחוב?
גשר ההגנה = רחוב ההגנה
גשר " ההגנה " זה רחוב ההגנה ב- דרום תל אביב . הרחוב הזה זה הרחוב של תחנה מרכזית חדשה שמחבר את רחוב ההגנה עם רחוב לוינסקי ב- תל אביב . תחנת רכבת " ההגנה " נימצאת ממש 5 דקות הליכה מ- תחנה מרכזית חדשה .
 

iliketrains

New member
יפה זה עיניין של טעם!

ראיתי היום את תחנת ההגנה
לדעתי התחנה היפה והמפוארת שנבנתה בארץ, היא מתאימה יותר לשדה תעופה, לדעתי זה עיניין של כמה ימים עד שהיא תפתח לציבור, חבל כי אני תכננתי לחנוך אותה בנסיעה לשבוע הספר שמתחיל מחר בגני התערוכה שהאתר נמצאה סמוך לכניסה של תחנת האוניברסיטה, מה שמייחד את תחנת ההגנה מתחנות האחרות היא קומת הכניסה המפוארת שקשה לתאר את העיצוב המדהים שלה, סוף סוף קו רכבת שחותך את העיר ת"א מדרומה לצפונה.
יפה זה עיניין של טעם!
לדעתי דווקא התחנות שנבנו בתקופת המנדט, ועוד יותר בתקופת הטורקים, הן יפהפיות, אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח...
 

four seasons

New member
אין לי ספק

יפה זה עיניין של טעם!
לדעתי דווקא התחנות שנבנו בתקופת המנדט, ועוד יותר בתקופת הטורקים, הן יפהפיות, אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח...
אין לי ספק
התחנות בעבר נבנו בקשר עם המקום והאוכלוסיה, הם אוצר מבחינה ארכיטקטונית, בכל אופן אין רע בתחנות המודרניסטיות והפוסט מודרניסטיות בתוואי איילון, החלק שיפתח החודש בתחנת ההגנה הוא מהווה 50 אחוז מהתחנה, יחודו לדעתי הוא ברחבת הכניסה העליונה מבחינת הנוחות והפאר (בתקווה שישמר כך זמר רב ככל האפשר, עוד מתוכננן בתחנה זו רכבל המחבר אותה עם הקומה השביעית בתחנה המרכזית שנפתחה לאחרונה, לדעתי בימי שלום לתחנה זו יהיה תפקיד משמעותי מבחנה תיירותית ותחבורתית, ממערבה התחנה המרכזית החדשה ושוק לווינסקי וממזרחה שוק התקווה שעומד לפני פרוייקט ראוי ביותר, מבחינת שירות ציבורי ממערבה יש את שכונת נווה שאנן ושפירה ופלורנטין וממזרחה שכונת התקווה ויד אליהו שהן שכונות מגורים מובהקות.
 
תחנת רכבת " ההגנה "

אין לי ספק
התחנות בעבר נבנו בקשר עם המקום והאוכלוסיה, הם אוצר מבחינה ארכיטקטונית, בכל אופן אין רע בתחנות המודרניסטיות והפוסט מודרניסטיות בתוואי איילון, החלק שיפתח החודש בתחנת ההגנה הוא מהווה 50 אחוז מהתחנה, יחודו לדעתי הוא ברחבת הכניסה העליונה מבחינת הנוחות והפאר (בתקווה שישמר כך זמר רב ככל האפשר, עוד מתוכננן בתחנה זו רכבל המחבר אותה עם הקומה השביעית בתחנה המרכזית שנפתחה לאחרונה, לדעתי בימי שלום לתחנה זו יהיה תפקיד משמעותי מבחנה תיירותית ותחבורתית, ממערבה התחנה המרכזית החדשה ושוק לווינסקי וממזרחה שוק התקווה שעומד לפני פרוייקט ראוי ביותר, מבחינת שירות ציבורי ממערבה יש את שכונת נווה שאנן ושפירה ופלורנטין וממזרחה שכונת התקווה ויד אליהו שהן שכונות מגורים מובהקות.
תחנת רכבת " ההגנה "
תחנת רכבת " ההגנה " נימצאת על גשר רחוב ההגנה ממש ליד תחנה מרכזית חדשה . שזה גם האזור הכי מגעיל והכי מסריח שיש ב- תל אביב . אתה יכול למצוא שמה רומנים , תאילנדים , כושים , סינים , טורקים , פיליפינים , רוסים , . מילא זה אבל האזור הזה גם מלא עם טינופת ו-סמים בנוסף למכוני ליווי שיש שמה . בקיצור הרבה ליכלוך ו-טינופת יש באזור הזה
אם תטייל ב-רחוב נווה שאנן אל תיבהל מהשיכורים שיש שמה
 

fireman

New member
אז מה שצפויי לנו

תחנת רכבת " ההגנה "
תחנת רכבת " ההגנה " נימצאת על גשר רחוב ההגנה ממש ליד תחנה מרכזית חדשה . שזה גם האזור הכי מגעיל והכי מסריח שיש ב- תל אביב . אתה יכול למצוא שמה רומנים , תאילנדים , כושים , סינים , טורקים , פיליפינים , רוסים , . מילא זה אבל האזור הזה גם מלא עם טינופת ו-סמים בנוסף למכוני ליווי שיש שמה . בקיצור הרבה ליכלוך ו-טינופת יש באזור הזה
אם תטייל ב-רחוב נווה שאנן אל תיבהל מהשיכורים שיש שמה
אז מה שצפויי לנו
זה כנראה תחנת רכבת בסגנון אמריקאי עם כנופיות מסוממים ונרקומנים על הרציפים ומקבצי נדבות? מעניין איפה הפוץ הזה votimac26 מפורום גורדי שחקים שחושב שתל אביב זה המקום הכי מושלם במדינת ישראל?
 
נכון פיירמן ! צודק זה נכון

אז מה שצפויי לנו
זה כנראה תחנת רכבת בסגנון אמריקאי עם כנופיות מסוממים ונרקומנים על הרציפים ומקבצי נדבות? מעניין איפה הפוץ הזה votimac26 מפורום גורדי שחקים שחושב שתל אביב זה המקום הכי מושלם במדינת ישראל?
נכון פיירמן ! צודק זה נכון
אחריי שייפתחו שמה את התחנה כל מיני זבל וכל מיני חולירות מהרחוב ו-קבצנים ייסתובבו שמה כי זה ממש קרוב ל-תחנה מרכזית עם כל הזבל שיש שמה
ו-תאמין לי פיירמן שזה באמת מקום זבל . אתה הולך ב-תחנה מרכזית באים כל מיני אנשים מושכים לך ב-ידיים ו-מבקשים שתיתן להם כסף . טפו טפו טפו בלי העין הרע אפילו שקל מיסכן לא הייתי נותן להם שיילכו לעבוד !!!!! . באים אלייך כל מיני שיכורים מתחילים לדבר איתך ומסריח להם וודקה מהפה . פויי גועל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה