ראינו איך שוחררו חזרה טבע צבות ים גדולות

ראינו איך שוחררו חזרה טבע צבות ים גדולות

בארוע מרגש של שמורות הטבע במסגרת תחרות שחיה היום באכזיב עד שקטעי הוידאו יעלו לפליקס - הנה תמונה
 
מקסים ../images/Emo99.gif

נראה לי שראיתי אותה במרכז ההצלה והקול הוא קולו של יניב לוי מנהל המרכז אני בטוחה שזו היתה חוויה מדהימה נאחל לה חיים נפלאים ובטוחים בים הגדול
 
אחרי מרכבה שחררו גם את נמרוד

שגם היא נקבה שעברה טיפולים (כמהניתוחים) בסנפיר הקדמי השמאלי (אם אני לא טועה) וכשהיא הגיעה למים היא צללה כל כך מהר שזה היה מרגש כל כך
 

matisyahu5

New member
יום אחרי הלכתי בחופי הקריות וראיתי צב מת

אז מה שווים כל המאמצים האלה?
 
בוא לא ניסחף

צבים מתים מכל מני סיבות זה לא אומר שצריך להרים ידיים ולא לנסות ולהציל את מה שיש
 
חיפשתי ברשת צילומים יותר מקצועיים

וטרם מצאתי אשמח אם מישהוא יתקל בכתבה על השחרור אתמול ויתן לי לינק
 
למעלה