ראיון עבודה/מפגש היכרות

lee_1

New member
ראיון עבודה/מפגש היכרות

לאחרונה קצת התייאשתי מהעבודה שלי והחלטתי לחפש עבודה אחרת היום שלחתי קורות חיים לשילב למשרת מוכרת... וחזרו אליי ממש תוך כמה דקות והזמינו אותי לפגישת היכרות... איך מסתירים את זה שאני חסרת ביטחון לגביי הסיכויים שלי להתקבל כי אני שמנה? איך מסתירים את זה שנראה לי מוזר שיקבלו אותי להיות מוכרת בחנות בגלל שאני שמנה?
 
שיווק עצמי

היום בדיוק עברתי סדנא כזאת. דבר ראשון שאת צריכה לעשות זה לקום בבוקר ולהשקיע בעצמך, להראות מליון דולר ולהגיד לעצמך אלף פעם שאת מעולה. דבר שני הוא הכנה נכונה- את צריכה לבחור איך את מעוניינת להציג את עצמך- מה רלוונטי לך להזכיר ומה לא, משרות קודמות, תכונות קודמות וכו'. המטרה היא שבסופו של דבר תצאי מהפגישה ואני אשאל את המראיינת שלך איך את היא תענה לי בדיוק את הדברים שרצית להראות לה ואת הדרך שרצית לבנות את עצמך. שתגיעי לפגישה תתחילי במשהו חיובי- אמיתי מהלב, אם זה מחמאה על המשרד שתרואייני בו או על איזה תכשיט או בגד יפה. תתחילי חיובי עם חיוך. ותובילי את הראיון- תהי הכי בטוחה שבעצמך שאפשר. אין שום קשר למשקל שלך ולסוג העבודה הזה, להיפך החיוך שלך כל כך חם ולבבי שאין לי ספק שתהי מעולה בכך.
 

ענת 19

New member
אני חייבת להגיד משהו...

יש כ"כ הרבה מקומות עבודה שלא מקבלים נשים שמנות. אם זה בגדים (במיוחד) וכמעט בד"כ הכל. זה זוועה וזה קשה, טאני עצמי חוויתי את זה על בשרי. אני לא יודעת מה איתך אבל גם אם תיראי מיליון דולר ותרגישי מעולה, הבחור שיראיין אותך יחשוב לעצמו על הבחורה הנאה והרזה שמחכה אחרייך! תקני אותי אם אני טועה.
 
תראי לא אשקר לך

יכול מאוד להיות. מצד שני לכי תדעי מי היושב מולך. ואולי הוא דווקא יראה כמה את אסרטיבית ומדהימה ויחשוב על כל הכסף שתביאי לו לעסק? אי אפשר לדעת- מה שהכי חשוב הוא לדעת שאת עשית את כל מה שאת יכולה- יותר מזה לא יכולת, אם לא מתאים לו כנראה שאת לא צריכה לעבוד שם.
 
באותה דעה של ליאור.

והסתכלי על החתימה שלי....זה מוביל אותי כל חיי ובעזרת הראיה הזו על החיים ועל עצמי נפתחו לי המון דלתות..טפוו
 

ניצם

New member
פשוט לא תחשבי על זה בכלל.

תתמקדי בלשכנע את המראיין שאת הכי טובה והכי מקצועית,הכי מתאימה לעבודה.תשדרי חוסר בטחון והוא זה שיקשה עלייך.תראי שאת יודעת מה את שווה.
 
יעזור לך

אם אני אספר לך שבביקור היחיד שלי בשילב(קנית מתנה) היתה שם מוכרת שמנמונת
לא ישנה להם אם את שמנה או לא ישנה איך תציגי את עצמך בהצלחה ואני אשמח לשמוע מה היה
 
לי מתוקה

תראי להם עד כמה את אסרטיבית, יצוגית ותותחית במכירות
זה נכון שלצערנו הרב, הלוק, הוא הכרטיס ביקור הראשוני שלנו. אבל בראיון עבודה לא תמיד מחפשים רק את זה. מחפשים מישהי פלפלית. בהצלחה וכמובן, לעדכן אותנו
 

newKiticat

New member
כי את בחורה חכמה

ומוכשרת ואים לבחורה רזה שום דבר עליך. וברצינות לי, יקירתי, זה עניין של להאמין בעצמך. ואם את לא מאמינה בעצמך- אז תזייפי את זה. זה נראה לך אולי מאולץ, אבל אני מאמינה שאם תירגול זה יבוא בסוף מתוך האמונה עצמה..... ושיהיה המון בהצלחה בריאיון.....
 

matyc

New member
תעני בביטחון ותסתכלי למראין בעניים

את לא שונה מאף אחת אחרת תחשבי תמיד ככה בהצלחה
 

AlteX

New member
אלה דברים שאי אפשר להסתיר

אם את חסרת בטחון - יראו את זה. אם את מאמינה שלא מגיע לך - ועוד איך יראו את זה - אין אפס. אם את רוצה את התפקיד הזה, את קודם כל חייבת להאמין שהוא מגיע לך. זה חייב לבוא מבפנים. טיפים מעשיים? מה שליאורי כתבה והמון קבלה ואמונה בעצמך. למה להאמין בעצמך? כי מגיע לך! למה מגיע לך? ככה! - ואין תשובה יותר טובה מזה...
 

lee_1

New member
התקבלתי ../images/Emo4.gif

עשיתי כל מה שאמרתם ואכן הודיעו לי כמה שעות אחרי שהתקבלתי הבעיה היא שעכשיו קשה לי להחליט אם לעזוב את העבודה הנוכחית שלי
 
למעלה