ראיון עבודה ב-BIG4

איה1974

New member
ראיון עבודה ב-BIG4

שלום, הייתי מעוניינת לדעת איך ניתן להגיע למצב של ראיון עבודה ב-BIG4. יש לי נסיון עבודה של כ-2.5 שנים במשרדים קטנים ועכשיו אני מעוניינת גם להתנסות בעבודה במשרד גדול. בעבר שלחתי פקסים למשרדים הגדולים וקיבלתי מכתבי דחייה. תלמידים שלומדים איתי בכיתה התקבלו למשרדים כאשר היה גיוס בשנה ב' (אז כבר עבדתי במשרד קטן וחשבתי שכדאי יותר להתמחות במשרד קטן כדי לקבל נסיון עבודה בתיקים באופן מקיף). או שישנם אנשים שעובדים במשרדים הגדולים דרך פרוטקציות וקשרים. האם יש דרך נוספת וישירה יותר ליצור קשר עם המשרדים הנ"ל מלבד שליחת פקס ישירות אליהם? בנוסף לזה גם התקשרתי למחלקת כוח אדם של אותם המשרדים (זה היה לפני כשנה וחצי בערך) והתשובה שלהם היתה: עכשיו בעקבות המצב במשק אנחנו לא מגייסים.
 

איה1974

New member
אנשים אני מחכה לתגובותיכם

אני יודעת שיש פה כמה מתמחים במשרדים גדולים. האם אתם מכירים אנשים שהגיעו לעבוד במשרד לאחר התמחות במשרדים קטנים ולא גוייסו ישירות מהמכללה/אוניברסיטה? ואם כן איך הם עשו את זה ללא הקשרים הנכונים/פרוטקציות?
 
אמנם רק סיימתי שנה ב'

ואני לא יודע בדיוק אם יש מקרים או לא. אבל קשה להאמין שיש מצבים כאלה ללא קשרים\קומבינות כמו שאמרתי. המשרדים הגדולים לרוב מגייסים אחרי שנה א' (אני סגרתי בסוף שנה א). מי שפיספס שם הסיכויים שלו להיכנס למשרד גדול מאד מאד קטנים בהמשך כי המסה של כל מחזור נקבע אצלם שנתיים מראש. אבל אני בטוח שתמיד קיים סיכוי כלשהו, תנסי אין לך מה להפסיד. בהצלחה רבה
 
למעלה