ראה הוזהרת מעסקאות בכלל ועסקאות באש

khaya

New member
ראה הוזהרת מעסקאות בכלל ועסקאות באש

הוגעתי זאת באה להזהיר את הציבור מעסקאות עם תבל דיגיטל בכלל ובמיוחד עסקאות בכרטיס אשראי. סוכן שהגיע לביתי (ללא הזמנה) הציע לי כצרכנית הכבלים לעבור לתבל דיגיטל כי במהלך חצי שנה אזכה לכל התוכניות בממיר בתשלום מופחת ורק לאחר חצי שנה אתחיל לשלם על הממיר סך של 750ש"ח.כבר בעת ההתקנה נדרשתי לאחר ויכוח ארוך לחתום על מסמך שנותן לי הטבות אלה לחודשיים +שוטף.אבל הסוכן הבטיח שידאג שאקבל הטבה זאת לאורך מחצית השנה. לפני תום התקופה של חודשיים +שוטף פניתי לחברה בבקשת ניתוק תבל דיגיטל, פשוט לא סמכתי על הבטחת הסוכן.החברה התעלמה מהודעתי למרות שנאמר לי שתוך 48 שעות יתאם פגישה סוכן מטעמם.כעבור כשבוע פניתי שוב בדרישה לנתקני- הפעם נעניתי מידית אבל מויזה כבר הורידו לי תשלום ראשון על הממיר מתוך סכום של 850ש"ח(ולא 750 עלפי המסוכם). פניתי לכבלים ונאמר לי שאמשיך לשלם לויזה והם יזכוני בסך 750ש"ח כי אינם יכולים לבטל את העיסקה עם ויזה והיא גובה 100 ש"ח ריבית. כשפניתי לויזה לביטול העיסקה כי החזרתי את הממיר נטען על ידם שהם לא גבו ממני ריבית,אלא סכום העיסקה של הכבלים הוא על סך 850ש"ח. אמנם סיפורי ארוך אבל כדאי לצרכנים לקרוא אותו,ולדרוש מהכבלים לבצע עסקה הוגנת ולא דרך כרטיס אשראי.ראו הוזהרתם!
 

odedg

New member
עסקאות באשראי תבל לא שונה

שלום וגמר חתימה טובה! לעסקאות בכרטיסי אשראי ישלא רק חסרונות אלא גם יתרונות. אם אין חתימה שלך על ולא קיבלת את השירות או שגבו ממך יותר, עלייך לפנות בכתב (!) גם לחברת האשראי ןלהודיע לה על כך. אם יש לך מסמך חתום , על שני הצדדים לכבדו ולכן הם לא יכולים לגבות יותר ממה שאישרת להם בהסכם הכתוב. כדאי תמיד ללוות כל פניה טלפונית בכתב, זה שווה הרבה פעמים את הטרחה ואת ההוצאה הקטנה.
 

מוטקה

New member
לקאיה זו עיסקת "רוכלות" ניתן לבטלה

בתוך 14 יום ,להבדיל מקנייה רגילה משום שהסוכן הגיע לביתך ללא הזמנתך אלא ביוזמתו! גם אם עבר הזמן חשוב שתדעי את הזכויות שמקנה לך "החוק להגנת הצרכן" העוסק בסעיף"רוכלות" ו/או בהקשר לחוסר התאמה בין מה שסוכם איתך לבין מה שבוצע בפועל. בברכה, מוטי.
 

khaya

New member
למוטי על התגובה לעיסקה עם תבל דיגיט

למוטי שלום! תודה על התגובה! לפני כשבועיים פניתי לויזה כ.א.ל אך טרם נעניתי בחיוב. עם זאת,אין להתעלם מהעובדה שחברת הכבלים על סוכניה מנהלת מדיניות מכירות אגרסיבית ולא הגונה כלפי צרכניה.לא יתכן שיטענו בחברה גדולה שכזאת,שריבית על העיסקה לוקחת ויזה בעוד שבחברת ויזה טוענים שלא לקחו ריבית עליה,אלא סכום העיסקה מראש כלל 100 שקלים יותר מהמובטח.
 

odedg

New member
עסקה ברוכלות ואשראי

היום אפשר לבטל עסקה ברוכלות גם אם באו אליך הביתה לאחר תיאום מראש. בכל מקרה צריך וכדאי תמיד לבדוק את המסמכים הכתובים והחתומים, אם יש.
 

רש

New member
צודק odedg

יש להקפיד ולברר מה הם התנאים כולל הסדר התשלומים לפני אישור עיסקאות. אני משתדל לבדוק כל פעולה שאיננה שגרתית בצורה יסודית ומבקש בפקס מסמך מסכם עם כל הפרטים הרלוונטים. פרט לתקלה אחת עם אינטרנט זהב הכל עבר עד כה בשלום. כמו שכתבתי למוטי , המציאות לא מאפשרת להתנתק באופן מוחלט מהפלסטיקים כי זו דרך חיים מוכתבת שלצידה לא מעט הקלות והטבות מלווים בסיכון מחושב. מה שנשאר זה לקרוא בפורומים ובעיתונות וללמוד מבעיות שמתפרסמות שם.
 
למעלה