ראדיץ, אתה מוכן לשים שוה כאן

Light woman

New member
ראדיץ, אתה מוכן לשים שוה כאן

קישורים לקליפים? פליז!!!!!!!!!!! אני רוצה את הקליפים שקשורים בהקרבה של וג´יטה ואת המומלצים.... בבקשה??? נ.ב תודה מורן על הוולפיפר של פיקו´ש למרות שלא ראיתי אותו! סיפור ארוך.... לא משנה, תודה בכל מקרה ואני אשלח לך את הEמייל החדש שלי שיהיה לי!
 
יש קליפ על וג´יטה.....

אין לי קישור אבל תורידי מקאזה השיר הוא של LIMP BIZKIT-MY WAY קליפ ממממדדדדדדדדדדהההההההיייייייייםםםםםםם!!!!!!!
 

ash 1

New member
יש את הקליפ הזה באתר

אני אישית לא אוהב את הלימפ ביזקיט האלה כל השירים שלהם פויה! כמה המלצות- שם הקליפ- BLINK182 (בטח יש עוד מלא קליפים בשם הזה אבל כך קוראים לו... (מהאתר- WWW.DBZWARRIOTS.CJB.NET) אחלה שיר! שם הקליפ- KNOCKED_DOWN שיר מאוד יפה שם הקליפ- PARTICLEMAN מצחיק ^_^ שם הקליפ- MRSATAN האם יש צורך בעוד הסבר... שם הקליפ- DISKOTEKFUSION שיר מעורר השראה... שם הקליפ- BULMATRIBUTE אחד מהשירים האהובים עליי+קליפ שלם על בולמה+ הקטע בו גוקו מפשיט את בולמה ^_^ מת על זה! שם הקליפ- EATIT מגנווווובבבב!!!! שם הקליפ- DRIVELESSONS קליפ מאוד יפה וקומי השיר קורע! ויש בסוף קטע יפה שבו פיקולו שובר את הדלת של המכונית ^_^ אלו הקליפים האהובים עליי המלצה חמה!
 

ash 1

New member
מממ כן בקשר לזה...

יש בעיה קטנה ומשמעותית מאוד- השמות של הקליפים באתר שונים מהשמות של הקבצים (אני כתבתי את השמות של הקבצים) באתר קוראים לשיר הזה- Uptown Girl - Bulma Tribute זה של-volmay השם השלישי מהסוף ^_^ מקווה שתמצא את זה כי זה ממש אחלה של קליפ
 

Brolly

New member
לahs1

לימפ ביזקיט פויה? יש לי 2 דיסקים מתוך 4 דיסקים שלהם ואני מת עליהם... פויה זה לא הסבר יש להקות יותר מוזרות... הקליפים האהובים עליי הם Disturbed-Down With The Sickness-Gohan´s Tribute Disturbed-Stupify-Trunks Tribute Papa Roach-Between angels and cockroaches-gohan tribute papa roach-last resort-trunks tribute metallica-no leaf clover-gohan tribute linkin park-one step closer-gohan tribute busta rhymes-break your neck audio adrenaline-underdog-movie 3 tribute heart of swords-trunks tribute robb zombie-more than human-gohan tribute ויש עוד הרבה שיש לי אותם צרובים ואני לא זוכר איך קוראים להם
 

ash 1

New member
הנה אתר-

יש פה איזה אלף קליפים (התחלתי להוריד מזמן ואני עדיין לא סיימתי) האתר הזה נמצא בקישורים באתר הזה יש כמה קליפים מ-ע-ו-ל-י-ם היתי ממליץ אבל התיקייה שלי כל כך מלא בקליפים שאני לא מוצא כלום
 

ash 1

New member
וואי אני לא מאמין ששכחתי את התיקיה

השניה שלי וגם שכחתי להגיד כמה דברים- 1- בקליפ EATIT יש הרבה קטעים מצחיקים של הסאיינים אוכלים כמו חזירים (במיוחד גוקו שמנסה לאכול את היד שלו) 2- צפיתי שוב ב BLINK182 והשיר אפילו יותר טוב ממה שאני זוכר תורידו את זה מהרררר הנה עוד כמה המלצות- שם הקליפ- BLINK182-2 *מזיל דמעה* יצירת אומנות פלא! מי שלא ראה את הקליפ הזה עוד לא חיי! זה פשוט.. ואוו.. חוץ מזה שהשיר מעולה זה גם על וג´י! {הבלינק האלה ממש טובים) שם הקליפ- ENFUEGO אוווך!! זה אחד הקליפים האהובים עליי ביותר (אוליי אפילו הכי אהוב) זה שילוב של כל מיני שירים יפים ויוצא ממש יפה! {זוכרים בראבו? בערוץ שש? תחרות כישרונות... היתה שם קבוצה שרקדה לצלילי השיר הזה} [אני שומע אותו 3 פעמים ביום] שם הקלים- EOW ממש אחלה של שיר אני שומע אותו בכל פעם שאני רוצה לצייר ציור קרבי זה ממש מאגר מוזות! - השיר: ITS THE END OF THE WORLS... (בעעע אני לא מכיר שמות) זה ממש קליפ מושקע מתואם ויפה! וגם על השיר אני מת! שם הקליפ- FEEDER זה לא יאומן! כל קליפ טוב מקודמו! זה אחד מהטובים ביותר שיש לי - שיר מאוד יפה (רוב הקליפ על ברולי) שם הקליפ- FREEZAIMPRESSION - מאוד מאוד יפה שם הקליפ- NEWDRAG קליפ בהחלט יפה- זה הרוק הכבד היחיד שיש לי שנשמע טוב כל השאר זה סתם צעקות מעצבנות >_< אבל לזה יש הרגשה כיפית ^_^ שם הקליפ- PERPETUALDUEL - קווולל!!! שיר מאוד אהוב מת עליו! ^_^ - הקליפ הוא כמו רבים אחרים על הקרבות בין גוקו לוג´יטה אבל זה לשם שינוי שווה משהו! שם הקליפ- RAGEGAME- ****_**** קליפ על ברולי - השיר של מורטל קומבט - נשמע מעולה!- לא יודע איך להסביר אותו אבל זה באמת באמת אחלה קליפ שם הקליפ- SETASIDETHEPRIDE 5 דקות מושלמות! של וג´י בקליפ מ-ע-ו-ל-ה! פשוט דבר מדהים! רוצו מהר ותורידו אותו לא תימצאו דבר דומה לזה בשום מקום אחר שם הקליפ- PICOLO זה לא קליפ רגיל... 20 שניות של פיקולו שר שיר ילדותי ומצחיק בטרוף! שם הקליפ- MMT-AKIMBO-DBZ-FATHERSANDSONS סוף סוף משהו רגוע ונעים -אחלה קליפ ממליץ לכם בחום כל הקליפים האלה מהאתר- WWW.DBZWARRIORS.CJB.NETוחלק כבר לא עובדים [רואים אמרתי לכם שאני לא טוב בהסברים
]
 
הערות

כתוב שם שחייבים realplayer בשביל זה, ואני לא חושב שיש לי. דבר שני, אתה מוכן להסביר לאן נכנסים כי אני בכל-זאת לא מוצא כלום על בולמה. לאן צריך להיכנס? לmusic vids?
 

ash 1

New member
אז תוריד רילפלייר...

זה תוכנת חובה! הקישור שהבאתי פותח את הדף עם הקליפים לא צריך ללכת לשום מקום אחר נכון יש רשימה של שמות- תלחץ על השם שאתה רוצה ויפתח לך חלון חדש- בחלון הזה יש את כל השירים של אותו אדם אני מצרף תמונה שתסביר איפו נמצא הקליפ על בולמה-ואל תשכח להגיד את דעתך עליו!
 

ash 1

New member
ראיתה אותו?

נו מה אתה אומר? נכון יפה? איזה עוד קליפים הורדתה? תכנס ל- WWW.DBZWARRIORS.CJB.NET משם הורדתי את הקליפים הכי שווים ומושקעים שיש לי (חלק מהקליפים כבר לא ניתנים להורדה נ.ב מישהו יודע איך אני יכול להעלות קובץ של 20 MB לאינטרנט בחינם?
 
לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ניסיתי להעלות כאן את המסך שעולה לי, אבל שוב הקובץ גדול מדי. תלמד אותי בבקשה איך לשמור תמונה כ-jpeg. אני מתחנן! אני צריך עזרה בזה! והאייקון שיש לזה זה ספרים כאלה שאני לא מבין מהם.
 
למעלה