ק-י-ב-י-נ-י-מ-ט

מאין לי לדעת...

אני הייתי ועודני וירטואלי
 

e t e r n i t y

New member
מסכימה איתך

לגבי המפגשים. אולי כולנו היינו צריכים להשאר קצת יותר וירטואלים...
 

חופ שיה

New member
אני לא מסכימה

עם זה , זה הוכיח את עצמו אחרת בפורום סטוצים ובטח בעוד פורומים. לפי דעתי זה התכנים ואושיות הפורום שמשפיעים על האווירה והעניין.
 
גל, תתנהג יפה, בבקשה.

אתה יודע טוב מאוד שיש שם גם דיונים מוצלחים. נכון שיש קצת דביקיות. או, לעיתים, הרבה. (הזכרנו כבר..) אבל הפירגון דווקא תורם. מחממם את האווירה.
 
|שקית הקאה|

סטוצים וסקס זה למעשה אותו פורום, אלא ששם יש אוכלוסיה יותר 'נשואה' מאשר פה. כמו כן, פה יש פחות שירים וסיפורים שזה יתרון ראשון במעלה. את יודעת מה הסיבה בעטיה הגעתי לפורום סטוצים ולמען האמת אלמלא היה לי זמן מת בעבודה, לא הייתי מבזבז שניה אחת שם.
 
חחחחחחחחחחחחחחחח

והנה, הלוך הלכה הסיבה... ו... שמחתי לפגוש בך שם, למרות הכל.
 
לא רע?? ../images/Emo6.gif אולי טוב אפילו?../images/Emo163.gif

בסוף תגרור אותי להציג את הקישור... סתאאאם. שונאים כאן סיפורים.
 
צודקת, ואוסיף:

אני מגלה בפורום הזה ספציפית (בהשוואה לאחרים) שאנשים נוטים לדבר אך ורק עם אנשי שלומם. זו תופעה לא רצוייה, מכוערת ובונה תחושה של קליקאות. נתקלתי בזה רבות כאן. זה סוג של חוסר פתיחות משווע, דווקא במקום בו מצפים לפתיחות רבה. לכותבים כאן מאוד לא קשה לתאר במילים איזה סקס הם אוהבים, באיזו תדירות, מהן העוצמות, האבזרים, כמות הפרטנרים, הקיקים האישיים אבל כשזה מגיע ליחסי אנוש סבירים ותקינים- יש כאן חומות בצורות. וזה כל ההסבר לנפילה, לטעמי. (ולא קובלת דווקא במישור האישי. מצאתי פה מעט קשרים חמים ואמינים, אך בפורום אחר- התקשורת זורמת ללא סייגים. ולכן- גם הקשרים מחוץ לפורום ענפים ומוצלחים. לא רוצה לחטוא בהכללות- זה מה שמרגישה).
 
e t e r n i t y ,

חביבה, הנה בכך שלא ענית ולא התייסת למה שכתבתי ישירות אלייך - תוך תמיכה בך - אישרת משהו שקבלתי עליו בדבריי. אני טועה?
 

e t e r n i t y

New member
את טועה...

אני משתדלת לענות לכל מי שמגיב לי, אבל במקרה שלך לא היה לי הרבה מה להוסיף כי אני מסכימה עם כל מה שאמרת. כניראה מה שהייתי צריכה להגיב זה
 

dandin73

New member
כל מילה זהב !!!

נכון...למרות שבסקס יש הרבה מה לחדש....תנסי אותי :) לאן נעלמת ?
 
למעלה