קשה לי להתאפק, אבל הנה, שרשור משטרה נוסף
שני דברים, לא קשורים זה לזה, ואת מי שזה לא מעניין, אתם מוזמנים לסגור את ההודעה כעת ולא להמשיך לקרוא. האחד - היום רכבתי מאחורי קטנוע גראנד-דינק עם מספר אזרחי, עליו רכב אדם עם מעיל של משטרה, עם הכיתוב "משטרה" בגדול מאחורה. לצערי לא צילמתי כי לא רציתי לשלוף סלולרי מהכיס בעת רכיבה (לו הייתי עם אוטו זה היה מתועד), אבל השרשרת של הנ"ל היתה נפולה באופן אסטרטגי היישר על המספר של הכלי כך שלא יהיה ניתן לראות את המספר. יפה. אבל לצערי, כל עוד אין לי הוכחות אפשר לומר שאני מדמיין. לא נורא. מחר נתפוס אותו. שנית, והרבה יותר חמור - המשטרה חטפה היום על הראש, לצערנו מאוחר מדי. מספיק לקרוא את הכרעת השופטת במשפט הפיצויים שבה תבעה משפחתה של ענבל עמרם ז"ל את המשטרה - וזכתה. מי שלא יודע, נא לצפות בסרט תיעודי בנושא היום בערוץ 2 בשעה 23:05. בתמצית - הבחורה נעלמה למשפחתה למרות שיצאה לנסיעה של 5 דקות, והמשטרה לא רק שסירבה לקבל את תלונת המשפחה ולפתוח בחיפושים, אלא גם אחרי הפעלת פרוטקציה אישית וקבלת התלונה לבסוף, לא נעשה דבר למצוא אותה למרות שבוצע איכון למכשיר הסלולרי שלה שנמצא באזור פי גלילות. הכוחות שאמורים היו לצאת לחיפוש לא יצאו, וכשכבר יצאו, הם מיהרו בחזרה לתחנה כדי להספיק להחלפת משמרת. רק כ- 6 שעות אחרי שהתלונה הוגשה הועלה מסוק לאוויר, ומצא את הנעדרת. כשהגיעו אליה הכוחות היא עדיין גססה, ומתה להם בידיים. ככה המשטרה נראית חברים. ככה. ואם אין לכם קומבינות או פרוטקציות, ואם אין לכם תעודת קומבינטור או איזה סידור אישי, אתם יכולים לחפש את החברים שלכם. ynet רצח ענבל עמרם: "צריך פרוטקציה לחפש נעדר" - חדשות היום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3945975,00.html אני מאחל לכולנו שבחיים לא נצטרך את שירותיהם במקרה חירום. אבל מה שבטוח, בכל אינטראקציה עם המשטרה לדעתי חובה לתעד את המפגש, להקליט ולצלם, ולקוות שלא תצטרכו את זה. אבל אם כן, חס וחלילה, לתבוע להם את התחת על כל שקל שיש להם, ולתבוע חזק חזק. כי לא יתכן שהגוף שאמון על ביטחון ושלום הציבור יזלזל כך בציבור שמשלם את משכורתו. שוטרי משטרת ניו יורק כותבים את המוטו To Serve and Protect על הניידות שלהם. אצלנו המחשבה על זה פשוט מעלה גיחוך.
שני דברים, לא קשורים זה לזה, ואת מי שזה לא מעניין, אתם מוזמנים לסגור את ההודעה כעת ולא להמשיך לקרוא. האחד - היום רכבתי מאחורי קטנוע גראנד-דינק עם מספר אזרחי, עליו רכב אדם עם מעיל של משטרה, עם הכיתוב "משטרה" בגדול מאחורה. לצערי לא צילמתי כי לא רציתי לשלוף סלולרי מהכיס בעת רכיבה (לו הייתי עם אוטו זה היה מתועד), אבל השרשרת של הנ"ל היתה נפולה באופן אסטרטגי היישר על המספר של הכלי כך שלא יהיה ניתן לראות את המספר. יפה. אבל לצערי, כל עוד אין לי הוכחות אפשר לומר שאני מדמיין. לא נורא. מחר נתפוס אותו. שנית, והרבה יותר חמור - המשטרה חטפה היום על הראש, לצערנו מאוחר מדי. מספיק לקרוא את הכרעת השופטת במשפט הפיצויים שבה תבעה משפחתה של ענבל עמרם ז"ל את המשטרה - וזכתה. מי שלא יודע, נא לצפות בסרט תיעודי בנושא היום בערוץ 2 בשעה 23:05. בתמצית - הבחורה נעלמה למשפחתה למרות שיצאה לנסיעה של 5 דקות, והמשטרה לא רק שסירבה לקבל את תלונת המשפחה ולפתוח בחיפושים, אלא גם אחרי הפעלת פרוטקציה אישית וקבלת התלונה לבסוף, לא נעשה דבר למצוא אותה למרות שבוצע איכון למכשיר הסלולרי שלה שנמצא באזור פי גלילות. הכוחות שאמורים היו לצאת לחיפוש לא יצאו, וכשכבר יצאו, הם מיהרו בחזרה לתחנה כדי להספיק להחלפת משמרת. רק כ- 6 שעות אחרי שהתלונה הוגשה הועלה מסוק לאוויר, ומצא את הנעדרת. כשהגיעו אליה הכוחות היא עדיין גססה, ומתה להם בידיים. ככה המשטרה נראית חברים. ככה. ואם אין לכם קומבינות או פרוטקציות, ואם אין לכם תעודת קומבינטור או איזה סידור אישי, אתם יכולים לחפש את החברים שלכם. ynet רצח ענבל עמרם: "צריך פרוטקציה לחפש נעדר" - חדשות היום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3945975,00.html אני מאחל לכולנו שבחיים לא נצטרך את שירותיהם במקרה חירום. אבל מה שבטוח, בכל אינטראקציה עם המשטרה לדעתי חובה לתעד את המפגש, להקליט ולצלם, ולקוות שלא תצטרכו את זה. אבל אם כן, חס וחלילה, לתבוע להם את התחת על כל שקל שיש להם, ולתבוע חזק חזק. כי לא יתכן שהגוף שאמון על ביטחון ושלום הציבור יזלזל כך בציבור שמשלם את משכורתו. שוטרי משטרת ניו יורק כותבים את המוטו To Serve and Protect על הניידות שלהם. אצלנו המחשבה על זה פשוט מעלה גיחוך.