קשה להתעלם....

קשה להתעלם....

ממותו של אחד מהגדולים ביותר שקמו בדור הזה. אני אישית לא ממש הערצתי אותו אם כי מידי פעם הוא הביא אותה בשיר שליווה אותי חודשים והמיוחד הזה שנים. אגדה שסיים את חייו כמו רוב האגדות.
 
קשה להתעלם

בלי כוונה מיוחדת, אני מוצא את עצמי מאזין שוב ושוב לאלבומים שלו מתקופות שונות שנמצאים אצלי בבית. אגב, מה זה דום לב? זה כזה שעומדים ופתאום קקשששאאאעע!!! הההוווקק!!! הצצילווו!! אעעעע!!! טראח! ששששששששששששששששששששש!!! זה זה?
 
מה זה משנה....

האגדות מתות בכוונה בצורה הזו כדי שיהפכו למיתוסים או שעוד כמה שנים נשמע שהוא בכלל חי בתור איזה פועל סיני באיזה מושב בנגב
 
קשה להתעלם ...

בכל זאת הוא היה מגדול זמרי הפופ המצליחים בכל הזמנים. גם אני לא ממש התחברתי לסגנון המוזיקה שלו.. אם כי המיוחד שליוה אותך שנים בהוא בהחלט נעים. וגם זה נחמד. יהיה זכרו ברוך. מת בטרם עת.
 

one track

New member
אין ספק..

שאי אפשר להתעלם מהחדשות על מותו, גם אני לא נמניתי על מעריציו ובכל זאת אהבתי כמה מהשירים שלו. והנה אחד בגלל הקליפ שלו שהוא אחד מהקליפים הכי איכותיים שראיתי.
 
תגידי....

גם את ניסית בזמנו לרקוד כמוהו? אני ניסיתי ללמוד את הליכת הירח שלו אבל זה היה יוצא לי כמו צליעת השמש
 

nice and sleazy

New member
מלך אמיתי ../images/Emo47.gif

וכמו כל מלך כמעט גם הוא סבל משגעון גדלות ודחף בלתי נשלט להתאים את העולם לצרכיו .. לא סבלתי אותו בשנות ה80 אבל היום שגדלתי והשכלתי אין ספק שמדובר בגאון מוזיקאלי (מטורף אבל עדיין גאון )שחידש המון וכמו בוב מרלי לפניו ,הוא עשה בעזרת המוזיקה שלו שינוי תפיסתי אצל אזרחי העולם . בכל מה שקשור לפופולריות של מוזיקה שחורה ושחורים כבני אדם בכלל ואין לי ספק שזה שאובמה נשיא ארה"ב והעולם , זה לא מעט בזכותו .
 
הוא ...

דרך אגב זוכה מכל ההאשמות החמורות שהיו נגדו בגין המעשים המגונים. אך זה בטח פונקציה ישירה לכסף הרב שהיה לו ולא בהכרח לאמת.
 
אני בדעה

שאין עשן בלי אש, כמה אפשר להפיל על בנאדם אחד בלי שיהיה בזה שמץ של אמת? וזו גם הסיבה שאומרים שלא נשאר לו בכלל כסף מרוב התביעות המשפטיות וכל הכסף שהוא פיזר כדי להשתיק משפחות. אי אפשר להיות כל כך תמימים.
 

trainspotter

New member
פדופיל ואהב ילדים

זה הכיעור שלנו בישראלי יש לנו הרבה ללמוד מהגויים ישר תוקפים עם חרא העם הישראלי
 

trainspotter

New member
סליחה לגבי זה

כל העולם מבכה את מותו ועל אף יכריזו אותו פדופיל.פדופיל אולי לא אבל בעייה פסיכאטרית עמוקה לא היה חסר לו.הוא אהב אימץ ילדים אני חושב שזה מסכת שקרים שנועדה להכפיש את שמו דמות דמות טרגית בישראל קראתי טובקטים טוב מאוד שהוא מת פחות מוסלמי פחות הומו פחות פדופיל אנו העם "הנאור שסבל כל חיו משיוך לגזע או דת"
 
הוא אהב ילדים כמו שבוגד אוהב מאהבת:

same same but different ובענין אחר והרבה יותר אופטימי: בניגוד לכל המשרשרים שלא אהבו אותו אני דווקא הייתי מעריצה גדולה בשנות ה-80
ואת כל התקליטים העברתי לקסטות ושמעתי שעות ע"ג שעות בווקמן. אח... היו זמנים!
 

עופי רע

New member
דוקא נורא קל

באמת. בהתחלה גם אני ישר הלכתי לחורי שלי ואמרתי לו, שמעת? קראת? מייק ל מת!! ואח"כ באה לי התובנה, ש "סו פאקן וואט?". נכון, היה אליל פופ, יצור מוזיקלי משהו ויותא דופן אבל אני חושבת שהסגידה הזו והטררם שעושים מהמוות שלו קצת מוגזמים.
 

trainspotter

New member
אני לא סוגד

האיש השאיר חותמת בעולם.אני כילד היו לי תמונות שלו אמנם לא הערצתי מה שעשה עם הילדיםלגבי מה שהוא השאיר במוזיקה הרבה הרבה זמן יהיה כמוהו
 
למעלה