קשה להיות מוסיקאי במדינה הזאת

עדו Idjo

New member
זה לא ברור?

אם תבדוק את את כמות הצדק בהודעה שלך ואת כמות הטעייה תראה שכמות הצדק גדולה יותר.
 

thewierdo

New member
השאלה היא

האם הוא יותר (אחוזים) צודק, מאחוזי הטעיה שלו. או: שהוא יותר צודק (מאדם) טועה. מה שלא ממש קשה....
 

shigaoni

New member
לא.....

הוא כתב: "ולא נפטרים מהמחלה הזאת בעקבות מחירים גבוהים. זה לכל החיים, ותקנו אותי אם אני טועה" אז היא אמרה שהוא יותר צודק מטועה.... בוקר טוב
 
לא...כתבת :

תקנו אותי אם אני טועה.אז כתבתי יותר צודק מטועה...די נו בעצם אתה צודק לגמרי אל תתפסו אותי על המילה...
 

shigaoni

New member
מישהי שמבינה../images/Emo13.gif זה ההסבר בעצם

לזה שכולם לא הבינו
לא ממש קשור אבל חמוד...
 

xflil

New member
זה אמור להיות מצחיק כמו רוב התמונות

ששמים בפורומים, אבל תאכלס, זה פשוט לא.
 

אהבה1234

New member
וגם לא מתפרנסים ממוסיקה כאן!

היותר מעצבן הוא שאחרי שאתה מוציא עשרות אלפי שקלים בהתפתחות - יקרה לך נס אם בכלל תצליח להתפרנס בכבוד ממוסיקה. יש כאן את הנגנים הכרישים שרואים עובדים בכל פינה ולא משאירים לאף אחד אחר עבודה. הרבה מזל צריך כדי להתפרנס ממוסיקה במדינה המסריחה הזאת.
 

Reign In Blood

New member
../images/Emo45.gif

והזה שמעליי: זה מאוד שונה ממדינות אחרות בעיקר בגלל גודל האוכלוסיה.. תחשוב שישראל מס' רב מאוד של פעמים אבל בעיר בודדה של מס' ארצות, בארצות האלו מספיק שכפר או סביבה אוהבת אותך: יש לך פרנסה.. ובלי שום קשר עניין הדיסקים פה הוא גם סיפור בפני עצמו.. ואל תגידו לי שבארצות אחרות עולה יותר.. פשוט הכסף שם הוא שווה הרבה יותר..
 

Mena Rea

New member
קודם-כל, זה שאי אפשר להתפרנס

ממוסיקה לא עושה את המדינה למסריחה, ואת התסכולים שלך תוציא במקום אחר. אתה צודק, אבל זה רק אומר, שאם אתה מחפש לסגור את החודש בצורה מכובדת, תנסה לעבור לחו"ל, שם לפחות הצלחה זה הצלחה. אל תישאר כאן כדי לקטר...
 

Reign In Blood

New member
אחי, אל תיהיה עיוור..

זו מדינה חרא בעובדה, נכון שיש עוד כמה כאלו בעולם ואפילו יותר גרועים אבל עובדה: זו חרא של מדינה.. אני ממש לא ירחיב את המצב פה שבעיקר מתחיל בפוליטיקה, מתגלגל בפערים חברתיים וניגמר בתרבות..
 

Mena Rea

New member
לא ברור אבל

למה זה קשור בכלל? אם אתם טוענים שיש לכם מספיק סיבות לזה שהמדינה מסריחה לטענתכם, למה לערבב את זה עם העניין של הפרנסה ממוסיקה? כמו שאמרת, זה שיש פה עוני ודברים בעייתיים אחרים-אין טעם להיכנס לזה עכשיו.
 

Reign In Blood

New member
מוסיקה זו אחת הבעיות מתוך כמה וכמה

הוא דיבר על קשיי הפרנסה וכמה שהמדינה פה חרא.. אולי בגלל זה ואולי לא.. אתה אמרת "אל תוציא את התיסכולים שלך על המדינה" ז"א שאמרת שהיא לא חרא.. אז אני בא ומתקן- היא כן חרא.. בכל אופן- זה באמת ויכוח טפשי, אבל אל תתפוס כל אחד במילה שלו..
 
ישראלי זה ישראלי...

ישראלי תמיד יקטר על המדינה שלו,אבל ישאר בה לעולמי עד...כי...ישראלי זה ישראלי.
 
המדינה מסריחה?

ואתה חושב שתוכל להתפרנס ממוזיקה במדינה אחרת? אז תעבור מדינה. לא תפסיד כלום. "מדינה מסריחה" זה לא מגביל. והשאלה מה זה להתפרנס? הסיכוי להפוך למישהו ברמת הכרה של ג'ימי פייג' (סתם, לדוגמה..) הוא קטן מאוד. הרבה מאוד מוזיקאים טובים פה בארץ מצליחים להתפרנס, ופשוט מאוד לחיות ולעסוק במה שהם רוצים. נכון, בארץ שלנו אולי לא נותנים ספיק יחס למוזיקה כזאת או אחרת, אבל בהחלט אפשר להתפרנס כך שתוכל לקיים את הצרכים הבסיסיים ביותר.
 
למעלה