קרקוש משונה בזמן נסיעה

קרקוש משונה בזמן נסיעה

קניתי טופ בוי משומש לפני שבוע, ואתמול התחלתי לשמוע ממנו רעשים חדשים שלא מצאו חן בעיני, מין חריקות וקרקוש כמו אבן בתוך פחית. אין שום שינוי באיך שהקטנוע נוסע והקרקוש מופיע רק בזמן נסיעה, כשהקטנוע עומד אין קרקושים. עכשיו אני לא מבין כלום בקטנועים או מנועים ותהיתי מה זה יכול להיות? האם זה עלול להיות מסוכן? אני אמור ללכת בשביל דבר כזה למוסך?
 

אורי-

New member
כן, לך למוסך.

או לאדם אחר בעל נסיון. אי אפשר לאבחן תקלה על סמך "קרקוש" אם אתה לא יודע מאיפה זה מגיע. בשלב ראשוני, תבקש מחבר לנסות ולאתר את מקור הרעש, כשאתה נוסע לידו/מסביבו. זה מופיע בסל"ד מסויים? מהירות מסוימת? כשאתה לוחץ על בלם? אתה רואה משהו משוחרר בקטנוע? (החל מרגלית וכלה בחיווט חשמלי)
 
מוסך=זמן+כסף

ברור שאי אפשר לאבחן בצורה כזאת, פשוט תהיתי מה האופציות, מהם הדברים שנוטים לקרקש או להתקלקל בד"כ? כי כמו שאמרתי אין לו שום שינוי בביצועים. זה לא סל"ד, מהירות, או בלם וחיפשתי אם משהו משוחרר, אבל, כמו שאמרתי, אני לא מבין בזה כלום. אז כנראה שאני בדרך למוסך מחר...
 

אהוד א1

New member
מוסך שווה גם ידע וניסיון.

כיוון שלך אין ידע תאלץ לשלם על ידע וניסיון של אחרים. תעלה את הקטנוע מונע נעל ג'ק אמצע ונסה לאתר את מקור הרעש.
 
אכן, ידע=כסף

עשיתי את זה אך לא איתרתי את מקור הבעיה משום שהיא לא קיימת אלא אם הקטנוע בתנועה, מה שגורם לי לחשוד שלא מדובר במנוע עצמו אלא במשהו אחר.
 
למעלה