קרע בסלון של שמרת הזורע

קרע בסלון של שמרת הזורע

לפני כשעה וחצי, קיבלתי סלון חדש וכורסת טלוויזיה. בעלי הוא זה שקיבל את הסלון מהמובילים וחתם להם. כשהגעתי הביתה ראיתי שהסלון קרוע בספה הדו מושבית. הקרע מקדימה ודי בולט. מייד התקשרתי למוביל שיבוא לראות את הקרע ושיקח את הספה חזרה. הוא טען שאין באפשרותו להגיע, ואמר שהוא בדרך למקום אחר עם רהיטים אחרים.
התקשרתי גם לסניף ושם נאמר לי שיישלחו מייל לשירות הלקוחות והם יצרו עימי קשר. כמו כן פניתי דרך האתר של החברה (צור קשר).
יש עוד משהו שעליי לעשות? זה כל כך מרתיח שקונים סלון איכותי והוא מגיע עם קרע לא קטן בכלל.
כמובן שגם צילמתי את הקרע..... לא רוצה להתחיל סאגה בלתי נגמרת, מדובר בסלון חדש ואני רוצה ספה חדשה ולא מתוקנת.....
אשמח להצעות ו/או דרכים לטיפול בבעיה.
 

double pass

New member
אוי לא!

טוב, אחרי סאגה ארוכה שהיתה לנו, שנפתרה אחרי למעלה מחצי שנה, אני לא בטוחה שיש לי עצות בשבילך.
אני מציעה לצלם את הקרע, להעלות הכל על הכתב, ולשלוח מכתב רשמי (בפקס, וגם בדואר רשום עם אישור מסירה). חייבת לציין שלי זה לא עזר, אבל בסוף בסוף הצלחתי ליצור קשר עם סמנכל התפעול שלהם שהגיע אלינו הביתה, שמע על כל הסאגה, לא היו לו תשובות והסברים (לא ציפיתי - ידוע שהשירות שלהם גרוע, חבל שגיליתי זאת רק אחרי הרכישה), אבל פיצה אותנו כראוי (למרות שבדיעבד ברור שהיינו מתוותרים על הכל).
לא אחזור לקנות שם בחיים!!
הנה הסלולרי שלו: 052-6008967
שמו קובי בן סימון.
אל תמתינו יותר מדי. הם לא עונים לטלפון, לא חוזרים אליכם, לא מגיבים למכתבים רציניים, ובקיצור, לא שמים &%$#@
 
דיברתי היום עם שירות הלקוחות שלהם,

נקבעה לי פגישה עם מומחה מטעמם ליום ראשון ה 25.11 שיראה ויתן חוו"ד. אין לי מושג למה צריך חוו"ד על סלון חדש בן יום בקושי ומה כבר הוא יכול להגיד?
בכל מקרה, אני אשמח לשמוע מה הייתה הסאגה שלכם? אפשר גם במסר פרטי.
תודה רבה על התגובה, ועל העיצה :)
 

double pass

New member
שמרת הזורע - המקרה שלנו:

מצרפת את המכתב ששלחנו להם בזמנו. חשוב לומר כי המכתב הוא רק תחילת הסאגה איתם, והסיפור הסתיים רק חצי שנה מאוחר (!) יותר.
 
למעלה