קרסים משולשות לדמויים

LinkinDark

New member
קרסים משולשות לדמויים

יש לי בעיה שנראה לי שלכולכם יש אותה היא החלודה על הקרסים של הדמויים....ניסיתי הרבה סוגים של קרסים אבל רובם החלידו לבסוף... חוץ מ1....שהייתי בנורווגיה קניתי דמויים מגומי של סטורם שיש להם קרס משולשת שחורה...שבינתיים היא היחידה שלא החלידה ולא נראה לי שהיא תחליד... אז השאלה היא האם יש מקום שמוכר קרסים משולשות שחורות כאלה? ומה אתם עושים ולקרסים של הדמויים שלכם?
 

eyal kon

New member
המשולשות של VMC

בצבע אפור הם מעולות ולא מחלידות. גם המשולשות של סטורם באמת מוצלחות, יש לי דמוי כזה...לא ראיתי בארץ משולשות כאלו. נ.ב סחתיין על המפלצת, מגיע לך~
 

tomyoyo

New member
ספריי נגד חלודה בכל מוסך וחנות

לעבודות בית (צינורות מברגים ברגים מסמרים...) אפשר למצוא
 

asia7

New member
עכשיו הילדים סיימו לשטוף ולנגב...

את קופסת הדמויים והדמויים. גם לי יש חלודה במשולשות ובאמת האפורות נוטות להחליד פחות. קניתי בזמנו גם דמויים למים מתוקים בטעות , מחליד יותר.
 
השחמת הקרס,כן כן תתפלאו זה עובד../images/Emo13.gif

אני לא יודע מה איתכם אבל שהייתי חייל כן עברו המון שנים מאז הייתי משחים את הנשק שלי בעזרת חומר השחמה שאפשר לקנות במסגריות או בחנויות שמספקות אביזרים למסגריות (חיפוש בדפי זהב ) אני בטוח שאותו חומר יכול לספק את ההגנה מפני חלודה אם לm16 זה טוב אז לקרסים עוד יותר .
 

LinkinDark

New member
לא נראה לי שאתה צולל עם אמ16

וגם החומר ירד בזריקה והמשיכה של הדמוי במים.... ועוד שאלה מישהו יודע אם להיבוסה יש משולשות? אני לא מוצא את אתר הבית שלהם אם יש כזה דבר בכלל
 
החומר לא יורד הוא מתייבש חזק מאוד

הכוונה הייתה שבצבא הייתי משחים את הנשק . החומר אינו יורד כי הוא מתייבש על הקרס,חומר השחמה הוא גם נגד מים כך שמניסיון הוא אף פעם לא ירד. רועי תנסה ותבדוק .
 
היי ינון איזה חומר זה בדיוק

אם תוכל להיות יותר מפורט והאם אתה יודע איפה אפשר להשיג אותו
 
תגובה

החומר זהו חומר להשחמת מתכות כמו : אלומיניום,נירוסטה,וכל המתכות מהם עשויים קרסים ,דמויים כמו ריידרים,זורזרות הכי פשוטות,וכל שאר ירקות. אני משחים במפעל שבמקום מגוריי,אבל ידוע לי שאפשר לרכוש אותו גם בכל חנות שמוכרת ציוד לקבלנים (מפתחות שבדים,חומרי בניין,וציוד לגינון,לא עלה לי השם המדוייק) פתרון נוסף שאני נעזר בו והוא הרבה יותר זול זה עם ספריי גרפיטי צהוב,אדום,כחול,אפשר גם עם אלו שזוהרים בלילה העיקר שימשוך תשומת לב. מכסים את כל שטח הקרס חוץ מהאזור המשונן , אפשר לכסות על ידי חתיכת סרט הדבקה קטן או נייר כסף ומרססים , בעבר משולשות שלי נחלדו באזור בו כל שלושת הקצוות של הקרסים מחוברים (זה שלכיוון הטבעת אותה מחברים או קושרים) הסיבה היא עודף לחות ומלח שנשארים על המתכת, במיוחד אם זו מתכת מסוג חלש ולא אחיד .
 
למעלה