קרמיקות / כלים סניטריים וברזים

קרמיקות / כלים סניטריים וברזים

הי , אנחנו בשלב של חיפוש אחר קרמיקות / ברזים וכלים סניטריים האם מישהו מכיר חנויות טובות וזולות , אני בטוחה שיש דברים זולים יותר מנגב קרמיקה או חזי בנק אבל לא יודעת כל כך איפה ומי ? האם חרסה נחשבים לאיכותיים ? אשמח לקבל קצת המלצות ושמות של ספקים אמינים וזולים . ראיתי שיש גם חנויות עודפים לנגב , אלוני וכד' יש למישהו ניסיון איתם ? האם זה הגיוני לחפש קרמיקות במחירים שמתחת ל- 100 ש"ח למר' ?? תודה על התשובות ,
 

בינא

Member
היות ולא כתבת מאיזה אזור את בארץ... ../images/Emo4.gif

קשה לשלוח אותך למקומות קרובים...ל...??? למרות זאת על שאלה אחת ניתן בקלות לענות... מחיר קרמיקה טובה ותקנית ל-מ"ר אינו צריך לעלות על 23-45 ש"ח כולל המע,מ, בכפוף לגודה הקרקמיקה עד 50/50. מומלץ לרכוש קרמיקה עם גימור ישר, מידות שוות לכל 4 הצלעות ומישוריות שווה (לא קעורה/קמורה/מעוותת. ספקים סיטונאיים כמו "עמודי שלמה" במרכז או "מחסני הקרמיקה" באשדוד, מספקים גם את כל האביזרים הסניטריים, ברזים וכיו"ב, ארונות כיורים, כיורי מטבח ואביזרי אינסטלציה מכל הסוגים, כולל מקלחונים ועוד, במחירים נוחים, כולל הובלה ופריקה וניתן להגיע איתם גם להסדרי תשלומים ולחלוקת ההובלות (הרצוף בפעם הראשונה, החיפוי והפנלים עם האביזרים הסניטאריים לפעם השניה, ללא תוספת מחיר.
 

golana

New member
אפשרי בהחלט

הי, בסגולה פתח תקווה יש מספר מקומות: 1. קרמיק דיפו - הברזים הכי זולים. המחירים זה בדיוק מה שכתוב על הפריטים (אין הנחות בכלל). זה מאוד נוח. רוב הריצופים בין 35 ל 120 ש"ח. נוח במיוחד אם רוצים כמויות קטנות או פריטים בודדים. 2. אלוני עודפים - בדיוק מול קרמיק דיפו. מחירים די זולים. אפשר להתמקח. 3. נגב עודפים - בהמשך משמאל. כנ"ל. המחירים יותר דומים לרמה הסופית שלהם. 4. יש עוד די הרבה חנויות קרמיקה בסביבה. שווה סיבוב. אם הולכים לעמודי שלמה, מהבדיקה שאני עשיתי , בקיבוץ גזר יותר זול מכפ"ס. שווה ביקור. בהצלחה.
 
למעלה