קרם פרש --מה אתן/ם עושים איתו??

אפולוש

New member
תנובה הורידה מהמדפים את הקרם פרש

להלן מתכונים להכנת קרם פרש בבית 1 גביע יוגורט (עדיף זה עם הפרחים הירוקים של תנובה) 700 מ"ל שמנת מתוקה לערבב בקערה עד קבלת תערובת הומוגנית. להשאיר לילה מחוץ למקרר . למחרת לחלק התערובת לכלי קיבול נוחים (למשל גביעי קוטז או מיכלי יוגורט ריקים) להכניס למקרר. מתכון נוסף שמנת מתוקה + ושמנת חמוצה בכמות של 1:1 אופן ההכנה זהה. עפ"י תנובה לא היה ביקוש למוצר ולכן הורד מהמדפים, המלצתם כתחליפים:שמנת חמוצה או שמנת מתוקה.
 

danushka1

New member
../images/Emo50.gifקרם פרש../images/Emo50.gif

קרם פרש קונים במכולת אפשר אפילו שכונתית צריך רק לשאול את המוכר אם לא אז בכל רשת שיווק למזון
 

berlinale

New member
קרם פרש

עוגות גבינה: (כמו ששמנת חמוצה טובה ושימושים דומים). על תפו"א אפוי מהתנור, ירקות אחרים אפוים או מאודים (כן, זה מחמיץ את הכוונה של הדיאטה, אבל זה טעים). אם את לא אוכלת כשר, אז גם עם עוף.
 
למעלה