קרם הגנה של מאמי קר - שאלה

inna82

New member
קרם הגנה של מאמי קר - שאלה

ראיתי שיש להם קרם נפרד לפנים ולגוף. צריך באמת את שניהם? אפשר לשים את הקרם של הגוף גם על הפנים?
 
שאלה טובה,

אני קניתי בדיוק שבוע לפני שהם הפרידו וזה קרם שמיועד לשני האזורים. אולי תשאלי את שונצו מהפורום היא מוכרת את המוצרים שלהם....
 

שונצו

New member
נכון, יש להם שניים. אז ככה:

החומרים הם בגדול אותם חומרים בשני הקרמים, אבל שני דברים שונים- המינונים, ותהליך הייצור. כך שהקרם שמיועד לגוף עלול לשרוף מעט אם הוא בא במגע עם העיניים, ולכן יש את הקרם לפנים, שהוא מעט עדין יותר (טוב בעיקר לתינוקות אבל גם לאנשים עם עיניים רגישות במיוחד). אבל בגדול- כן, אפשר לשים את הקרם של הגוף על הפנים. מצחיקולה, יכולת לשאול כשהיית אצלי... אבל אני תמיד כאן לענות לשאלות....
 

inna82

New member
שני הקרמים מתאימים גם לתינוקות וגם למבוגרים?

גם הסבון שלהם מתאים לכל המשפחה? באמת רציתי לשאול כשהייתי אצלך אבל שכחתי. חוסר שעות שינה.....
 

שונצו

New member
כל המוצרים שלהם מתאימים לכל המשפחה

אם יש לך איזו פטריה באיזור איבר המין- משחת ההחתלה יכולה לעזור בזה. אני לא צוחקת. המוצרים האלה נפלאים. כמו שכבר סיפרתי, אני משתמשת בעצמי (כלומר, על עצמי) בשמפו שלהם. הם לא מייצרים סבון מוצק אבל ביום שהם יעשו את זה אני מתחילה לקנות מהם. אני משתמשת גם בקרם ההגנה שלהם וגם בדוחה יתושים.
 

שושונלה

New member
סבון או שמפו לשיער?

בפעמים המעטות שאני חופפת לקטצנ'יק את השיער (גם כי לא תמיד צריך וגם כי הוא שונא שונא שונא מים על הפרצוף), אני משתמשת בסבון לתינוקות (או וולדה או מאמי קר). עד כמה זה חשוב להשתמש בשמפו ייעודי? לקטנצ'יק יש קשקשת (מין קילופים כאלה) בראש, מהיום שנולד. אולי השמפו (בניגוד לסבון) יעזור לזה ?
שירה, האם את סיפרת שהסבון של מאמי קר עזר לקשקשים אצל בעלך? האם זה היה הסבון או השמפו (או שהתבלבלתי?). ורד
 

שונצו

New member
אני משתמשת בשמפו שרשום עליו שמפו.

השמפו תוכנן לנקות בעדינות את הראש של הקטנטנים. בגדול, לא ראיתי עליו כיתוב לגבי קשקשים. אבל אני כן יודעת שלאחרונה הקשקשת של בתי התחילה להיעלם. זה פחות או יותר חופף לתחילת השימוש בשמפו. לדעתי זה מזה.
 

crystal909

New member
שאלה שונצו - האם גם השמפו וגם הסבון של מאמיקר

הם 100% טבעיים?! למה זה לא כתוב עליהם... כלומר כתוב אבל לא כתוב ש100%... בנוסף יש כמה חומרים במרכיבים שלא נשמעים טבעיים...
 

whitesnow

New member
אני קניתי לא מזמן והכנסתי את רשימת הרכיבים

ל-cosmetic database וזה מה שקיבלתי: http://www.cosmeticsdatabase.com/product.php?prod_id=317904 כך שנראה שהכלוריד והאלכוהול הם קצת בעייתיים. תתעלמי מה-SLS, כי משום מה האתר הוסיף סולפט ל-sodium lauryl והפך את זה ל-SLS. אני באופן אישי החלטתי להחזיר את הסבון לחנות ולא לקחת סיכון.
 

crystal909

New member
ידעתי שזה לא 100% טבעי!! ממש מקומם!

כ"כ מעצבן שמוצר כותב על עצמו טבעי ואורגני והכוונה היא לרק חלק מהמרכיבים...
 

שונצו

New member
תקראי את התשובה שלי ל-whitesnow

אני לגמרי מסכימה עם האמירה הכללית- מרגיז נורא שמישהו כותב על עצמו טבעי ומסתבר שהוא לא, או לא לגמרי. אבל עם כל הכבוד- זה לא תקף למאמי קר.
 

שונצו

New member
בעקבות שיחה עם בעלי מאמי קר יש לי תשובה

אז ככה- כלוריד זה הגדרה כללית למלח, המורכב מנגזרות של כלור. יש כל מיני סוגים של כלוריד, ביניהם אורגניים ולא אורגניים. כאן מדובר על הכלוריד האורגני, שאחד מתפקידיו זה לשמור על מאזן החומציות בגוף (על העור, במקרה ההזה). לגבי הבנזיל אלכוהול- זה לא אלכוהול! זו רק ההגדרה הכימית של החומר. זהו חומר משמר אורגני, שמצוי גם באוכל, ומאושר על ידי Ecocert (מכון התקנים למוצרים אורגניים הגדול והנחשב ביותר בעולם), הFDA, ומשרד הבריאות הישראלי. שורה תחתונה- זה כן 100% אורגני.
 

crystal909

New member
במקרה אני ביולוגית. כלוריד הוא לא מלח ואם זו

תשובה שנתנו לך בחברה זה חמור מאוד. כלוריד הוא יון ולכן הוא בא בתרכובת ולא באופן עצמאי. ואגב, מלח הוא NaCl לדוגמא שהוא נתרן כלורי. כלור הוא לא מלח!
 

שונצו

New member
קריסטל, דיברתי שוב עם בעלי החברה,

ולאחר בדיקה יותר מדוקדקת שלהם בענין (עם היצרן), הסתבר שיש בכלל טעות הדפסה במדבקה של השמפו. אין כלור במוצר בוודאות. הם משתמשים בחומר שנקרא Hydrolyzed Wheat Protein, נגזרות של נבט חיטה. בכללי, בד"כ שמים במוצרי טיפוח ורחצה סודיום כלוריד כדי שיהיו יותר סמיכים. השמפו הזה (למעשה כל המוצרים של החברה) נוזלי לגמרי ולא סמיך כמו כל השמפואים והסבונים - זו הראייה לכך שסודיום כלוריד אינו קיים במוצרים. בכל אופן, שולחת לך מסר!
 

crystal909

New member
לא ממהרת לשמוח...

לצערי זו הפעם השניה שאני נתקלת בתשובה כזו של החברה...?! למה כל שני וחמישי מישהו מוצא טעות על המדבקה שלהם?! למען האמת הייתי עכשיו בעדן טבע מרקט וראיתי מספר מוצרים שלהם כולל אריזה גדולה של השמפו שעליה מדבקה שונה מאשר המדבקה שיש על הדוגמית הקטנה שהם שלחו לי ועדיין על כל המוצרים היה כתוב כלוריד ובנזיל אלכוהול.... החברה הזו מאוד מוזרה בעיני. אני חלילה לא מפקפקת בתשובות שלך (ובכלל אין לי שום טענה כלפיך, הטענות לי הן רק כלפי מאמיקר) אבל התשובות של החברה תמוהות על גבול הביזאר.
 
אני נוטה להסכים איתך כאן.

משהו לא מסתדר לי, לא עם המרכיבים אבל יותר מזה, עם תשובות היצרן...
 

crystal909

New member
טוב זה מגוחך מרגע לרגע....

לא התעצלתי וקמתי לבדוק את כל הדוגמיות שקיבלתי מהם ונחשי מה? לסבון הנוזלי ולשמפו יש מדבקות שונות בצבע שונה. באופן מפתיע (זהו שלא..) בשתי המדבקות מופיעים הכלוריד והבנזיל אלכוהול... מה עכשיו?? יטענו שיש טעות בכל המדבקות של כלללללל המוצרים שלהם?! אגב הHydrolyzed Wheat Protein לא קשור לעניין ומופיע על המדבקה כרכיב אחר. אין לי ספק כי הרכיבים מופיעים בחומר ואני מוכנה להעביר אותו למעבדה לבדיקה.
 

שונצו

New member
כשכתבתי טעות בהדפסה, לא התייחסתי רק לבקבוק

הספציפי שאצלך. הם הרי לא עובדים מהבית כמוני. זה ייצור של כמה בקבוקים ביחד, ועל כולם הודפסה הטעות. אני סומכת על מאמי קר, וסומכת על המוצרים שלהם - במידה כזו שאני משתמשת בהם, כאמור, לא רק על עצמי, אלא על בתי הבכורה, שבחיים לא הייתי פוגעת בה. אם את לא סומעת עליהם, ואין לך ספק שיש כלוריד ואלכוהול בשמפו, את לחלוטין מוזמנת להעביר אותו לבדיקה במעבדה. אני אשמח לשמוע ממך מה תמצאי.
 

crystal909

New member
אוקיי. אבדוק את זה!

כמו שאמרתי מדובר על שתי מדבקות שונות, של שמפו ושל סבון...
 
למעלה