קריקטורה של סלסטה סיד

../images/Emo6.gif ../images/Emo80.gif

איזה מצחיק.. טוב שלא עשו לה גבות רוסה
(אני צועני)
 

AsHtOn GiRl 3

New member
נ"ש../images/Emo41.gif-ירח פראי../images/Emo70.gif

אממ קודם כל מי רואה
דבר שני נכון יש את הנער שמוכר דברים ושהסגירו אותו למשטרה
אז.........איך קוראים לו בספרדית
ולמה הוא כ"כ מוכר לי
 
למעלה