קריקטורה של סלסטה סיד
מ מורחורחה New member 27/4/04 #2 ../images/Emo6.gif ../images/Emo80.gif איזה מצחיק.. טוב שלא עשו לה גבות רוסה (אני צועני)
A AsHtOn GiRl 3 New member 27/4/04 #3 נ"ש../images/Emo41.gif-ירח פראי../images/Emo70.gif אממ קודם כל מי רואה דבר שני נכון יש את הנער שמוכר דברים ושהסגירו אותו למשטרה אז.........איך קוראים לו בספרדית ולמה הוא כ"כ מוכר לי
נ"ש../images/Emo41.gif-ירח פראי../images/Emo70.gif אממ קודם כל מי רואה דבר שני נכון יש את הנער שמוכר דברים ושהסגירו אותו למשטרה אז.........איך קוראים לו בספרדית ולמה הוא כ"כ מוכר לי