קריסטלים במקום חול מתגבש

קריסטלים במקום חול מתגבש

לפני שבוע בערך עברתי מחול מתגבש לקריסטלים מכיוון שכל הזמן הבית היה מלא חולות ו... האמת שלא מצאתי חול למרות שעברתי כמה, נורא עצבן אתי שכל הזמן הגוש מתפרק ואז מתערבב חול נקי עם שאריות של חול עם פיפי והריח היה בלתי נסבל , אבל יש לי שאלה בקשר לקריסטלים, אני מבינה שהצהוב זה הקריסטלים שספגו את הפיפי איך אני יודעת שצריך להחליף אותו וזה כבר לא עושה את הפעולה? והאמת? יש ריח של פיפי כשאני מערבבת והוא נישאר בבית גם קצת זמן אחרי שאני סוגרת שוב את הארגז, מה אני יכולה לעשות?
 
עכשיו ברצינות, אני רוצה להגיד

שנורא נעלבתי אף אחד לא יכול לענות?? ממש תודה
 

enat06

New member
אני בד"כ מחליפה כשמתחילים להרגיש את

הריח, זה אמור להחזיק לפחות שבועיים אם לא יותר אבל לא צריך לסבול אם כבר מתחילים להריח את זה... בד"כ כשהקריסטלים כבר מתחילים להתפורר זה הזמן להחליף, היתרון שלהם שהם פחות מתפזרים בתוך הבית...
 
אם זה רק שבועיים אז...

זה יוצא נורא יקר, בקופסא כתוב חודש. יש לבנים וכחולים, המוכר אמר שכשאין יותר כחולים (צבע דהה) אז זה אומר שצריך להחליף, מוזר!! אני אבדוק בדיוק כמה זמן עבר יש לי עוד שאלה, לי זה נראה או שכל החתולים עושים הרבה פיפי??
 

enat06

New member
זה יכול להחזיק עד חודש

אבל מנסיון קצת פחות.. פשוט לפי התחושה, אם את מרגישה שזה כבר לא נעים לך להרגיש את הריח, תחליפי, יש מקומות שמוכרים את החול הקריסטלי בשקיות במקום בקופסאות (אם את קונה 10 ביחד) וזה יוצא יותר זול..
 
למעלה