קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

oshlick1

New member
קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית

קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית
שלום לכולם

על פי הידוע לי אין סעיף של מדד שביעות רצון הנוסעים במכרזי תחבורה ציבורית. מדוע?

הרי אם חברה תדע שבלי לקבל לדוגמא 8 מתוך 10 במדד שביעות הרצון בסוף תקופת המכרז
היא לא תוכל להתמודד במכרז, אז לא רק שלא נראה דברים כאלה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4656452,00.html

אלא גם השרות ישתפר פלאים מבלי שיהיה צורך במאות סעיפים במכרז ובבדיקה
האם הם מיושמים בשטח.
 

alantan

New member
לדעתי קשה מאוד ליישום

קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית
שלום לכולם

על פי הידוע לי אין סעיף של מדד שביעות רצון הנוסעים במכרזי תחבורה ציבורית. מדוע?

הרי אם חברה תדע שבלי לקבל לדוגמא 8 מתוך 10 במדד שביעות הרצון בסוף תקופת המכרז
היא לא תוכל להתמודד במכרז, אז לא רק שלא נראה דברים כאלה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4656452,00.html

אלא גם השרות ישתפר פלאים מבלי שיהיה צורך במאות סעיפים במכרז ובבדיקה
האם הם מיושמים בשטח.
לדעתי קשה מאוד ליישום
קריטריון של שביעות רצון הוא קריטריון סוביקטיבי שתלוי בהמון גורמים סביבתיים. בין אם מדובר בעומסי תנועה ובין אם מדובר בסוגי אוכלוסיה שונים. האם דין העמקים כדין דרום השרון? איך מאפיינים שונים כגון רמת השכלה ורקע תרבותי משפיעים על שביעות רצונו של נוסע? הדברים הללו גורמים לקושי בקביעת סף לציון "טוב".
 

Ccyclist

Well-known member
אפשר להחליף בקריטריונים סובייקטיבים דיוק וצפיפות

לדעתי קשה מאוד ליישום
קריטריון של שביעות רצון הוא קריטריון סוביקטיבי שתלוי בהמון גורמים סביבתיים. בין אם מדובר בעומסי תנועה ובין אם מדובר בסוגי אוכלוסיה שונים. האם דין העמקים כדין דרום השרון? איך מאפיינים שונים כגון רמת השכלה ורקע תרבותי משפיעים על שביעות רצונו של נוסע? הדברים הללו גורמים לקושי בקביעת סף לציון "טוב".
אפשר להחליף בקריטריונים סובייקטיבים דיוק וצפיפות
 

oshlick1

New member
לדעתי זה דווקא מאוד פשוט

לדעתי קשה מאוד ליישום
קריטריון של שביעות רצון הוא קריטריון סוביקטיבי שתלוי בהמון גורמים סביבתיים. בין אם מדובר בעומסי תנועה ובין אם מדובר בסוגי אוכלוסיה שונים. האם דין העמקים כדין דרום השרון? איך מאפיינים שונים כגון רמת השכלה ורקע תרבותי משפיעים על שביעות רצונו של נוסע? הדברים הללו גורמים לקושי בקביעת סף לציון "טוב".
לדעתי זה דווקא מאוד פשוט
פשוט לוקחים חברה שתסקור נוסעים ותשאל אותם כמה הם מרוצים מהשרות.
מי שבאמת מרוצה מהשרות יתקשה לשקר ככה שלחברות שנותנות שרות טוב אין מה לדאוג.
אבל לצערי שר התחבורה יכנע מהר ללובי של החברות.
&nbsp
&nbsp
 

טשאפק 2

New member
בעולם אידיאלי, החברות היו מעוניינות בעצמן בשביעות רצון

קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית
שלום לכולם

על פי הידוע לי אין סעיף של מדד שביעות רצון הנוסעים במכרזי תחבורה ציבורית. מדוע?

הרי אם חברה תדע שבלי לקבל לדוגמא 8 מתוך 10 במדד שביעות הרצון בסוף תקופת המכרז
היא לא תוכל להתמודד במכרז, אז לא רק שלא נראה דברים כאלה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4656452,00.html

אלא גם השרות ישתפר פלאים מבלי שיהיה צורך במאות סעיפים במכרז ובבדיקה
האם הם מיושמים בשטח.
בעולם אידיאלי, החברות היו מעוניינות בעצמן בשביעות רצון
הנוסעים, כדי שיותר אנשים ישתמשו בשירותיהן. במטרופולין של איזור השרון ניכרת השקעה כזו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה