קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית
קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית
שלום לכולם
על פי הידוע לי אין סעיף של מדד שביעות רצון הנוסעים במכרזי תחבורה ציבורית. מדוע?
הרי אם חברה תדע שבלי לקבל לדוגמא 8 מתוך 10 במדד שביעות הרצון בסוף תקופת המכרז
היא לא תוכל להתמודד במכרז, אז לא רק שלא נראה דברים כאלה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4656452,00.html
אלא גם השרות ישתפר פלאים מבלי שיהיה צורך במאות סעיפים במכרז ובבדיקה
האם הם מיושמים בשטח.
קריטריון של "שביעות רצון" במכרזי תחבורה ציבורית
שלום לכולם
על פי הידוע לי אין סעיף של מדד שביעות רצון הנוסעים במכרזי תחבורה ציבורית. מדוע?
הרי אם חברה תדע שבלי לקבל לדוגמא 8 מתוך 10 במדד שביעות הרצון בסוף תקופת המכרז
היא לא תוכל להתמודד במכרז, אז לא רק שלא נראה דברים כאלה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4656452,00.html
אלא גם השרות ישתפר פלאים מבלי שיהיה צורך במאות סעיפים במכרז ובבדיקה
האם הם מיושמים בשטח.