קריטריום אינטרנשיונל קטע ראשון

קריטריום אינטרנשיונל קטע ראשון

ניצח בקטע במיאוץ המוני איזק גלבז המאיץ הספרדי של האיים הבלריים שנוהג תמיד להגיע שני אחרי כל המאיצים הגדולים. מה שנראה לי תמוה היה שרוכבי הקבוצה הצרפתית קרדי אגריקול נטשו את המוביל שלהם כריסטופר מורו כאשר נפל כ-20 ק"מ לסיום ולא ירדו לעזור לו לחזור לדבוקה. זה נראה מאוד משונה ומאוד גרוע. האם הצופים דוברי הצרפתית שצפו בערוץ הצרפתי קיבלו הסבר מהפרשנים לכך? אני לא מאמין שהוא הצליח לחזור לדבוקה לבדו.
 

cobra_1

New member
גלבז

נדמה לי שזה הרוכב שמשום מה מעורב יותר מאחרים בנפילות והפלות בפלוטון,בג'ירו אשתקד, אני כמעט בטוח שזה הוא היה זה שהטיס את סופר מאריו צ'יוליני אל הגדר באחד הקטעים הראשונים והמישוריים [וגם מהרטובים והמהירים שהיו ] ובעצם גמר לו את הג'ירו ואת יתרת העונה
 

Gal isr

New member
זה שקוראים לזה "קריטריום.." לא אומר

שזו רכיבת קריטריום?! כי המסלול לא נראה כזה מעגלי...
 
נכון הוא מעגלי עם הסתייגות ו...

שאומרים "קריטריום" הכוונה היא למרוץ בסיבובים עד מעט יותר מק"מ. מעבר למרחק כזה, לכל סיבוב, זה כבר נקרא "קרמס". ויש גם את מרוצי הכביש, כדוגמת אליפויות העולם, שנערכים במעגלים גדולים יותר. אבל המרוץ הזה נקרא כך כבר שנים רבות. שמו היה "קריטריום נישיונאל" עד לשנת 1979 ורק צרפתים השתתפו בו. משנת 1980 אפשרו גם לרוכבים שאינם אוכלי רגלי צפרדעים משד אמם, להשתתף. שני הקטעים שייערכו מחר יהיו מעגליים. מרוץ הבוקר הוא במסלול מעגלי אחד וסיום בפסגה (פסגונת). אחה"צ - שידור ישיר ביורוספורט החל משעה 17:00, מרוץ אישי נגד השעון למרחק של 8.3 ק"מ וגם הוא המסלול בן סיבוב אחד.
 
רגע לפני הרונדה (יותר נכון שבוע

לפני). התותחים הגדולים מתחילים להרעיש, והיום נפגשו שני התותחים הבלגים,תום בונן ופטר ואן פטגם למפגש איכותי, תומי-גאן בונן מראה כמה הוא חזק, ועד כמה הוא רב גוני, בונן מנצח אחרי בריחה של שני רוכבים (בונן ואנדראס קילר מטי מובייל). ואן פטגם גם מראה ניצוצות של חזרה לכושר, ומסיים שלישי.
 
לרכוב יחד עם ספרינטר

על פי התאור של המירוץ בסייקלינגניוז, שותפו של בונן לבריחה במירוץ, אנדראס קליר מקבוצת טי מובייל, היה זה שעשה חלק גדול מהעבודה בבריחה ובמיוחד ב-2 הק"מ האחרונים. וזאת, בשעה שברור היה לו שהוא יפסיד בספרינט למאיץ כמו בונן ובשעה שבקבוצת הרודפים שהיתה כחצי דקה מאחוריהם ומנתה 5 רוכבים היה רוכב נוסף מטי מובייל, סטפן וסמן, שלא עזר לרודפים ונשאר טרי יחסית. תופעה דומה אפשר היה לראות במירוץ קרון-בריסל-קרון שבו ון אימפה הצעיר עבד קשה בבריחה יחד עם ג'ורג' הינקאפי ולא שיחק בסיום שום משחקי טקטיקה שיאפשרו לו אולי לנצח, אלא רכב עד הסוף במלוא כוחו כשברור לו שיסיים שני. בסיום אמר ון-אימפה שעדיף להגיע שני מאשר עשירי. אולי זה גם מה שהניע רוכב כמו אנדראס קליר שנחשב כפועל מצוין, אבל צריך לדאוג לפרנסה ולחוזה לעוד כמה שנים ומקום שני שלו עדיף מבחינתו על אפשרות של נצחון לבן קבוצתו שגם אם היה מדביק את הרודפים עדיין היתה לו משימה לא קלה להתמודד עם רוכבים כמו בונן, ון פטגם וניקו מטן שיודעים לתת ספרינט כשצריך.
 
למעלה