קרידי אינגליש ומחלתה

gogoliga

New member
קרידי אינגליש ומחלתה

ערב טוב. כמעט כולנו יודעים שקרידי אינגליש זוכת העונה השביעית חולת פסוריאזיס בשבוע האחרון הגיעה בשורה רעה מאוד לחולי פסוריאזיס רבים ולקרידי התרופה רפטיבה(זריקה חד שבועית-התרופה הביולוגית עד לשבוע שעבר הייתה התרופה הטובה ביותר) שבה קרידי השתמשה בשנתיים האחרונות נאסרה לשימוש באירופה וארה"ב עקב זיהומים חמורים מאוד הכולל pml(זיהום נדיר במוח שבה נהרגו כ-3 בני אדם בחודשיים האחרונים)בישראל היא נאסרה אתמול! קרידי(היה לה 70 % שטח גוף פסוריאזיס) קיבלה את התרופה בגיל 20-21 לאחר כחודשיים כשלא היה זכר למחלתה קרידי התקבלה לתוכנית וזכתה בה... מה הולך לקרות עם החוזה של קרידי? האם היא תפסיק לדגמן? איך אתם חושבים שהיא תתמודד עם המחלה כשתחזור? מאוד מעניין אותי לדעת מה אתם יודעים ומה אתם חושבים שיהיה ------------------------------------------------------------------- *יש תרופות חדשות-ישנות(יהיו תרופות נוספות בקרוב מאוד) נוספות הדומות לתרופת שקרידי קיבלה אך אחוז התגובה נמוך מהתרופה שקרדי קיבלה כך שיכול להיות שקרידי תקבל תרופה אחרת אך יכול להיות שישארו כמה פצעים. תודה..
 

NP16

New member
וואו זה נורא,

לא רק עבור קארי די אלא עבור כל מי שעזרה לו התרופה, כמובן. אני מקווה שתהיה איזה תרופה חלופית ושהאנשים האלה לא יצטרכו לסבול שנית..
 

NP16

New member
ובקשר לשאלות,

יש לה מייספייס,והיא מתחברת לשם המון, למרות שהיא צריכה להוסיף אותך בשביל לראות: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=142776826 אולי היא כתבה שם משהו. אותי אישית היא אישרה ודי מהר, אבל איבדתי את הסיסמא שלי
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif זה ממש עצוב.

לפי מה שאני זוכר ואאל"ט,בכתבה שקראתי של הסבנטין שלה,היא אומרת שהיא הייתה מנסה המון תרופות ושום דבר לא היה עוזר עד שהיא התחילה עם התרופה הזו שעכשיו נאסרה לפרסום /:
 

mikmikonet

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo10.gif אוי ואבוי.

איך פתאום התרופה הרגה 3 אנשים בחודשיים?...
נורא. אני כל כך מקווה שיסתדר לחולי המחלה הזאת, וכמובן לקארידי
 

belran

New member
אני גם טופלתי ברפטיבה וגם לי לא נשאר זכר...

אבל עכשיו מצבי גרוע מאוד, המחלה התפשטה על כל הגוף.
 
למעלה