קריאה להפגנת תמיכה בשלום ובתהליך מדיני !!

ללל36

New member
קריאה להפגנת תמיכה בשלום ובתהליך מדיני !!

מתארגנת הפגנה גדולה !!! תחת הכותרת של:
רוצים בשלום !! ,או -הפגנת נוכחות של מחנה השלום
,(כן כן והוא עדיין גדול), תמיכה בעשיית תהליך מדיני של 2מדינות לשני עמים(בצמוד ככל הניתן לקווי 67),וגם . הפגנה שכזו תראה דרישה בשלום עבור המנהיגים,אזרחי הארץ,ושכנינו גם.
נשמע כבר שחוק
???
זה הזמן !!!!!
במשך כל שנות הטרור רבים הנמיקו את דעתם על כך שאין "לתת להם מדינה" בגלל הטרור. כרגע כבר מספר שנים שאין טרור וישנו מהעבר השני מנהיג שמוביל בהתמדה דרך לא-אלימה ומחקה שרק יהיה פרטנר.אז איזו סיבה יש להתמהמהה ?? תחשבו כמה שהפגנה שכזו יכולה לכוון את האווירה לכיוון רצוי יותר !!
תהליך מדיני רצוי שכזה-,אם יונע ע"י נתניהו לפיד,לפיד נתניהו,קואליציה או מה שלא יהיה,אך לחץ מצד האזרחים כאן יוכל להכריע -גם לגבי הרכבת הממשלה באופן שתחזק תהליך מדיני אמיתי וגם באוםן שתלמיך את הטון ה"ביבסטי" ותגביר ותיתך המון לגיטימציה לקול של לפיד,של המרכז, לקול המתון והחיובי באמת
נפגין בהמונינו לתמיכה בתהליך שלום אמיתי ופתרון2מדינות
אפשר לדעתי לאגד תחת מטרת הפגנה זו-מאות אלפים ,אם רק תאורגן כראוי
לפרטים ,הבעת תמיכה,ארגון והתנדבות צרו קשר בהקדם !!:
[email protected]

כל תומך שלום נלהב ואמיתי העוקב אחר הנעשה בדרג הפוליטי בימים אלו , מקווה לכך שבסוף הרכבתה של הממשלה יווצר מצב חדש שיאפשר להתחיל תהליך שלום אמיתי . האופן בו תורכב הממשלה ,, החלטות והסכמים,אופי מדיניות החוץ שלה , כל מה שיעוצב בשבועות הבאים יכריע את הנושאים האלו ואת הסיכוי לתהליך השלום.
הפגנה כזו היא חשובה באופן כריתי . בואו ונראה נוכחות בהמונינו !!! אנו מאות של אלפים לפחות-הפגנה שכזו אפשרית לחלוטין



(למי שקראו הודעותי הקודמות ותוהים למה וויתרתי על צירוף רעיון הצדק חברתי וגוש חוסם להפגנה אז- כן: במחשבה שניה חשבתי שאין מקום לדרוש גוש חוסם וגם אין עניין בכך,וגם לא נכון לחבר הכותרת ל"העם דורש" כי לא כל העם דורש מה שהפגנה זו דורשת ..)
 
להיכן נעלם "שתי מדינות לשני עמים"?

מרגע שמבינים שהפלסטינים בעצם לא מוכנים לפתרון "שתי מדינות לשני עמים" ושהם מתעקשים להשמיט את הסיפא, אז גם אנו החלטנו לוותר על זה? וזה נהיה גם לוגו "פתרון2מדינות"...
פתרון לסכסוך זה ממש לא.
 

ללל36

New member
אתה מוזמן להמשיך להיות פסימי ולחיות במדינה

שבין הירדן לתיכון ושבה חיים ע"פ המפורסם בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה רק 7900,000 תושבים
אתה גם מוזמן להציע כאן פתרון
 
לא הבנתי מה הקשר בין מה שהערתי לתגובתך

האם אתה בעד פתרון "שתי מדינות לשני עמים" או "שתי מדינות"?
 
למעלה