קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי

מצב
הנושא נעול.

יעל ל4

New member
קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי

קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי



 
זיהוי הקרונית: מדובר בקרונית מס' 22 מדגם K - 40

קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי
זיהוי הקרונית: מדובר בקרונית מס' 22 מדגם K - 40
אשר יוצרה ע"י מפעל יצור די אלמוני בשם DRAISINENBAU Dr. ALPERS, W. GERMANY ושנת יצורה הינה 1954. מספר מקומות הישיבה בה: עד מקסימום 12. קרונית מס' 22: מופיעה כקרונית בתיקון בסדנאות הרכבת בקישון על-פי רשימת קרוניות המנוע של "רכבת-ישראל" בתיק יומן הנדסה מחודש אפריל 1959 (אר"י). עוצמת מנוע: 38 כו"ס. סוג דלק: בנזין. תאריך גריטתה אינו ידוע.
בעבר היתה לחן מלינג ולי בדיחה על שמו של היצרן שלה. לא הצלחנו לאתר חומר נוסף על היצרן הזה אך בהחלט מצאנו במסמכים כי לרכבת היו 16 קרוניות מתוצרת יצרן זה מארבעה דגמים שונים על-פי המפורט להלן:
קרוניות מספר 17 עד 22 מדגם K-40,
קרוניות מספר 23 עד 26 מדגם KL-40,
קרוניות מספר 27 עד 28 מדגם KP-40,
קרוניות מספר 29 עד 31 מדגם BML-31,
קרונית מספר 32 - שוב מדגם KL-40.
סה"כ: 16 קרוניות של יצרן זה שאין לנו עליו מידע נוסף.
 
הקרונית מודל 1954, התמונה משנת 57 ושנינו מודל 63'.....

קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי
הקרונית מודל 1954, התמונה משנת 57 ושנינו מודל 63'.....
מצחיק ! אנחנו מאותו שנתון שממנו כבר לא רואים על הכביש, אלא אם מדובר ברכב אספנות...
 

בועז ל

New member
לא זכורות לי בפורום הרבה תמונות של הקרוניות

הקרונית מודל 1954, התמונה משנת 57 ושנינו מודל 63'.....
מצחיק ! אנחנו מאותו שנתון שממנו כבר לא רואים על הכביש, אלא אם מדובר ברכב אספנות...
לא זכורות לי בפורום הרבה תמונות של הקרוניות
האלו, נכון בוס?
 
פה ושם הופיעו תמונות שבהן ראו אותן למרחוק:

לא זכורות לי בפורום הרבה תמונות של הקרוניות
האלו, נכון בוס?
פה ושם הופיעו תמונות שבהן ראו אותן למרחוק:
על-פי הידוע לעבדך הנאמן, הקרוניות הללו לא היו ממש סיפור הצלחה וברכבת העדיפו קרוניות מתוצרת "פיירמונט". לא מצאנו בארכיון הרכבת חומר עלייהן. אבל התבדחנו עלייהן יחד עם פול, ז"ל.
 

yeh11

New member
מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום יורד והתנועה עוצ

הקרונית מודל 1954, התמונה משנת 57 ושנינו מודל 63'.....
מצחיק ! אנחנו מאותו שנתון שממנו כבר לא רואים על הכביש, אלא אם מדובר ברכב אספנות...
מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום יורד והתנועה עוצ
שלום! מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום היה יורד והתנועה היתה עוצרת ,בצ'ק פוסט למשל מחסום שיורד היה יצור פקק שחבל"ז .חשבתי שאת המחסום היה צריך לעשות על ציר ולברר מי נוסע על הפסים אם זו קרונית אז שתמתין היא עד שהתנועה תחלוף .
 
כזה היה המחזה כאשר קרוניות 822 ו- 832 היו מגיעות לחאן

מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום יורד והתנועה עוצ
שלום! מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום היה יורד והתנועה היתה עוצרת ,בצ'ק פוסט למשל מחסום שיורד היה יצור פקק שחבל"ז .חשבתי שאת המחסום היה צריך לעשות על ציר ולברר מי נוסע על הפסים אם זו קרונית אז שתמתין היא עד שהתנועה תחלוף .
כזה היה המחזה כאשר קרוניות 822 ו- 832 היו מגיעות לחאן
בירושלים. קרונית קטנטונת ותנועה שלמה ברחוב פייר קניג או דרך בית-לחם עומדת.
 

מענדי

New member
אתה יכול לבוא לבקר בלוד/רמלה

מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום יורד והתנועה עוצ
שלום! מצחיק היה לראות איך עבור קרונית כזאת המחסום היה יורד והתנועה היתה עוצרת ,בצ'ק פוסט למשל מחסום שיורד היה יצור פקק שחבל"ז .חשבתי שאת המחסום היה צריך לעשות על ציר ולברר מי נוסע על הפסים אם זו קרונית אז שתמתין היא עד שהתנועה תחלוף .
אתה יכול לבוא לבקר בלוד/רמלה
גם ב2014-15 עוד תוכל לראות קרונית/מנוף/מהדק וכו' עוצרים את כל התנועה בכביש 44.
&nbsp
גילוי נאות: מאז שקיצרו את זמני ההמתנה לרכבת במחסומים ביציאה מתחנות לוד/רמלה זה הרבה פחות מציק.
למרות שלפעמים יש מקרים שמצליחים להציק. כגון: רכבת שנוסעת לכיון דרום עוצרת באמצע המפגש ואחרי 2-3 דקות נוסעת לאחור לכיון התחנה, או רכבת משא ארוכה ואיטית.
&nbsp
ד"א במפגש (125) בכניסה לאיזור התעשיה הצפוני בלוד לא קיצרו את זמני ההמתנה ושם ניתן להמתין כ4 דקות להופעת הרכבתץ
 

יעל ל4

New member
התרגשתי ממה שכתבתם!

קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי
התרגשתי ממה שכתבתם!
אם אבי היה קורא את ההתיחסות לתמונות - היה מתרגש מאוד יחד איתי.
מתלהבת מחדש בכל פעם לראות את כמות ורמת הידע שאתם מפגינים!!!
שנתון 63 - רכב אספנות... טוב, אבל לפחות עדיין נוסע...
כילדה, אני זוכרת שעומדים עם הרכב, או הוספה (VESPA) שהיתה לאבי (עם סירה!) כשהייתי ממש קטנה,
עומדים לפני מחסום רכבת שיורד. מחכים דקה שתיים או יותר. ואז אחרי ציפיה לראות רכבת (ככה, אהבתי לראות רכבות)
עוברת לאיטה קרונית צהובה ומקפצת, עם פועל או שניים. נו טוב, גם מזה התלהבנו וצחקנו.
ואז המשכנו בדרכנו, לאט. כי גם הרכב של אז, ובודאי הוספה - נסעו לאט.
כי החיים בשנתון 63 לא היה מהיר כמו זה של היום...
 

tsd91

New member
אני אוהב את סגנון הכתיבה שלך

התרגשתי ממה שכתבתם!
אם אבי היה קורא את ההתיחסות לתמונות - היה מתרגש מאוד יחד איתי.
מתלהבת מחדש בכל פעם לראות את כמות ורמת הידע שאתם מפגינים!!!
שנתון 63 - רכב אספנות... טוב, אבל לפחות עדיין נוסע...
כילדה, אני זוכרת שעומדים עם הרכב, או הוספה (VESPA) שהיתה לאבי (עם סירה!) כשהייתי ממש קטנה,
עומדים לפני מחסום רכבת שיורד. מחכים דקה שתיים או יותר. ואז אחרי ציפיה לראות רכבת (ככה, אהבתי לראות רכבות)
עוברת לאיטה קרונית צהובה ומקפצת, עם פועל או שניים. נו טוב, גם מזה התלהבנו וצחקנו.
ואז המשכנו בדרכנו, לאט. כי גם הרכב של אז, ובודאי הוספה - נסעו לאט.
כי החיים בשנתון 63 לא היה מהיר כמו זה של היום...
אני אוהב את סגנון הכתיבה שלך
למרות שאני משנתון 91'...
 
קרונית מס' 28

קרונית בתחנת רכבת בבנימינה 26.10.1957, צולם ע"י אבי חיים לוי
קרונית מס' 28
תודה רבה על התמונות הייחודיות, יעל - תמונות ייחודיות של הקרוניות הגרמניות מהשילומים.

שימי לב שהתמונות הפוכות (ראי) - ניתן לזהות לפי המספר שעל חזית הקרון, מס' 28 (לא 22 אביתר)
 
תודה אבל זה עדיין לא משנה את הדגם והיצרן למעט תוספת האות P.

קרונית מס' 28
תודה רבה על התמונות הייחודיות, יעל - תמונות ייחודיות של הקרוניות הגרמניות מהשילומים.

שימי לב שהתמונות הפוכות (ראי) - ניתן לזהות לפי המספר שעל חזית הקרון, מס' 28 (לא 22 אביתר)
תודה אבל זה עדיין לא משנה את הדגם והיצרן למעט תוספת האות P.
ועדיין אני לא בטוח שזה לא 22. הפכתי את התמונה וזה עדיין נראה כמו 22 אם כי יתכן 28. הספרה דהויה מדי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה