קרונות סימנס החדשים

מצב
הנושא נעול.

ה ו מ ר

New member
קרונות סימנס החדשים

קרונות סימנס החדשים
לאור כתבה על מפעל הרכבה מהארץ שרכבת ישראל מתכננת נזכרתי בקישור הזה בשיחה על הקרונות החדשים שאלתי האם יהיו אלה מרובי מפלסים. נשאלתי מדוע אני חושב כך - ובכן, לפי התמונה המצורפת בקישור, חלונות הנוסעים במפלסים שונים. מתוך אמונה שהחלונות מכוונים לפלג גופו העליון של הנוסע ולא לברכיים שלו, אני סבור שמדובר בקרונות רב מפלסיים. מצד שני, ייתכן ומדובר בתמונות שלא שייכות לקרונות המיועדים לארץ. אשמח לקבל מידע נוסף בנושא.
 

fireman

New member
הקרונות החדשים

קרונות סימנס החדשים
לאור כתבה על מפעל הרכבה מהארץ שרכבת ישראל מתכננת נזכרתי בקישור הזה בשיחה על הקרונות החדשים שאלתי האם יהיו אלה מרובי מפלסים. נשאלתי מדוע אני חושב כך - ובכן, לפי התמונה המצורפת בקישור, חלונות הנוסעים במפלסים שונים. מתוך אמונה שהחלונות מכוונים לפלג גופו העליון של הנוסע ולא לברכיים שלו, אני סבור שמדובר בקרונות רב מפלסיים. מצד שני, ייתכן ומדובר בתמונות שלא שייכות לקרונות המיועדים לארץ. אשמח לקבל מידע נוסף בנושא.
הקרונות החדשים
יהיו חד מפלסיים לחלוטין.... ה"חלונות" שאתה רואה שהם כביכול גבוהים יותר הם בעצם סבכות אוורור של כל מיני דברים שדורשים אוורור, מגנרטורים ועד לתאי השירותים. בכל מקרה, הדמייה היא רק הדמייה והיא איננה מדוייקת ב100% בהשוואה לתוכנית בפועל, ההדמיה נועדה בכדי לתת פרספקטיבה בלבד על צורתו על הקרון\אוטו\בית\גורד שחקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה