קרונות סימנס החדשים
קרונות סימנס החדשים
לאור כתבה על מפעל הרכבה מהארץ שרכבת ישראל מתכננת נזכרתי בקישור הזה בשיחה על הקרונות החדשים שאלתי האם יהיו אלה מרובי מפלסים. נשאלתי מדוע אני חושב כך - ובכן, לפי התמונה המצורפת בקישור, חלונות הנוסעים במפלסים שונים. מתוך אמונה שהחלונות מכוונים לפלג גופו העליון של הנוסע ולא לברכיים שלו, אני סבור שמדובר בקרונות רב מפלסיים. מצד שני, ייתכן ומדובר בתמונות שלא שייכות לקרונות המיועדים לארץ. אשמח לקבל מידע נוסף בנושא.
קרונות סימנס החדשים
לאור כתבה על מפעל הרכבה מהארץ שרכבת ישראל מתכננת נזכרתי בקישור הזה בשיחה על הקרונות החדשים שאלתי האם יהיו אלה מרובי מפלסים. נשאלתי מדוע אני חושב כך - ובכן, לפי התמונה המצורפת בקישור, חלונות הנוסעים במפלסים שונים. מתוך אמונה שהחלונות מכוונים לפלג גופו העליון של הנוסע ולא לברכיים שלו, אני סבור שמדובר בקרונות רב מפלסיים. מצד שני, ייתכן ומדובר בתמונות שלא שייכות לקרונות המיועדים לארץ. אשמח לקבל מידע נוסף בנושא.