קרונות חכורים.
קרונות חכורים.
מאמצע שנות ה80 עד תחילת שנות ה90 החכירה רכבת ישראל קרונות משא שנושאות מכולות לחברת שרותי רכבת שקיימת עד היום,ולחברה שנעלמה בשם אמקו ים.הבסיס היה של תשלום יומי של החברות הנ"ל לרכבת ישראל עבור כול קרון בניפרד.כול חברה על מנת להרוויח רווח מקסימלי מכול קרון היתה חייבת להעמיסו העמסה מקסימלית ובקוו הכי ריווחי שהיה בין 2 נמלי ישראל ,אשדוד וחיפה.
קרונות חכורים.
מאמצע שנות ה80 עד תחילת שנות ה90 החכירה רכבת ישראל קרונות משא שנושאות מכולות לחברת שרותי רכבת שקיימת עד היום,ולחברה שנעלמה בשם אמקו ים.הבסיס היה של תשלום יומי של החברות הנ"ל לרכבת ישראל עבור כול קרון בניפרד.כול חברה על מנת להרוויח רווח מקסימלי מכול קרון היתה חייבת להעמיסו העמסה מקסימלית ובקוו הכי ריווחי שהיה בין 2 נמלי ישראל ,אשדוד וחיפה.